Gå til innhold

Hvor ofte skifter folk vanligvis mobil ?


Hvor ofte bytter du mobil?  

89 stemmer

  1. 1. Hvor ofte bytter du mobil?

    • Oftere enn en gang i måneden
      3
    • En gang i måneden
      3
    • En gang annhver måned
      4
    • En gang hver tredje måned
      2
    • En gang i halvåret
      13
    • En gang i året
      31
    • En gang annenhvert år
      17
    • En gang mellom et sted mellom to til fire år
      10
    • Sjeldnere enn hvert 4. år
      6


Anbefalte innlegg

Var innom en sjappe i Oslo hvor de tok telefoner i innbytte.

 

Nevnte for selgeren jeg hadde lyst på noe nytt fordi jeg var gått lei av den forrige.

 

Da sa han at det var bare å komme innom så ofte som det passet meg (han tjener helt sikker bra på dette) og at endel kunder kommer innom hver mnd for å bytte.

 

Er det vanlig å bytte så ofte :dontgetit:

Endret av Spartan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bytter hver 2. til 3. år, sånn omtrent. Kjøper "dyre" mobiler. Kjøpte Samsung D600E i fjor sommer, og den holder fint enda. Har lyst på bedre kamera, "bedre" menyer og ikke minst bedre å skrive på og med (blir en Nokia neste gang, back to home). Så 100% fornøyd er jeg faktisk ikke, men det duger fint.

 

Tror det var en undersøkelse som viste at folk bytter ca. hvert andre år også. Ungdom er helt ville på sånt. "Jeg kjeder meg, *bytte mobil*"

Lenke til kommentar

Jeg har byttet ca 1 gang i året i det siste. Byttet mye skjeldnere før, men har jo fått mer og mer dilla på tlf og alle funksjonene. Så etter et år så selger jeg den gamle og kjøper en ny. Men bruker mye tid på å se og prøve nye tlf før jeg kjøper en. Sånn at jeg vet at jeg kommer til å klare å ha den 1 år. Det blir jo vanskeligere og vanskeligere å velge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...