Gå til innhold

Hvor ofte skifter folk vanligvis mobil ?


Hvor ofte bytter du mobil?  

89 stemmer

  1. 1. Hvor ofte bytter du mobil?

    • Oftere enn en gang i måneden
      3
    • En gang i måneden
      3
    • En gang annhver måned
      4
    • En gang hver tredje måned
      2
    • En gang i halvåret
      13
    • En gang i året
      31
    • En gang annenhvert år
      17
    • En gang mellom et sted mellom to til fire år
      10
    • Sjeldnere enn hvert 4. år
      6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bytter 1-3 ganger i året eller etter behov (4 ganger i året tidligere). Har hatt M600 siden september og EF81 siden desember. Har hatt alt for mange telefoner, det lengste jeg har hatt én telefon er 18 mnd, Siemens S55.

 

Det hadde vært interessant med en poll på dette...

Lenke til kommentar
Dere som bytter mer enn en gang i halvåret, arbeider dere kanskje med mobiler?

Nei, har bare en interesse for mobiler. Går lei av dem etter kort tid, selger da for så å kjøpe ny :blush:

 

Det har blitt mindre bytting etter jeg nesten utelukkende kjøper smarttelefoner. Disse krever litt mer og blir da ikke så "kjedelige". Er ikke av den typen som alltid må ha nyeste telefon e.l. Kjøper ofte modeller som har vært på markedet +6 mnd.

Lenke til kommentar

Lengste jeg har hatt en telefon var i 13-14 måneder. En sånn bitte liten Samsung kamskjell.

 

Jeg tror at mange bytter ca. en gang i året fordi de har teite abonnement fra telenor/netcom/tele2 som har bindingstid på ett år, og gir de billig telefon en gang i året. Jeg opplever at folk kjøper seg "dårligere" telefon enn den de har, bare fordi den er kjempebillig, og de spør om den er nyere...

Lenke til kommentar

Jeg byttet til K610i i fjor sommer. Denne ble byttet i en ny en i november fordi den gikk istykker (fikk ny av verkstedet!). Før dette hadde jeg Siemens C62 i ca 3 år. Tror det er den beste mobilen jeg har hatt. Det eneste som er ødelagt på den er at jeg sliter med å høre med høytaleren når det er bråk rundt, ellers ville den ikke gå istykker. Har drevet å kastet den vekkimellom for å ødelegge den, men neida.

 

Men jeg må si at jeg har veldig lyst på den nye W880i da!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...