Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Angående å selge spillere så ser jeg jo nødvendigheten i dette ifbm vår øknomiske situasjon, men skal vi klare oss som klubb må de sportslige resultatene medfølge - noe de ikke gjør ved salg av spillerne straks de blir gode.

Jeg mener at spørsmålet ikke bør være "Når kan de selges", men heller "Når må/bør vi selge". 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fortsatt store mangler i laget vårt, spesielt uten Wæhler. Har til gode å være særlig imponert i egentlig de fleste kampene i år.

 

Litt "perfect storm" for Aalesund med ny manager, ekstra tent mot Rekdal og vi er altfor selvsikre og tenker på Lillestrøm. Nå må vi ha 3 poeng på Åråsen!

Lenke til kommentar

Lukter femteplass lang vei det her... Kjip og uinspirert fotball.

 

Siste 15 i første omgang er vi også slappe og lar Lillestrøm styre... Hvorfor? Forsvaret vårt er for dårlig (og usikkert igjen på straffen) til å holde nullen, så hvorfor legge oss bakpå?

 

Håper Nije eller Elias tar steget, for Lindkvist har helt mistet formen han hadde i starten av sesongen ifjor. Virker som om alle vi fikk inn ifjor, enten det er Heltne Nilsen, Lindkvist eller Gunnarsson har tatt et steg bakover.

Lenke til kommentar

Den ene situasjonen som alle kommer til å huske hvor han Amundsen duden tok han igjen ga litt feil inntrykk. Brown var på vei tilbake igjen for å presse han som ikke klarte å ta imot ballen. Amundsen var i full fart fra start av, mens Brown måtte snu og komme seg opp i fart med ballen i beina.

 

Brown er litt ensidig, men synes det er vel så mye dårlig framspilling som er problemet. Bortsett fra Zahid og DFH er det ikke mange som klarer å skape noe offensivt. Vi ble nok også litt for bortskjemte med Kjartansson, men også han sleit med å score mot slutten ifjor da Heltne Nilsen mistet formen og Lindkvist gikk skadet.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Jeg forstår de som sier at nå må vi støtte laget og se framover og tenke på at manglende cupspill kan styrke oss i serien, men drit og dra, det nekter jeg. 

 

At Tippeligalag ryker ut mot smålag skjer fra tid til annen. Det skjer hvert år, faktisk. Vålerenga har en ambisjon om å ende høyere opp på tabellen enn tidligere, og Prosjekt Rekdal må ha en pil som peker oppover. Hvem er da naturlig å sammenligne oss med? Jo, Rosenborg, ODD, Molde og Godset er de lagene vi må kunne stå ved siden av. Men hvem er det vi er på lik linje med i dag? Lag som Start, Tromsø og Haugesund. Det blir feil. 

 

Som sagt, hvert år slås noen storlag ut av smålag. En og annen gang er greit. Det er akseptabelt. Men når det er regelen heller enn unntaket at man ryker mot amatørlag så er det fanden meg ikke greit! Jeg vet ikke hvem som skal ha skylden, om det er Rekdal som er for naiv i valg av tropp eller om det er spillerne som tror de er bedre enn de er bare fordi de har en (for øyeblikket) ufortjent høy tabellplassering. 

 

Edit: 
Og der kan vi kanskje vinke farvel til en ny klassespiller etter at sesongen er over? Zahid, mulig?

Milliontapet som bekymrer Vålerenga-sjefen

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Dette er helt håpløst, vi sløser sjanse etter sjanse etter sjanse. Vi overkjører Stabæk totalt de første 20, men havner likevel under. Så, bare for å gjøre fadesen komplett slipper vi inn med en mann mer på banen. 

 

Et større sløseri tror jeg aldri jeg har sett i en kamp. Dette var på grensen til en parodi. Her bør det bli kollektiv avslutningstrening på samtlige spillere, spisser som keepere. Når det butter imot så butter det noe innmari. 

 

Samtidig, all honør til Bradley. Stabæk går på vannet og Bob Bradley er Jesus. 

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

En av de få kampene jeg får kommet meg på, og herregud for en kamp! Håndballsifre! 

 

Etter kampen mot Stabæk er det herlig at vi scorer hele 5 mål, men det skal ikke skje at du slipper inn 4. Dette begynner å ligne på siste halvdel av fjoråret hvor vi ikke var garantert seier selv med 3-4 scoringer. Forsvaret må sitte når vi møter bedre lag. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...