Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jojo-Enga fortsetter i kjent spor. Som Rekdal sier det; vi er innom mange nivå iløpet av 90 minutter. Det positive å ta med seg er at nå blir det faktisk seier og godt med mål. 12-6 i målforskjell på tre kamper ser spennende ut på papiret, men forsvaret må sitte bedre. I dag syns jeg det ble veldig mye klareringer med hjertet i halsen på slutten og mange sleivspark i egen sekstenmeter. 

 

Braaten ser ut til å våkne litt til live, og godt er det. 

Lenke til kommentar

Nå vil jeg ikke si at Brown har floppa totalt. Er ALT for tidlig å gi en slik dom.

Mulig han vil vise seg fra en annen side senere. Men en "goalgetter" til 4mill bør klare å lage mål når man får flere 100% sjanser i løpet av en kamp! Foreløbig er jo Braaten flere hakk over Brown. 

Lenke til kommentar

Braaten er flere hakk over, men Braaten har alltid hatt ett enormt toppnivå - problemet er bare at snittnivået er for dårlig. Håper dog at Braatens gode flytperiode varer så lenge som mulig nå.

Alt jeg sier er at Brown er ikke ferdigprøvd, og jeg mener fortsatt at han har egenskapene som trengs i vår stall. Kan være veldig god for oss - om han er "4 mill god" vet jeg ikke, men isolert sett har jeg fortsatt troa

Lenke til kommentar

Seier er seier, men nå må noen i klubben ta et alvorlig oppgjør med den ideen som enkelte tydeligvis har om at kampen kun varer i 45 minutter. Dette var et stort problem i fjor, og har ikke blitt nevneverdig bedre i år, syns jeg. Når vi aldri er garantert poeng selv med 3 mål så må det blinke i varsellampene hos noen. Jeg vet ikke hvor problemet ligger; om det er spillerne som tror de er bedre enn de er, eller om det er Rekdal som ikke kan levere en pauseprat omså livet hans var avhengig av det. Uansett må det begynne å sitte bakover. 

Lenke til kommentar

Må ærlig innrømme at jeg syns Rekdal har gjort en del ting/bytter i andre omgang som ikke er i kategorien "coaching i verdensklasse".

Det å feks bytte inn Simon Larsen når vi skal prøve å holde på en ledelse slik han gjorde i Sandefjord sist og det er ikke førstegang han har gjort noe sånt. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...