Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Det var jo snakk om dette før sesongen også, men da skulle han vel ha en sinnsvak pay-as-you-play-kontrakt? Vet ikke hvorfor, men tallet 600 000 ligger i bakhodet.

 

Jeg er positiv til å få han inn som en billig backup. Ja, han må trene seg litt opp og få formen tilbake, men Carew er likevel en solid spiller med masse erfaring og god fysikk. Han er også en av våre beste spisser gjennom tidene og han fortjener en skikkelig avslutning. Ja, det ble mye tøv på slutten med vesker og alt mulig annet, men folk er historieløse når de latterliggjør han.

 

La oss være ærlige, å få Flo tilbake hadde vært en forsterkning.

 

Altså, hvis Carew ønsker å være en del av Vålerenga neste år, om det er som backup eller fast, alt ettersom hvor god han er, så er det noe jeg synes kunne vært bra. (så var det pengene da) Men slik jeg tolket intervjuet så ønsket han å spille 1-2 kamper foran Klanen og "takke for seg" før han legger opp. Det synes jeg ikke Vålerenga skal være en del av, og det er også respektløs ovenfor de andre spillerne.

 

Hehe, mye er ikke bra i VIF om dagen, men er det en ting vi skal være glad for er at Flo ikke er klubben. Huff det var ille. :)

 

Btw, veldig mye bra av VPN om dagen.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner godt at Bojan må gå når man ser han tjener så mye. Ellers som man har fått høre så står Lars, Hæstad og Muri for en enorm del av lønna.

 

Litt overraska over at Thommassen har så mye, han forsvinner nok så fort som noen vil ha han eller kontrakten går ut.

 

Også overraska over lønna til Ogude og Samuel. Trodde de tjente mer. Ogude har riktignok ikke levert bedre, men når han var på sitt beste var jo veldig god. Samuel trodde jeg ble solgt fordi han tjente for mye, men det er tydeligvis ikke tilfelle. Greit at han ikke er topp klasse, men synes det salget var rart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...