Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rigget det hele? Hva prater dere om.

 

Dette har blitt tatt opp flere ganger. Berre ledet klart, da tok Calvo og la ut link både på spansk og norsk på sin twitterprofil og dermed steg stemmene hans noe enormt. Enkelt og greit drev han litt valgkamp og fikk folk fra Costa Rica og sikkert noen andre til å stemme på han,

 

Helt fair av Calvo, men de som arrangerte konkurransen burde vært smarte nok til at bare norske stemmer hadde telt siden det er en norsk utgivelse. Han toppscoreren til Ålesund (Allah-ettellerannet) fikk jo også helt vanvittig mange stemmer fordi det ble en kampanje i hjemlandet.

Lenke til kommentar

Vel, han er jo landslagsspiller i et land med 4 og en halv million innbyggere. Og i motsetning til Berre så markedsførte han seg selv, så også at en journalist fra Costa Rica skrev på sin twitterprofil om FIFA-coveret og Calvo.

 

Hadde Berre hatt en twitter / facebook-profil der han hadde oppfordret folk til å stemme på han hadde han nok fått enormt flere stemmer.

Lenke til kommentar

Det kan bli tøft med Strømsgodset, Aalesund og Haugesund igjen, med tanke på hvor elending vi spiller for tiden har jeg vansker med å gå disse kampene positivt i møte. Sandnes Ulf i siste kamp og Sogndal borte burde det være mulig å ta med seg poeng fra. 36 poeng burde holde til å beholde plassen, det blir vel akkurat. Ikke akkurat hvordan jeg hadde sett for meg sesongen i Januar. Huff.

Lenke til kommentar

Da er vi helt uenige. Greit å være litt varsom på bortebane, men å starte med 9/11 defensive spillere der den mest offensive er en 40-åring som ikke kan løpe, det er fullstendig håpløst i mine øyne. Null offensive krefter og null kontringsvilje, sier seg selv at det ikke kommer til å holde i 90 minutter mot Godset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...