Gå til innhold

Den store Blender-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Inspirert av marsan, lagde jeg kubuntulogoen i svart på 30 min (inkl. render i yafray)

 

EDIT: større bilde :D

8683673[/snapback]

Kunne du ha lastet opp blender fila, slik at jeg kan se på den? :D I blender liksom... Er nysgjerrig på hvordan dere gjør det...

 

Forresten, har ett lite problem som jeg ikke skjønner hva kommer av:

 

post-91181-1180170571_thumb.jpg

 

Når jeg skal extrude til siden, blir den også extruda innover.. Hva kan jeg gjøre for å hindre dette? :)

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar

En kombinasjon av polymodellering og diverse tools. For eksempel: Tannhjulet ble lagd av at jeg modellerte en tann, og brukte ett av skrueverktøyene til å kopiere det rundt.

 

Har egentlig ikke så mye til overs for kurver, og bruker dem kun i extrusion-sammenheng. Modeller som kubuntu-logoen er langt kjappere på modellere vertex-for vertex, egentlig, når man er litt dreven på det.

Lenke til kommentar
Endelig ferdig...!

 

8733034[/snapback]

"En kort helaftens animasjonsfilm", hehe :!:

 

Den var sinnssykt rå! Får vi mer info? Hvor lang var renderingstiden, modelleringstiden osv.??

 

Kameraet beveget seg kult rundt og musikken var bra. Det eneste jeg har å sette fingeren på var når det ble skiftet kameravinkel skjedde det brått, uten noen form for rask fading.

 

Håper de som skal se på den liker den da :thumbup:

Lenke til kommentar
Endelig ferdig...!

 

8733034[/snapback]

 

Rått detta

 

hvor har dere fått tak i alle lydeffektene?

 

Ikke for å være frekk men:

Er det rommet han kommer inn før han skal inn i "mario" landskapet laget av en tutorial? syns jeg har sett noe lignende før, http://www.blendernation.com/tutorials/ble...-tech-corridor/

lurer også på om deler av skinnesystemet/gangene er henta herfra: http://www.blendernation.com/tutorials/ble...ough-the-mines/ ?

 

Ellers veldig bra ;) kanskje det hadde vært litt tøft om de flammene som kom fra jetmotorene sto på lenger? men ville kanskje blitt begrenset tid siden man bare kan ha hundre tusen partikler :p

 

hvor mange scener hadde dere, eller laget dere alt i en scene?

 

Er det foresten samme modell man ser komme opp som et fly, eller er det en annen?

Endret av Gaute91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...