Gå til innhold

Den store Blender-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
gassbrenner1.jpg

Før textures. Bare lagt på omtrentlig farge. Skal jo gi det en slags metall-effekt (chrome).

8344161[/snapback]

 

gassbrenner of some sort! Ok detaljer, blir bedre med teksturer. Har endelig klart å skjønne UV unwrapping så da blir gitaren min ferdig snart, sittet hos svigers i påska så lite tid for blending.

Endret av Marsan
Lenke til kommentar

Okey, dagens siste utkast ;) Gjenstår å fjerne bakgrunnen (men må ha den med i rendereingen for at det faktisk skal være noe å speile) + litt finjustering. Om dere har noe å tilføye, kom med det ;)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
gassbrenner9.jpg

Bildet jeg så etter: http://kptnaturfag.no/shop/10521/image

 

De tidligere utkastene:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

gassbrenner1.jpg

gassbrenner4.jpg

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar
Okey, dagens siste utkast ;) Gjenstår å fjerne bakgrunnen (men må ha den med i rendereingen for at det faktisk skal være noe å speile) + litt finjustering. Om dere har noe å tilføye, kom med det ;)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
gassbrenner9.jpg

Bildet jeg så etter: http://kptnaturfag.no/shop/10521/image

 

De tidligere utkastene:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

gassbrenner1.jpg

gassbrenner4.jpg

8345567[/snapback]

 

synes som jeg sa på skolen at den må bli litt midre skinnende, gassboksen reflekterer jo egentlig veldig lite ingenting (du får spørre camilla om du kan låne en gassbrenner fra skola). kanskje også gjøre fargen på selve brenneren (gull) litt mer rølig så den blir mer kobberfarga (trur det egentlig er det den er), og hvis du ville gi deg selv en liten utfordirng ville jeg prøve å smusse den ned så den ser ut som en gassbrenner som har vært brukt, ikke bare helt nylakkert... det hadde vært tøft... Men en flamme hadde også vært artig å sett på den...

 

Edit:

Kanskje gjør håndtaket litt mer detaljert, med en pluss og minuspil på

Endret av Gaute91
Lenke til kommentar
Blender utviklerene holder til på irc og svarer gjerne på spørsmål. Husker ikke server eller kanal men det står på sidene deres. Det har hjulpet meg litt. Sjekk "blender fluid simulation" på youtube. Mye bra.

8371778[/snapback]

 

 

#blendercoders på freenode

 

Jeg holder meg bare på #smc , masse gøy der.

Lenke til kommentar
Her er et bilde, det tok 43 min å rendre da :p

8379160[/snapback]

Kult!! :thumbup:

Hva skal det forestille...? Et abstrakt bilde av vann mot en glassplate?

Veldig fint, btw.. :yes:

8379189[/snapback]

 

Var kanskje litt vanskelig å se på det bildet der, det skal egentlig være et glass som vannet nettopp er blitt helt fort ned i... Hadde stilt inn i kameraet feil, så det blei svartvitt, men snart kommer en der bordplata er ornagsj så da er det mer kontrast mellom vannet og glasset :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...