Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Noen som vet om Amentio faktisk har så mange på lager?

8405676[/snapback]

 

Som sagt tidligere, så har Amentio m.fl. et og samme lager. Derfor slike høye tall! Det vil også si at andre butikker (med samme type webshop) har akkurat den samme statusen og man kan derfor ikke forvente at Amentio har alle alene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja...da var jeg med i klubben jeg og. En N95 Sand og et 2GB kort påvei fra MPX.no.

 

La en hundrings ekstra i portoen og får den ekspress, så har jeg den iallefall før helga. Skal bort og blir godt å ha noe å knote med ;P

 

Trudde faktisk at det M2 kortet jeg har i min k800i skulle passe i N95...bra jeg sjekket det før jeg trykte på knappen da...(DOH)

 

Uansett blir det enormt spennende. Jeg må innrømme jeg er noe bekymret for den sliden og rikling i den..samt det "klikkeproblemet" jeg ser enkelte har hatt på mobile-review. Ligger en video av det på youtube....som jeg ikke klarer å finne just nu...men den viser at når man klikker på nav tastene på høyresiden...så klikker liksom dekselet. Det er likesom den er feilkonstruert og ikke "poppet" riktig på plass.

 

Hvis dette blir tilfelle er det jo garanti, angrefrist og hele greia...men fa** den skal være unødvendig på et handsett til over 6k.

Lenke til kommentar
Jaja...da var jeg med i klubben jeg og. En N95 Sand og et 2GB kort påvei fra MPX.no.

 

La en hundrings ekstra i portoen og får den ekspress, så har jeg den iallefall før helga. Skal bort og blir godt å ha noe å knote med ;P

 

Trudde faktisk at det M2 kortet jeg har i min k800i skulle passe i N95...bra jeg sjekket det før jeg trykte på knappen da...(DOH)

 

Uansett blir det enormt spennende. Jeg må innrømme jeg er noe bekymret for den sliden og rikling i den..samt det "klikkeproblemet" jeg ser enkelte har hatt på mobile-review. Ligger en video av det på youtube....som jeg ikke klarer å finne just nu...men den viser at når man klikker på nav tastene på høyresiden...så klikker liksom dekselet. Det er likesom den er feilkonstruert og ikke "poppet" riktig på plass.

 

Hvis dette blir tilfelle er det jo garanti, angrefrist og hele greia...men fa** den skal være unødvendig på et handsett til over 6k.

8406101[/snapback]

 

 

Hei!

 

Flere som irriterer seg over at tydligvis serveren som deler ut disse "gratis" kartene for nedlastning er så SINNSYKT treg i dag?

 

Skal hente ned ca 60mb med kart.. Tar jo ca 1.5 - 2 timer!!

 

Regner dog med at dette er kun pga at veeldig mange får Telefonen i dag. Og at sakene er overbelasta.

 

Andre som har erfaringer?

 

mvh

 

Torbjørn

Lenke til kommentar
faen i helvete om ikke jeg får mail fra elprice i dag om at min er sendt (nr 73 eller noe på lista)! Jeg bor i Bodø og det tar minst 4-5 dager før man har ting i posten her oppe når de sendes fra drittsør-norge! :hrm:

8406177[/snapback]

 

Du er hjertelig velkommen til å flytte til den riktige delen av landet :D

 

Men jeg har heller ikke fått noen mail fra elprice i dag, venter spent!

Lenke til kommentar
Hei!

 

Flere som irriterer seg over at tydligvis serveren som deler ut disse "gratis" kartene for nedlastning er så SINNSYKT treg i dag?

 

Skal hente ned ca 60mb med kart.. Tar jo ca 1.5 - 2 timer!!

 

Regner dog med at dette er kun pga at veeldig mange får Telefonen i dag. Og at sakene er overbelasta.

 

Andre som har erfaringer?

 

mvh

 

Torbjørn

Har ingen erfaringer selv, men har hørt andre klage på disse serverne. Klagingen startet da de første fikk telefonene for flere uker siden så ikke noe som har oppstått i de siste dagene.

Lenke til kommentar
Jeg ser på ordrestatusen min hos Amentio at de har opprettet et sporingsnummer, men pakken er ikke sendt ennå. Det ville bare vært så utrolig typisk om de venter med å sende til de også har fått de tomme DVDene på lager som jeg også bestilte i samme ordre. Jeg er fristet til å ringe og be dem dytte de jævla platene et sted hvor solen ikke skinner.

8405630[/snapback]

Hehe, de DVDene kommer til å forfølge deg resten av livet! :D

Lenke til kommentar
Jeg ser på ordrestatusen min hos Amentio at de har opprettet et sporingsnummer, men pakken er ikke sendt ennå. Det ville bare vært så utrolig typisk om de venter med å sende til de også har fått de tomme DVDene på lager som jeg også bestilte i samme ordre. Jeg er fristet til å ringe og be dem dytte de jævla platene et sted hvor solen ikke skinner.

8405630[/snapback]

Hehe, de DVDene kommer til å forfølge deg resten av livet! :D

8406266[/snapback]

 

Håper bare det er noe bra du skal brenne ut på de.. :!:

Lenke til kommentar

Lagerstatus på Amentio

Amentio har nok ikke SÅ mange på lager, siden lagerstatus ikke er oppdatert i løpet av dagen, og jeg bl. a. har bestilt. Når det er sagt, så har de antakelig nok, så det tror jeg ikke skal være noe problem

 

Amentio

Min N95 er nå sendt fra Amentio, og jeg registrerer at aktøren ser ut til å ha forbedret seg veldig på det året som har gått sine mine negative erfaringer fant sted. Ingenting å utsett på Amentio nå, spesielt ikke siden prisene ligger et godt stykke under MPX sine.

 

IP-telefoni

Jeg orker ikke finne fram kilder, men har lest flere steder at N95 ikke trenger ekstra programvare for IP-telefoni (SIP, ikke Skype). Jeg har lest at det ikke er noe problem å bruke f.eks. IP24, men at det er enklere å bruke f.eks. vyke (www.vyke.no) som faktisk tilbyr et eget produkt til Nokia-telefoner med WiFI. Dette er så vidt jeg vet gratis, og det er gratis å ringe til fasttelefon og 0,8 til mobil (dyrt hos alle(?) aktører). Ellers er gizmo (internasjonal) enkel å aktivere direkte fra nettleseren til N95, men da er det ikke snakk om helt gratis samtaler til landlines.

Lenke til kommentar

Fikk inn de første eksemplarene i butikken i dag.

Den er fullspekket med ting, men den overbeviste meg ikke...

Hadde egentlig tenkt å kjøpe en sånn en, men ser ut som jeg må ty til en HTC.

Til de som har Telenor- og Tele2-abonnement ser det ut som det kommer ganske gode priser etterhvert.

Lenke til kommentar
Fikk inn de første eksemplarene i butikken i dag.

Den er fullspekket med ting, men den overbeviste meg ikke...

Hadde egentlig tenkt å kjøpe en sånn en, men ser ut som jeg må ty til en HTC.

Til de som har Telenor- og Tele2-abonnement ser det ut som det kommer ganske gode priser etterhvert.

8406327[/snapback]

aha, noe kampanje på gang snart?

Lenke til kommentar
Er sand eller plum penest? :blush:

 

Vurderer selv å gå for plum :)

8406232[/snapback]

 

Er sååå subjektivt da...

 

JEG synes Plum er litt jentete...og Sand er elegant....

 

...men sikkert mange som synes omvendt...evnt at Plum er maskulin som f***

 

Finn høyoppløselige bilder av begge...og gå for den DU liker best ;)

Lenke til kommentar

Hehe, de DVDene kommer til å forfølge deg resten av livet!  :D

8406266[/snapback]

 

Håper bare det er noe bra du skal brenne ut på de.. :!:

8406279[/snapback]

Hehe, jeg kjøpte 25 tomme plater for ca to år siden. Nå først begynner jeg å gå tom. Med andre ord så er ikke behovet akkurat brennende. Men jeg kan uansett puste lettet ut, for Posten registrerte forsendelsen for noen minutter siden.

Lenke til kommentar
nokia n95 5459 kr cdon.com

8024849[/snapback]

Den koster vel kr 6029 der da

:dribble:

8406197[/snapback]

 

Den stod drit tidlig hos cdon til 5459,-. lenge før den var registrert hos noen andre nettbutikker... 5459,- er en gammel pris..

8406540[/snapback]

 

Jfr. det jeg tidligere har mast om mtp aktører som opererer med useriøse priser og/eller lagerbeholdninger, antakelig for å bli sett, lagt merke til og få posisjonert seg i diverse prisguider etc. Men det kan jo også være tilfeldig og forårsaket av dårlige lagerstyringssystemer..

Lenke til kommentar
Da var telefonen bestilt også her. Bestilte på utenabonnement i 1630-tiden i går og hadde håpet på bekreftelse på sending i løpet av dagen i dag. Men jeg har ennå ikke hørt noe  :hmm:  Noen andre her som bestilte der i går og fortsatt venter? Er utålmodig jeg som de fleste andre her skjønner jeg  :whistle:

8406541[/snapback]

 

Har vært på telefonen med utenabonnement i dag, de hadde nok av telefoner hos leverandør, men måtte nok ta morgendagen i bruk for å få møtt etterspørselen - det var mange forhåndsbestillinger..

Lenke til kommentar
Hei

 

Jeg er i Emiratene. Her selger de N95. Vil den fungere greit i Norge? Får jeg oppdatert den med norsk software? Kan jeg få noe trøbbel med garantien?

 

Noen som vet?

 

Mvh Eirik

8405033[/snapback]

 

Hei!

 

Den vil uten noe problem fungere her i Norge.

Du vil også kunne få lagt inn norsk språk på den etter ca 1. mnd.

MEN du har IKKE garanti på den her i det hele tatt.

Det er det triste!

Jeg har selv jobbet for Nokia i mange år og kan garantere deg at du ikke vil få noe hjelp på service om noe skulle skje.

 

Mvh. Kalle

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...