Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har jeg fått bestillt en også.. status er : I arbeid..hva nå enn det måtte bety..kanskje de pakker den for øyeblikket.. :D

8407067[/snapback]

 

Samme status som meg, regner med den blir sendt i kveld :yes:

Fra MPX ;)

8407371[/snapback]

 

Sendt ikveld? Så du mener at det er en makro mulighet for at jeg får kloa i tlf allerede imorgen?? :ohmy::w00t:

8409227[/snapback]

 

Er de på jobb der enda?

8409328[/snapback]

 

Står "i arbeid" på ordrestatusen, så da er de på jobb ennå :D Folka på mpx har bretta opp arma slik at jeg kan få den i morra :thumbup:

Lenke til kommentar
Da har jeg fått bestillt en også.. status er : I arbeid..hva nå enn det måtte bety..kanskje de pakker den for øyeblikket.. :D

8407067[/snapback]

 

Samme status som meg, regner med den blir sendt i kveld :yes:

Fra MPX ;)

8407371[/snapback]

 

Sendt ikveld? Så du mener at det er en makro mulighet for at jeg får kloa i tlf allerede imorgen?? :ohmy::w00t:

8409227[/snapback]

 

Er de på jobb der enda?

8409328[/snapback]

 

Står "i arbeid" på ordrestatusen, så da er de på jobb ennå :D Folka på mpx har bretta opp arma slik at jeg kan få den i morra :thumbup:

8409739[/snapback]

 

Herregud, her var det mange rare spekulasjoner.. Er vel ingen på jobb nærmere midnatt bare fordi det står "i arbeid", det betyr vel bare at de gjør seg ferdig i morgen..

 

Men uansett har det vel ingenting å si om de får "sendt" den i kveld, det er nå vel uansett Posten som står for frakten..

 

Skjønner at folk blir ivrige, men tviler på at nettbutikkene og Posten jobber overtid kun fordi det sitter en gjeng overivrige N95-kjøpere på et forum..

 

;)

Endret av rrounin
Lenke til kommentar
Da har jeg fått bestillt en også.. status er : I arbeid..hva nå enn det måtte bety..kanskje de pakker den for øyeblikket.. :D

8407067[/snapback]

 

Samme status som meg, regner med den blir sendt i kveld :yes:

Fra MPX ;)

8407371[/snapback]

 

Sendt ikveld? Så du mener at det er en makro mulighet for at jeg får kloa i tlf allerede imorgen?? :ohmy::w00t:

8409227[/snapback]

 

Er de på jobb der enda?

8409328[/snapback]

 

Står "i arbeid" på ordrestatusen, så da er de på jobb ennå :D Folka på mpx har bretta opp arma slik at jeg kan få den i morra :thumbup:

8409739[/snapback]

 

Herregud, her var det mange rare spekulasjoner.. Er vel ingen på jobb nærmere midnatt bare fordi det står "i arbeid", det betyr vel bare at de gjør seg ferdig i morgen..

 

Men uansett har det vel ingenting å si om de får "sendt" den i kveld, det er nå vel uansett Posten som står for frakten..

 

Skjønner at folk blir ivrige, men tviler på at nettbutikkene og Posten jobber overtid kun fordi det sitter en gjeng overivrige N95-kjøpere på et forum..

 

;)

8409924[/snapback]

 

 

Hehe...tviler ikke på at noen tror at mpx og posten står på hodet, for å få fraktet ut alle n95ene i natt. Men er nok en ønskedrøm.

Lenke til kommentar
De har 87 på lager på Utenabonnement.no står det.

 

Jeg har kjøpt min på CDON.COM...men står ikke sendt enda på ordrestatus. Men de får kanskje ikke lov til å selge/sende den før imorgen?

8409817[/snapback]

 

Samme her, bestilt på cdon.com. Det har stått status "varene pakkes" på ordren min hele dag og står det fortsatt. Får satse at de får ut fingern og får sendt telefonen til oss i morgen :)

Endret av KontraBass
Lenke til kommentar
De har 87 på lager på Utenabonnement.no står det.

 

Jeg har kjøpt min på CDON.COM...men står ikke sendt enda på ordrestatus. Men de får kanskje ikke lov til å selge/sende den før imorgen?

8409817[/snapback]

 

Samme her, bestilt på cdon.com. Det har stått status "varene pakkes" på ordren min hele dag og står det fortsatt. Får satse at de får ut fingern og får sendt telefonen til oss i morgen :)

8410774[/snapback]

 

Du får nok ikke din N95 fra CDON før mandag eller tisdag vil jeg tro, fordi de bruker 5-6 dager å sende en mobil på. Og kommer det en helg i veien telles ikke de dagene. Derfor orker jeg ikke bruke CDON mer på mobilbestilling, fordi det er latterligt tregt. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...