Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har en n95 8gb som jeg sliter litt med tilkobling via bluetooth på.

 

har googlet en del og funnet 3-4 innlegg på utelandske forum med folk som har samme problem, uten at de har fått løst det.

 

jeg har pioneer bluetooth handsfree på min cdspiller i bilen, denne har hele tiden koblet automatisk til min htc touch diamond, men når jeg når har fått meg en n95 8gb vil den ikke dette lenger. den søker opp telefone, kobler til automatisk, men etter et millisekund kobler den fra igjen. så prøver den igjen om 30 sekunder eller noe slikt.

 

hvis jeg setter enheten til uautorisert, så spør den, hvis jeg da trykker ja har det som regel gått greit.

straks jeg setter den til autorisert igjen så vil den ikke koble til automatisk. de parrer, men bryter med en eneste gang.

 

noen som kan gi meg noen råd?

 

nei, dette har ingenting med selve handsfreen å gjøre, da den funker utmerket automatisk med andre telefoner.

Endret av kammiz
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg vet at det har blitt tatt opp tidligere, men fant ikke artikkelen eller tråden:

Etter en firmwareoppdatering for et halvt års tid siden sluttet min A-GPS å fungere, så nå er TTFF like høy som uten funksjonen. Noen som har samme problem? Jeg husker releasen da A-GPS først kom, så hadde jeg first fix på 10-20 sekunder, og nå må jeg altså vente i 10 minutter. Nokia support har no clue, men jeg vet at andre har hatt samme problem.

 

For dere hvor det funker for:

Hvilken server bruker dere?

Firmware-versjon?

Teleoperatør?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 4 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Akkurat skaffet meg en N95-1, til erstatning for min tidligere k850i som døde på en badestrand i Hellas i sommer. Etter en strafferunde på 3 måneder med en Nokia 1208 til underkant av 300,- spenn, fant jeg ut at jeg måtte ha en ny mobil. Hadde imidlertid mindre lyst til å bruke 5000,- på ny mobil akkurat nå, så fikk donert denne fra en bekjent. Må si at om du gidder å oppdatere til nyeste firmware, oppdaterer kartene, opera 10b mm. så er jo dette fremdeles en knakende god mobil!

 

Noen som har noe tips til kule ting å legge innpå? Ser at enkelte har lagt inn Quake 3 o.l., men det gidder jeg ikke hvis det ikke finnes ferdige install filer...

Lenke til kommentar
Akkurat skaffet meg en N95-1, til erstatning for min tidligere k850i som døde på en badestrand i Hellas i sommer. Etter en strafferunde på 3 måneder med en Nokia 1208 til underkant av 300,- spenn, fant jeg ut at jeg måtte ha en ny mobil. Hadde imidlertid mindre lyst til å bruke 5000,- på ny mobil akkurat nå, så fikk donert denne fra en bekjent. Må si at om du gidder å oppdatere til nyeste firmware, oppdaterer kartene, opera 10b mm. så er jo dette fremdeles en knakende god mobil!

 

Noen som har noe tips til kule ting å legge innpå? Ser at enkelte har lagt inn Quake 3 o.l., men det gidder jeg ikke hvis det ikke finnes ferdige install filer...

 

Har hatt min N95-1 siden april `07 og den holder ut enda... Riktignok litt ølkorkmerker her og der og litt gaffateip for å holde batteriet på plass, men jammen funker den fjell enda :D

 

Musthave gadgets? tja, bruker S60 SpotOn, Norsktipping mobilspill(avhengig) og Tetris...

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...