Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Unektelig en fin telefon. Litt mer plastikk-feeling fra denne enn fra min E65, men bortsett fra det så er jeg fornøyd så langt. Noe mer lagg i menyene, og savner enkelte features fra E-serien (som at nye meldinger dukker opp på Active Idle istedet for med messagebox osv.) men er fornøyd enn så lenge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk min N95 i går. Kongetelefon! WLAN gikk som en drøm. Har aldri sett et så enkelt WLAN-oppsett verken på PC eller mobil.

 

Jeg var litt usikker på skjermen, men det går som en drøm! Konverterte og lastet over en episode ev Entourage i går, og kvaliteten er faktisk helt rå! Ikke noe problem med lyd/bilde synk i det hele tatt. Kvaliteten på høyttalerne er også veldig bra. Bittelitt metallisk, men funker helt fint.

 

Har lastet inn siste S60-nettleseren fra Opera, men er faktisk tilbøyelig til å like den medfølgende nettleseren bedre.

 

Synking med Outlook over blåtann gikk smertefritt.

 

Ikke fått testet GPS enda.

Lenke til kommentar

Nå kan vi ikke klage mer folkens :woot:

Ventet snart et halvt år, og nå har vi vel alle den innen lørdag.

Snakket med Nokia direktesupport, og de ville ikke oppgi noe mer info om minnekort. \"Vi kan kun garantere at våre egne kort, som per dags dato er på maks 2GB, vil fungere på N95\". Hun ville heller ikke fortelle hva 30fps i full VGA trengte av overføringshastighet, og \"visste\" ikke hvor kjappe kortene til Nokia var.

 

SDHC var tydeligvis et ukjent begrep for hun jeg snakket med, så traff vel kanskje ikke helt riktig person ;P

Endret av fredriri
Lenke til kommentar
Jeg fikk min N95 i går. Kongetelefon! WLAN gikk som en drøm. Har aldri sett et så enkelt WLAN-oppsett verken på PC eller mobil.

 

Jeg var litt usikker på skjermen, men det går som en drøm! Konverterte og lastet over en episode ev Entourage i går, og kvaliteten er faktisk helt rå! Ikke noe problem med lyd/bilde synk i det hele tatt. Kvaliteten på høyttalerne er også veldig bra. Bittelitt metallisk, men funker helt fint.

 

Har lastet inn siste S60-nettleseren fra Opera, men er faktisk tilbøyelig til å like den medfølgende nettleseren bedre.

 

Synking med Outlook over blåtann gikk smertefritt.

 

Ikke fått testet GPS enda.

8404488[/snapback]

 

 

Hvilket program brukte du til å konvertere med? Er det gratis, har du en link til det?

Lenke til kommentar
Jeg fikk min N95 i går. Kongetelefon! WLAN gikk som en drøm. Har aldri sett et så enkelt WLAN-oppsett verken på PC eller mobil.

 

Jeg var litt usikker på skjermen, men det går som en drøm! Konverterte og lastet over en episode ev Entourage i går, og kvaliteten er faktisk helt rå! Ikke noe problem med lyd/bilde synk i det hele tatt. Kvaliteten på høyttalerne er også veldig bra. Bittelitt metallisk, men funker helt fint.

 

Har lastet inn siste S60-nettleseren fra Opera, men er faktisk tilbøyelig til å like den medfølgende nettleseren bedre.

 

Synking med Outlook over blåtann gikk smertefritt.

 

Ikke fått testet GPS enda.

8404488[/snapback]

 

 

Hvilket program brukte du til å konvertere med? Er det gratis, har du en link til det?

8404548[/snapback]

 

Brukte dette programmet her. Det er gratis og veldig enkelt å bruke.

http://www.n95users.com/forum/viewtopic.php?t=281

Lenke til kommentar

Fikk denne mailen fra Elprice nå nettopp:

 

Her følger viktig Informasjon fra Elprice.no

Avdelingen for mobiltelefoni

--------------------------------------------

 

Mobilordren din er ferdigbehandlet hos Elprice.no

Vi har lagt denne for forsendelse med posten*

Du burde ha pakken hos deg innen få dager, hvis ikke

tar du kontakt med oss igjen

 

 

 

 

* Vi gjør oppmersom at porteringssaker blir liggende

hos oss 1-3 dager ekstra fordi den nye operatøren trenger

å sjekke om at all informasjon i forbindelse med tidligere

eierinformasjon stemmer overens med eier informasjonen

som er benyttet i bestillingen.

 

 

Jeg har bestilt "levering på døren" fra Elprice, når kan jeg forvente å få den da, allerede imorgen, onsdag? Og da levering av postbudet eller av egen leveringsbil senere på dagen? Noen som vet? Har noen ærender imorgen formiddag men blir hjemme om jeg vet den kommer.

Lenke til kommentar
Som vanlig opererer alle små-aktørene med uriktig lagerstatus, de har den ikke nødvendigvis på lager. Har ringt/ mailet til bl.a. mshop, elprice og amentio - og de har ikke telefonen på lager, men "venter den inn snart".

 

Min teori er - og har lenge vært - at de små aktørene bevisst fører opp uriktig lagerstatus ved populære nylanseringer, slik at flest mulig skal bestille fra disse før produktet faktisk kommer på lager hos de store aktørene.

 

MPX, Komplett etc. har alltid korrekt lagerstatus som man kan stole på, mens jeg har tatt amentio m.fl. i å jukse flere ganger. Blant annet i fjor da jeg skulle kjøpe K800i.

 

 

Fant bare plum hos utenabonnement.no, noen som har funnet Sand i noen nettbutikk som faktisk sender varene, og ikke bare jukser?

8403675[/snapback]

 

Det er feil....Elprice fikk den inn i går....

Lenke til kommentar
Dere som har testet N95.... 

Hva med POI(point of interest) i GPS delen? Er dette mulig?

8404709[/snapback]

 

Se bruksanvisningen for smart2go her: http://fpb.smart2go.com/free_downloads/smart2go_S60_EN.pdf

 

With smart2go you can share any location with your friends, by

sending it e.g. by text or multimedia message, e-mail, Bluetooth or

infrared. The information about the location is sent as a geocode and

as text (except in text messages, where it is only sent as text).

 

Regner med at dette gjør at vi lett kan importere f.eks. fotobokser via denne funksjonen. Så får vi bare håpe at noen lager varslingsfunksjonalitet som det er på TomTom...

Lenke til kommentar

Dette lurte jeg på, da.

 

* Vi gjør oppmersom at porteringssaker blir liggende

hos oss 1-3 dager ekstra fordi den nye operatøren trenger

å sjekke om at all informasjon i forbindelse med tidligere

eierinformasjon stemmer overens med eier informasjonen

som er benyttet i bestillingen.

Hva betyr det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...