Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

FIKK MAIL FRA ELKJØP. DE VENTET DEN INN I MIDTEN AV MAI!

NOEN SOM VET HVORFOR DE ER SÅ SEINE??

8404875[/snapback]

Hvorfor skal du absolutt kjøpe fra Elkjøp?

 

ps. caps-lock-en din har hengt seg opp.... Det lureste er å fjerne hele knappen så slipper du dette problemet :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant faktisk det beste utvalget av tilbehør på tele2.no

 

Der fikk jeg kjøpt originale Nokia "vindusfestearm", universalholder til "armen", billader og ekstra vanlig lader i samme butikk. Dessverre ikke noen bluetooth-handsfree som var aktuell for meg, så den måtte jeg kjøpe et annet sted.

 

Den beste løsningen til bil jeg har funnet, er

 

HH-12 Easy Mount ("vindusfestearm" som festes til frontruta med en avansert sugekoppsfunksjon)

CR39 Universalholder (festes til "armen", skal passe til N95)

DC-4 Car Charger

 

På Tele2.no får man kjøpt HH-12 og CR39 i samme pakke for 293, og billaderen kostet kun 111.

Lenke til kommentar
Jeg liker store bokstaver!

 

Må ikke kjøpe av elkjøp, bare lurer!

8404910[/snapback]

 

https://www.diskusjon.no/index.php?act=boardrules#skriking

 

Kan være at Elkjøp i stor grad er rettet mot massemarkedet og at de ikke har like stort hastverk med å ta inn N95 før de ser om den selger og/eller prisen går ned. Vi som absolutt må ha N95 med en gang, kjøper den uansett ikke av Elkjøp. Bedriftsmarkedet har jo sine egne leverandører.

Lenke til kommentar
Hei

 

Jeg er i Emiratene. Her selger de N95. Vil den fungere greit i Norge? Får jeg oppdatert den med norsk software? Kan jeg få noe trøbbel med garantien?

 

Noen som vet?

 

Mvh Eirik

8405033[/snapback]

 

 

I følge Norges ambassade så kan du bruke norske mobiler i emiratene, så du kan sikkert da ta med deg en emiratisk telefon hjem til Norge også?

Lenke til kommentar

Det er så typisk..

 

Har hatt inne en bestilling hos MPX en ukes tid, med bekreftet dato 20.04.

Halv tolv i formiddag ringte jeg Amentio, som mente at de kunne sende ut i løpet av dagen dersom jeg bestilte før tolv.

 

Og hva skjedde like etter at jeg slettet ordren hos MPX og betalte med kredittkort hos Amentio? MPX får N95 på lager, og sender ut pakkene i løpet av kort tid - mailer kundene og sier fra at telefonene nå er levert, tre dager før planen. Mens ordren hos Amentio fortsatt er til behandling.

 

Håper det er en sjanse for at den kommer fram i løpet av uka uansett..

Lenke til kommentar
Noen som vet om den finnes ute i noe fysiske butikker enda/ de nærmese dagene? Eller er det bare håp om å få tak i den fra en nettbutikk?

8405207[/snapback]

 

Generelt sett ser jeg at Telebutikken pleier å få inn telefoner veldig tidlig. Dessverre er de utrolig dyre!

Lenke til kommentar
Noen som vet om den finnes ute i noe fysiske butikker enda/ de nærmese dagene? Eller er det bare håp om å få tak i den fra en nettbutikk?

8405207[/snapback]

 

Generelt sett ser jeg at Telebutikken pleier å få inn telefoner veldig tidlig. Dessverre er de utrolig dyre!

8405230[/snapback]

 

Kanskje jeg bare skal bestille fra mpx med engang da..noen som vet hva de tar i frakt?..

Lenke til kommentar

Det ringte noen fra Telebutikken (Tønsberg) og sa hun stod med en N95 i hånden som jeg kunne kjøpe i dag. Så de fleste butikker har de nok inne nå. Meen, som nevnt i posten over: De koster drøyt mye!

 

Men....nå kom faktisk mail fra Elprice om at mobilen min er på vei! Pakkesporing kommer i egen mail. Den eposten made my day :love:

Lenke til kommentar
Noen som vet om den finnes ute i noe fysiske butikker enda/ de nærmese dagene? Eller er det bare håp om å få tak i den fra en nettbutikk?

8405207[/snapback]

 

Det er vel bekreftet flere ganger tidligere i tråden at Nokia Store på Byporten (ved siden av Oslo City) har den...

 

 

løp å kjøp din heldiggris..

Lenke til kommentar

Har enda ikke fått forhåndsbestilt et eksemplar av denne skjønnheten. Nå er det vel ikke mulig å forhåndsbestille lenger, siden de fleste har den på lager og klar til å sendes.

Noen som har noen innvendinger om hvor jeg bør bestille? Har sett litt på Amentio. Har lest at de sender raskt, prisen er ikke så dårlig og det står at de har 559 stk. på lager. Men jeg har jo også lest at de jukser med lagerstatus, og har dårlig service.

 

Tenkte også på å bestille et 2GB minnekort. Er dette ok?

http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:1016409

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...