Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Da var telefonen bestilt også her. Bestilte på utenabonnement i 1630-tiden i går og hadde håpet på bekreftelse på sending i løpet av dagen i dag. Men jeg har ennå ikke hørt noe  :hmm:  Noen andre her som bestilte der i går og fortsatt venter? Er utålmodig jeg som de fleste andre her skjønner jeg  :whistle:

8406541[/snapback]

 

Har vært på telefonen med utenabonnement i dag, de hadde nok av telefoner hos leverandør, men måtte nok ta morgendagen i bruk for å få møtt etterspørselen - det var mange forhåndsbestillinger..

8406646[/snapback]

 

Takk. Da tyder det på at det blir en ekstra dags venting her. Har du forresten erfaring med Utenabonnement fra tidligere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mm, var innom Telebutikken i dag. Slideren på den jeg fikk prøve var det ikke noe slark på i det hele tatt, var akkurat slik jeg hadde håpet og forventet. Menysystemet var raskt, faktisk bedre respons enn N93. Skjermen var nesten som OLED, rettere sagt krystallklar! ....1 more day! ;o)

Endret av fredriri
Lenke til kommentar
faen i helvete om ikke jeg får mail fra elprice i dag om at min er sendt (nr 73 eller noe på lista)! Jeg bor i Bodø og det tar minst 4-5 dager før man har ting i posten her oppe når de sendes fra drittsør-norge! :hrm:

8406177[/snapback]

 

 

En sann glede å bo i sentrale strøk (ikke bare i dag). Hadde bestilt tidlig på Elprice men fikk jo aldri noe tidlig-telefon derfra. Avbestilte den i går og ruslet innom butikken på hjørnet og plukket med meg en fem minutter før stengetid i dag. Ligger til lading ved siden av meg. :w00t:

 

Slipper å vente på henting på posten, samme pris, lettvint å stikke innom butikken når noe er galt (forhåpentligvis aldri...),

 

Pent i nord, men takke meg til Majorstua :thumbup:

Lenke til kommentar

Folkens nå trenger jeg litt synspunkter.

 

Jeg har et gavekort på lefdal på 3200..

Jeg hadde tenkt å kjøpe N95 , men ringte de igjen idag og fikk vite at det var utsatt til 9/5..

 

Lurer på om jeg klarer å vente lengre på den telefonen der nå ass. venta i alt for lenge...

 

Hvis man kjøper en telefon på en nettbutikk hvordan blir det med service og sånt?? Vet at lefdal er veldig ålreite på dette.. Burde man bare vente til 9/5 og heller satse på at prisen har gått ned eller??

 

Hva ville dere gjort??

Lenke til kommentar

:w00t: Da har jeg endelig min n95 plum/silver i hus :dribble::D Nå ligger herligheten til lading, så er det bare å vente i spenning til kvelden slik at jeg kan fikle med den :dribble: Så utrolig fantastisk/pen den er :dribble:

 

Netshop fikk den inn i dag :):w00t:

 

Det blei dessverre ikke noe 2GB Ultra på meg :dontgetit: , hadde bestilt meg Sandisk 2GB, men jeg ombestemte meg i sisteliten over kassa at jeg ville heller ha ULTRA ver.

Lenke til kommentar
Folkens nå trenger jeg litt synspunkter.

 

Jeg har et gavekort på lefdal på 3200..

Jeg hadde tenkt å kjøpe N95 , men ringte de igjen idag og fikk vite at det var utsatt til 9/5..

 

Lurer på om jeg klarer å vente lengre på den telefonen der nå ass. venta i alt for lenge...

 

Hvis man kjøper en telefon på en nettbutikk hvordan blir det med service og sånt?? Vet at lefdal er veldig ålreite på dette.. Burde man bare vente til 9/5 og heller satse på at prisen har gått ned eller??

 

Hva ville dere gjort??

8407113[/snapback]

 

 

Tror kanskje jeg ville kjøpt den nå. Å vente til 9 mail er og blir ganske lenge, hvis n95 skal surre i bakhodet ditt 24/7. Service i nettbutikk tilsier at du må sende inn osv. Men du har jo samme rettigheter, så burde ikke være noe problem. Så lenge du beholder den kreditten på lefdal så burde du vurdere det sterkt.

Lenke til kommentar
Folkens nå trenger jeg litt synspunkter.

 

Jeg har et gavekort på lefdal på 3200..

Jeg hadde tenkt å kjøpe N95 , men ringte de igjen idag og fikk vite at det var utsatt til 9/5..

 

Lurer på om jeg klarer å vente lengre på den telefonen der nå ass. venta i alt for lenge...

 

Hvis man kjøper en telefon på en nettbutikk hvordan blir det med service og sånt?? Vet at lefdal er veldig ålreite på dette.. Burde man bare vente til 9/5 og heller satse på at prisen har gått ned eller??

 

Hva ville dere gjort??

8407113[/snapback]

 

Bestill den på feks. MPX eller Netshop hvis du har råd. Det lille jeg har sendt ting tilbake har det gått veldig så greit. I tillegg har du 14 dagers angrerett ved netthandel.

 

Ang Gavekortet så må du jo ha minnekort (kommer 4gb i mai), et fett headset, Billader, Bilholder..kanskje ei veske eller skjermbeskytter...osvosv...Skal vel klare å få brukt det. If all else fails kan du sende det til meg ;)

Lenke til kommentar
Noen som har bilde av Nokia N95 Sand  og N95 Deep Plum og kan poste dem her på forumet.  Litt usikker på på hvem farge jeg skal velge.

8407528[/snapback]

 

http://www.vergelijking.be/forum/viewtopic...p=108078#108078

 

Noen meeeget pene bilder av Plum :yes:

 

 

Plum og Sand:

http://www.fs-newmobile.com/images/media/n...ulen%20(74).jpg

 

http://www.fs-newmobile.com/images/media/n...ulen%20(75).jpg

 

 

Google er din venn!

Endret av jimster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...