Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

N95 er i hus og har fått lekt meg litt. GPS fungerte fint (Testet bare litt mens jeg trasket gatelangs). Alt ser nydelig ut, men jeg opplevde et lite problem nrå jeg kobler telefonen og velger "dataoverføring". Da får jeg beskjed på telefonen om at minnekortet allerede er bruk. Pc suite modus fungerer fint. (Selv om jeg synes jeg oppnår dårlige hastigheter ved musikkoverføring).

 

Musikkspilleren er dårlig. Det er en konstant suselyd her. Dette merker man riktignok ikke mens man spiller musikk (Med mindre man hører på klassisk etc.) Men det kommer frem mellom låtene og før man trykker på play etc. Håper dette kan bli endret ved firmware på et senere tidspunkt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brodos, bruk av Caps Lock er frowned upon her, og det har du allerede blitt fortalt.

 

On topic: I påvente av at jeg skal få telefonen min, har jeg sittet og lest manualen på nettet. Jeg må si jeg ble ganske paff da jeg så at N95 kan brukes som strekkode-leser! Dette er jo en ganske morsom funksjon som i utgangspunktet ikke er spesielt nytting, men for min del kan den faktisk bli ganske så nyttig på jobben min (nei, jeg jobber ikke på rimi). Håper den funker greit.

Lenke til kommentar
Brodos, bruk av Caps Lock er frowned upon her, og det har du allerede blitt fortalt.

 

On topic: I påvente av at jeg skal få telefonen min, har jeg sittet og lest manualen på nettet. Jeg må si jeg ble ganske paff da jeg så at N95 kan brukes som strekkode-leser! Dette er jo en ganske morsom funksjon som i utgangspunktet ikke er spesielt nytting, men for min del kan den faktisk bli ganske så nyttig på jobben min (nei, jeg jobber ikke på rimi). Håper den funker greit.

8411573[/snapback]

 

 

ang strekkoder:

 

http://www.nokia-n95.net/barcodes/have-you...nned-yet-2.html

Lenke til kommentar
Da har jeg fått bestillt en også.. status er : I arbeid..hva nå enn det måtte bety..kanskje de pakker den for øyeblikket.. :D

8407067[/snapback]

 

Samme status som meg, regner med den blir sendt i kveld :yes:

Fra MPX ;)

8407371[/snapback]

 

Sendt ikveld? Så du mener at det er en makro mulighet for at jeg får kloa i tlf allerede imorgen?? :ohmy::w00t:

8409227[/snapback]

 

Er de på jobb der enda?

8409328[/snapback]

 

Står "i arbeid" på ordrestatusen, så da er de på jobb ennå :D Folka på mpx har bretta opp arma slik at jeg kan få den i morra :thumbup:

8409739[/snapback]

 

Herregud, her var det mange rare spekulasjoner.. Er vel ingen på jobb nærmere midnatt bare fordi det står "i arbeid", det betyr vel bare at de gjør seg ferdig i morgen..

 

Men uansett har det vel ingenting å si om de får "sendt" den i kveld, det er nå vel uansett Posten som står for frakten..

 

Skjønner at folk blir ivrige, men tviler på at nettbutikkene og Posten jobber overtid kun fordi det sitter en gjeng overivrige N95-kjøpere på et forum..

 

;)

8409924[/snapback]

 

 

Hehe...tviler ikke på at noen tror at mpx og posten står på hodet, for å få fraktet ut alle n95ene i natt. Men er nok en ønskedrøm.

8410013[/snapback]

 

Jeg føler at MPX har gjort en innsats for meg iallefall. Bestillte igår litt etter 16:00, med Ekspress over natt, og de har visst vært på døra her imorrest kl 8 og forsøkt levert. Når jeg får våkna litt her og øyan synkronisert skal jeg rusle ned på posten og så blir det julekveld ;D

 

RETTELSE: Der kom han på han på døra... :w00t:

 

Å herregud for et Propert førsteinntrykk. Liten og snop...og null slark eller defekter!

Og for en som har hatt N80 før så er denne DRITkjapp!

Endret av jimster
Lenke til kommentar

Hmm.. Prøvde telefonen på Spaceworld på Paleet, den var slarkete gitt. Når man trykket på menytastene merket man at telefonen gir etter.

Tør ikke å tenke på hvor mye det kan bli etter en måned eller to i lomma.

 

I praksis er den like brei som min K800i, noe breiere, men kortere.

 

Ellers er batteritiden en flopp, en telefon som må lades minst en gang hver 24 time er uakseptabelt for meg.

 

 

En ting jeg lurer på som jeg ikke fikk testet;

er det et led lys foran for lys ved videotelefoni?

Endret av BeachDumb
Lenke til kommentar
noen som har hørt/motatt noe fra elprice??

3 dager siden den kom inn og inngen beskjed om at den er på vei er kommet til meg :-(

 

Er det ikke mulig og følge ordrenen hos elprice på sidene deres ???

Min ble hvertfall sendt igår og er nok framme iløpet av dagen. Følg linken i ordrebekreftelsen så ser du status på bestillingen (hos Elprice). Men den sto vel egentlig som fullført for flere uker siden når jeg tenker etter... :dontgetit:. Sporingsnummer ble sendt på epost så nå er det opp til Posten! Har allerede landet i Vestfold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...