Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Har enda ikke fått forhåndsbestilt et eksemplar av denne skjønnheten. Nå er det vel ikke mulig å forhåndsbestille lenger, siden de fleste har den på lager og klar til å sendes.

Noen som har noen innvendinger om hvor jeg bør bestille? Har sett litt på Amentio. Har lest at de sender raskt, prisen er ikke så dårlig og det står at de har 559 stk. på lager. Men jeg har jo også lest at de jukser med lagerstatus, og har dårlig service.

 

Tenkte også på å bestille et 2GB minnekort. Er dette ok?

http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:1016409

8405303[/snapback]

Jepp. Har et helt likt selv. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk endelig min :)

img8571nc8.th.jpg

 

Likte dårlig at volumknappen når man spiller av musikk er byttet om, sånn at man skrur opp volumet med med den til venstre og ikke høyre. Men dette blir sikkert en vanesak uansett. :thumbup:

8405403[/snapback]

 

Vakkert! Gleder meg til å få min om FÅ timer!

 

Hvordan ser "Deep Plum" ut? På mange bilder ser den nesten svart ut, mens på andre er den helt Lilla ut (sikkert litt med lysforhold å gjøre).

 

 

 

NÅ har henteseddelen min kommet :w00t:!

Endret av Kjstokka
Lenke til kommentar
Noen som vet om det i det hele tatt er vits i å legge inn en bestilling på elprice nå, for så å få den om et par dager?..Eller er det kun bestillinger som har ligget inne en stund som får de om ikke så altfor lenge.. :hmm:

8405513[/snapback]

Om du ikke bestiller får du den garantert ikke iallefall :D

 

Denne beskjeden fikk jeg av elprice i dag

 

Vi jobber på spreng for å få ut alt vi kan før posten kommer kl 17

 

Nb. Jeg bestilte 1 april og var nr 82 i køen

Lenke til kommentar
Noen som vet om det i det hele tatt er vits i å legge inn en bestilling på elprice nå, for så å få den om et par dager?..Eller er det kun bestillinger som har ligget inne en stund som får de om ikke så altfor lenge.. :hmm:

8405513[/snapback]

Om du ikke bestiller får du den garantert ikke iallefall :D

 

Denne beskjeden fikk jeg av elprice i dag

 

Vi jobber på spreng for å få ut alt vi kan før posten kommer kl 17

 

Nb. Jeg bestilte 1 april og var nr 82 i køen

8405534[/snapback]

 

 

jeg var nr.5 i køa og fikk sporingslappen min nå :D

Lenke til kommentar
Hehe, det er sant nok..men tenkte på  om det er raskere å bestille fra andre steder istedefor..kommer kanskje an på hvor mange de har fått inn på lager, sikkert kommet inn endel bestillinger etter 1.april..

8405573[/snapback]

 

har en følelse av at det er en del av dem i sirkulasjon akkurat nå

Jeg ville ringt litt rundt kontra sendt mail som sikkert tar lang tid å få svar på

 

Når det gjelder elprice vil jeg berømme dem for fantastisk service

Raske og hyggelige svar + at de kom med denne mailen

 

Transcend 1GB minnebrikke til Nokia N95: nå kroner 199,-

Transcend 2GB minnebrikke til Nokia N95: nå kroner 349,-

Orginal Nokia DC-4 Billader: nå kroner 149,-

Forsikring på mobilen: 899,- for 1 år.

 

Da hadde jeg i forkant bestilt 2gb kortet til 499(betaler nå 349)

Lenke til kommentar

Jeg ser på ordrestatusen min hos Amentio at de har opprettet et sporingsnummer, men pakken er ikke sendt ennå. Det ville bare vært så utrolig typisk om de venter med å sende til de også har fått de tomme DVDene på lager som jeg også bestilte i samme ordre. Jeg er fristet til å ringe og be dem dytte de jævla platene et sted hvor solen ikke skinner.

Lenke til kommentar
Noen som vet om det i det hele tatt er vits i å legge inn en bestilling på elprice nå, for så å få den om et par dager?..Eller er det kun bestillinger som har ligget inne en stund som får de om ikke så altfor lenge.. :hmm:

8405513[/snapback]

Om du ikke bestiller får du den garantert ikke iallefall :D

 

Denne beskjeden fikk jeg av elprice i dag

 

Vi jobber på spreng for å få ut alt vi kan før posten kommer kl 17

 

Nb. Jeg bestilte 1 april og var nr 82 i køen

8405534[/snapback]

 

 

jeg var nr.5 i køa og fikk sporingslappen min nå :D

8405589[/snapback]

Kan vel ikke være langt unna sporingslappen min heller :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg ser på ordrestatusen min hos Amentio at de har opprettet et sporingsnummer, men pakken er ikke sendt ennå. Det ville bare vært så utrolig typisk om de venter med å sende til de også har fått de tomme DVDene på lager som jeg også bestilte i samme ordre. Jeg er fristet til å ringe og be dem dytte de jævla platene et sted hvor solen ikke skinner.

8405630[/snapback]

 

 

Det tar litt tid før posten har registrert pakken inn i systemet sitt selvom nettbutikken har fått sporingsnummeret....

Lenke til kommentar
Jeg ser på ordrestatusen min hos Amentio at de har opprettet et sporingsnummer, men pakken er ikke sendt ennå. Det ville bare vært så utrolig typisk om de venter med å sende til de også har fått de tomme DVDene på lager som jeg også bestilte i samme ordre. Jeg er fristet til å ringe og be dem dytte de jævla platene et sted hvor solen ikke skinner.

8405630[/snapback]

 

 

Det tar litt tid før posten har registrert pakken inn i systemet sitt selvom nettbutikken har fått sporingsnummeret....

8405662[/snapback]

Sporingsnummeret kan de jo forsåvidt ha lenge før de faktisk sender pakken...

Lenke til kommentar
Jeg er en av de 5 første i køa fra elprice og de forteller meg idag at telefonen sendes fra dem idag eller imorgen pga mye arbeid.  :dontgetit:

8403761[/snapback]

 

pga. mye arbeid ?? Tror mange bør lære litt av f.eks. mpx. Jeg bestilte 2x2GB minne og billader til N95 i går kl. 12:15 (ref. innlegg her kl. 12:21). I dag kl. 9 i fikk jeg SMS fra posten om at pakken ligger klar til å bli hentet på postkontoret (nord i Akershus). Utrolig bra!!

8403852[/snapback]

 

MicroSD finnes i ultra II. Har selv et 2GB ultra II til min 5500 sport. Veldig fornøyd med det.

Lenke til kommentar
N95 kommer vel ikke med VOIP klient. Er det kommet noen andre på markedet? N80 kom heller ikke med VOIP klient før N80 ie kom.

8400491[/snapback]

 

N95 kommer med VOIP klient såvidt jeg har skjønt, eller "Internet Calling" som de kaller det. Om det er mulig å sette opp mot f.eks. IP24 avhenger om de gir ut alle innstillingene som trengs (vet ikke helt hvilke ennå, da jeg fortsatt venter på min N95)

 

Har ikke sett så veldig mye på denne linken, http://www.truphone.com/ men dette er en VOIP-tilbyder med gratis ringing ut juni i allefall.

8401780[/snapback]

 

I følge brukerveil. til N95 kommer den ikke med innebygd internett telefoni klient. Man må da velge en tilbyder som tilbyr dette. Men dette kan selvfølgelig ha endret seg de siste ukene frem mot lansering. Noen som har sjekket sin N95 om den har internett telefoni klient innebygd?

Lenke til kommentar

Venter i spenning på min N95. Er på tur i posten fra www.utenabonnement.no.

 

Men lurer på en ting. Dere som har vært så heldige å få telefonen allerede, hvordan er skyvemekanismen? Er den tight og fin, eller slarker den mye? Har nå en E65 som har en overraskende bra slidemekanisme.

Endret av rogerw2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...