Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Kan noen skrive opp lese- og skrivehastighetene på de forskjellige kortene?

 

MicroSD 2GB Vanlig: ??

MicroSD 2GB Ultra2: 10MB/9MB

MicroSDHC 4GB: ??

8922775[/snapback]

 

Ja, det var det da.

Utrolig irriterende at så få butikker opplyser om de faktiske lese og skrivehastigheten,

slik at vi som forbrukere kunne sett hvilke MicroSD kort som er raskest, og funnet ut hvem vil helst vil ha.

 

Alt jeg vet, er at SanDisk selv har sagt at MicroSDHC kortene deres er de raskeste kortene i MicroSD familien til nå.

 

At SanDisk selv ikke har det på hjemmesiden engang, fatter jeg ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan noen skrive opp lese- og skrivehastighetene på de forskjellige kortene?

 

MicroSD 2GB Vanlig: ??

MicroSD 2GB Ultra2: 10MB/9MB

MicroSDHC 4GB: ??

8922775[/snapback]

 

Ja, det var det da.

Utrolig irriterende at så få butikker opplyser om de faktiske lese og skrivehastigheten,

slik at vi som forbrukere kunne sett hvilke MicroSD kort som er raskest, og funnet ut hvem vil helst vil ha.

 

Alt jeg vet, er at SanDisk selv har sagt at MicroSDHC kortene deres er de raskeste kortene i MicroSD familien til nå.

 

At SanDisk selv ikke har det på hjemmesiden engang, fatter jeg ikke.

8923256[/snapback]

 

Sjekket hos leverandøren våres (der jeg bestilte dette kortet fra), så står det faktisk nada om hastighet. Er bare samme som står på hjemmesidene til sandisk. Så det gjenstår å se :)

 

EDIT:

 

Eller vent nå... På bildet av kortet så ser jeg "Class 2" merket. Dvs. minimum write speed på 2MBs. Kan jo ikke stemme :S

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Oi, har ikke N95 støtte for WAV(E) heller? :hmm:

Helt fantastisk at en RealPlayer, ikke har støtte for "RealAudio" format..

Det kan da ikke stemme, noen som kunne prøvd å konvertere en liten musikk fil om til FLAC og lossless RealAudio format, bare for å sjekke om det kan spilles av eller ikke?

 

RealAudio er jo utviklet av RealNetworks selv, at en RealPlayer ikke har støtte for utvikleren sitt eget format er jo mildt sagt litt latterlig

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

RamGuy: Hvilket program bruker du til å konvertere til alle de forskjellige typene (wave, mp4, avi, mpeg, flac osv)? Har så mange konverteringsprogram at jeg blir svimmel, så skulle hatt meg ett som konverterte til det meste/mest brukte.

 

Edit: RealPlayeren blir ikke brukt til musikken, nei.

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
Tror ikke RealPlayer brukes til musikk, kun video

8923652[/snapback]

 

Ok. Trodde RealPlayer var for begge deler..

 

Men uansett.. Har ikke spilleren støtte for noen type lossless format?

WAV(E) som er det mest kjente og utbredte regnet jeg med at skulle være støttet, men jeg tok vist feil. FLAC er ikke støttet, ikke RealAudio heller..

 

Fungerer WMA Lossless? Ser at WMA er støttet, men det betyr ikke at lossless utgaven er det. Noen som kunne prøve ut et par lossless formater, og se om noen fungerer?

 

Jeg er ganske avhengig av å ha musikken min i lossless format, på grunn av lydkvaliteten i øreproppene jeg skal kjøpe til telefonen.

Lenke til kommentar
RamGuy: Hvilket program bruker du til å konvertere til alle de forskjellige typene? Har så mange konverteringsprogram at jeg blir svimmel, så skulle hatt meg ett som konverterte til det meste/mest brukte.

 

Edit: RealPlayeren blir ikke brukt til musikken, nei.

8923683[/snapback]

 

Jeg bruker MediaMonkey når jeg ripper musikken inn på PC-en i FLAC-format.

For å konvertere musikk-filer som alt er inne på PC-en, bruker jeg dBPowerAMP

Du kan finne flere codec's her:

http://www.dbpoweramp.com/codec-central.htm

Lenke til kommentar
har store problemer med å få tlf tillkoblet med suite via usb. har fått det til et par ganger, og hatt en oppdatering via software oppdater til tlf

 

pogrammene er installert

nokia c cable driver er installert

valgt rette tillkoblinger i tilk manager

trykker koble til

tlf koblet til via kabel som fulgte med

 

det som skjer er at pogrammet leter etter en tlf å koble sammen.

samtidig får jeg beskjed om å trykke ok på tlf ved suite modus

etter det så skjer det noe rart. av og til er usb ikonet der på tlf, andre ganger ikke. alt er koblet skikkelig til, og alt er installert, slik som skrevet over.

 

har også avinstallert suite og cable driver flere ganger for å se om det hjelper, men det gjør det ikke. hva kan dette være?

 

kjører win vista. denne versjonen av suite skal være kompatibel. har jo klart det en gang før, å oppdatere tlf.

8928191[/snapback]

 

Har lest ganske så mangen sider her nå, og lurer på om det er noen internettsider man kan laste ned noen "kule" spill og programvare? (Har lastet ned, og installert alt på førstesiden, første post :thumbup: )

 

EDIT: tenkte mest på gratis programmer

EDIT: Sorry quoten av den posten jeg har quotet, må ha trykket feil.... :blush:

Endret av Sindra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...