Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jo som regel mulig om du går på options i selve spillet.

8982694[/snapback]

 

på de fleste spill kan man velge lyden av eller på. noen spil kan man justere det. på f eks z610i bruker man bare volumknappene på siden for å justere volumet når man spiller. på n95 er detjo maks lyd når man spiller.

Lenke til kommentar
hvordan ser jeg hvilket parti min tlf er fra?

 

er det mulig å skru ned lyden på spill? hvis jeg trykker enable sound mens jeg spiller blir det så høyt at høytalerene ikke har godt av det.

8982528[/snapback]

Kjøpte du telefonen i april, mai eller tidlig i juni er den fra første.

Lenke til kommentar
hvordan ser jeg hvilket parti min tlf er fra?

 

er det mulig å skru ned lyden på spill? hvis jeg trykker enable sound mens jeg spiller blir det så høyt at høytalerene ikke har godt av det.

8982528[/snapback]

Kjøpte du telefonen i april, mai eller tidlig i juni er den fra første.

8982875[/snapback]

 

fikk min i slutten på mai, og da er det altså fra første parti. så du vet:)

Lenke til kommentar
Hos meg står det først 'Lyd av' og så 'Slumre' etter å ha trykket på den.

8982871[/snapback]

Det er for øvrig ganske teit at man ikke kan velge hvor lang slumre-tid man vil ha. På N95 er det kun fem minutter som gjelder. Derfor velger jeg heller å bruke to faste ukedagsalarmer som går av med ti minutters mellomrom, pluss at jeg har én "nødalarm" som jeg flytter fra dag til dag. Det er den mest stabile vekkeanordningen jeg noen gang har hatt.

Lenke til kommentar
Snakket med ei dame på en Nokia stand i dag, og hun kunne informere at de av oss som har fått en slarkete N95 fra første-partiet, vil kunne sende telefonen inn til et verksted i slutten av juli/begynnelsen av august å få dette fikset på garantien. Da kommer nemlig en ny del som skal erstatte en nåværende del til Norge. Dette lover bra! :)

8973346[/snapback]

Ville bare understreke dette innlegget, da jeg har selv erfaring med slarkete mobil.

Da min n95 ble svart under FW oppdatering, ble jeg nødt til å sende den inn. Jeg ba da samtidig om at de fikset slarken i dekslet. Dette medførte en laaang vente tid (litt over 4 uker) da de måtte vente på denne delen. MEN, det var absolutt vert det. Nå er mobilen veldig fast og fin. :-)

8979781[/snapback]

Kødder du? Sendte inn min også og den var på reperasjon i 3 uker(!), og da jeg fikk den igjen i begynnelsen av Juni var den like slarkete! Kan jeg be dem sende den inn nå for å få det fikset altså?

8981671[/snapback]

:-) nei jeg kødder ikke, mobilen er god som ny( eller bedre enn da den var ny faktisk) :-)

Men det er kanskje forskjell på hvor/hvilket verksted som fikser den. Vet at der finnes flere verksteder som benyttes av de ulike utsalgene. Den burde alikevel ha blitt fast og fin dersom de har byttet glide dekslet for deg da?!

Lenke til kommentar

Er mulig at dem ikke hadde fått delen de trengte for å reparere slarken 2bbi når de hadde din inne, siden du fikk den igjen for snart en måned siden. Kanskje 27junior fikk dne igjen mer nylig og dermed kunne de bruke en mulig ny del eller noe slikt.

Lenke til kommentar

Kan fortsatt ha ligget igjen telefoner på lager ifra første parti som ble solgt i juni...

 

Edit:

Eller at "andre" parti også har slark, Ikke vet jeg, bare leste noe om at Nokia har fått en del som fjerner slarken.

Om den er i noen som helst telefoner ifra de er nye vet jeg ikke. Eller om den bare blir satt i på reperasjon enda. Dette får vi nok bedre greier på etterhvert som tiden går.

Endret av _haha_
Lenke til kommentar
Hos meg står det først 'Lyd av' og så 'Slumre' etter å ha trykket på den.

8982871[/snapback]

 

Hmm.. merkelig, hos meg står det ikke lyd av i det hele tatt, står bare Stopp på ventstre og Slumtre på høyre..

 

Hvilken FW versjon har du da?

8982926[/snapback]

 

Skal være den siste, 11.0.026

 

Mulig jeg har gjort noe med innstillingene... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...