Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Nei nå må jeg ha meg en veske til mobilen! Er så redd for den overalt jeg går, 6000 er tross alt litt mye å bare ødelegge.

 

Noen som har kjøpt en veske som passer? Evt. har Nokia eller andre produsenter kommet med en veske til den nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei nå må jeg ha meg en veske til mobilen! Er så redd for den overalt jeg går, 6000 er tross alt litt mye å bare ødelegge.

 

Noen som har kjøpt en veske som passer? Evt. har Nokia eller andre produsenter kommet med en veske til den nå?

8942075[/snapback]

 

Piel Frama Nokia N95 Leather Case

Krusell N95 Dynamic

Proporta N95 Alu Leather Book Case

Proporta N95 Alu Flip Case

Nokia CP-191 for N95

Proporta N95 Crystal Case

 

Har et nokså godt og bredt utvalg vil nå jeg si :)

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Fikk nå endelig skaffet meg en utgave an N95 :)

Har gått og ventet på denne lenge nå..

 

Det som overrasker meg mest, er hvor rask den er, tidligere har jeg hatt, 3230, N70, 5500 og N73.. og denne er den telefonen som har vært raskest i menyene, galleriet og slikt.. selv om den er helt ny og uten masse dritt på.

 

GPS`en har jeg prøvd litt, og den fungerte utmerket, klarte å få satelitt posisjon innendørs, og tripptelleren fungerte utmkerket.

Kankje amobil.no burde tatt en ny test av GPS delen på telefonen ? For jeg kan på ingen måte kjenne meg igjen i hva de skrev når den kom ut så..

 

Kameraet har jeg ikke fådd prøvd så mye, men om det er omentrent eller bedre enn N73 sitt kamera så blir jeg fornøyd.

 

Noen som har fått strekkode leseren til å fungere? Prøvde den nå istad uten særlig hell..

Lenke til kommentar
Fikk nå endelig skaffet meg en utgave an N95 :)

Har gått og ventet på denne lenge nå..

 

Det som overrasker meg mest, er hvor rask den er, tidligere har jeg hatt, 3230, N70, 5500 og N73.. og denne er den telefonen som har vært raskest i menyene, galleriet og slikt..  selv om den er helt ny og uten masse dritt på.

 

GPS`en har jeg prøvd litt, og den fungerte utmerket, klarte å få satelitt posisjon innendørs, og tripptelleren fungerte utmkerket.

Kankje amobil.no burde tatt en ny test av GPS delen på telefonen ? For jeg kan på ingen måte kjenne meg igjen i hva de skrev når den kom ut så..

 

Kameraet har jeg ikke fådd prøvd så mye, men om det er omentrent eller bedre enn N73 sitt kamera så blir jeg fornøyd.

 

Noen som har fått strekkode leseren til å fungere? Prøvde den nå istad uten særlig hell..

8942890[/snapback]

 

Syns strekkodeleseren på N95 er sinnsyk treig, lasta ned Kaywa Reader og den fungerer gull! Den er ikke lista opp som supportert telefon sist jeg sjekka, men jeg lasta ned den for N80 og den går som ei klokke. Trenger et halvt sekund så har den fått ut informasjonen på strekkkoden :D

Lenke til kommentar

Hei, leste i inpoc magasinet som kom i posten i dag. Der stod det om en tilbehørspakke til N95. Det var da snakk om denne: http://www.mobilefun.co.uk/product/13323.htm .

 

Den var ikke så alt for dyr (ca 300kr), og den virket da absolutt veldig nyttig. Er det noen som har denne? Og er det noen som vet om det er mulig å kjøpe en slik i norge? Er iallefall interresert i skjermbeskytteren. Men det andre er ting som kan være nyttig å ha. F.eks det ekstra batteriet...

Lenke til kommentar
Hei, leste i inpoc magasinet som kom i posten i dag. Der stod det om en tilbehørspakke til N95. Det var da snakk om denne: http://www.mobilefun.co.uk/product/13323.htm .

 

Den var ikke så alt for dyr (ca 300kr), og den virket da absolutt veldig nyttig. Er det noen som har denne? Og er det noen som vet om det er mulig å kjøpe en slik i norge? Er iallefall interresert i skjermbeskytteren. Men det andre er ting som kan være nyttig å ha. F.eks det ekstra batteriet...

8943949[/snapback]

 

Så vidt jeg vet så er det et "uoffisielt" batteri :hmm:

Noe som jeg ikke er noe spesielt fan av, batteriet er noe jeg aldri tukler med.

Dog skal det visstnok ha lengre levetid en det offisielle BL-5F batteriet, men jeg må si jeg er veldig skeptisk.

 

Ellers skulle jeg gjerne hatt en slik "Twin Desktop Charger", skal ha et ekstra batteri til min N95. Og da er det fint at jeg slipper å lade et og et batteri med telefonen.

Lenke til kommentar
Nei nå må jeg ha meg en veske til mobilen! Er så redd for den overalt jeg går, 6000 er tross alt litt mye å bare ødelegge.

 

Noen som har kjøpt en veske som passer? Evt. har Nokia eller andre produsenter kommet med en veske til den nå?

8942075[/snapback]

 

Piel Frama Nokia N95 Leather Case

Krusell N95 Dynamic

Proporta N95 Alu Leather Book Case

Proporta N95 Alu Flip Case

Nokia CP-191 for N95

Proporta N95 Crystal Case

 

Har et nokså godt og bredt utvalg vil nå jeg si :)

8942155[/snapback]

Nokia sin versjon så meget lovende ut! Den likte jeg faktisk meget godt. Er expansys en seriøs leverandør? Og koster det mye i frakt/toll osv?

Lenke til kommentar
Nei nå må jeg ha meg en veske til mobilen! Er så redd for den overalt jeg går, 6000 er tross alt litt mye å bare ødelegge.

 

Noen som har kjøpt en veske som passer? Evt. har Nokia eller andre produsenter kommet med en veske til den nå?

8942075[/snapback]

 

Piel Frama Nokia N95 Leather Case

Krusell N95 Dynamic

Proporta N95 Alu Leather Book Case

Proporta N95 Alu Flip Case

Nokia CP-191 for N95

Proporta N95 Crystal Case

 

Har et nokså godt og bredt utvalg vil nå jeg si :)

8942155[/snapback]

Nokia sin versjon så meget lovende ut! Den likte jeg faktisk meget godt. Er expansys en seriøs leverandør? Og koster det mye i frakt/toll osv?

8944291[/snapback]

 

Nokia CP-191 selges faktisk på butikker som blandt annet cdon.com :)

Ellers holder Expansys til i Storbritania, altså du må legge til moms, hvis total kostnaden på det du kjøper blir over 200kroner.

Frakten fra Expansys er 220 kroner etter hva jeg husker, så hvis du skal kun kjøpe en veske til N95, og ikke noe annet så er det en god del bortkastet penger.

 

Nokia CP-191 på Prisguide.no

 

Eneste jeg ikke helt vet med CP-191, kontra de fra Porporta og Fiel Prama er om det er noe som helst metal eller noe som beskytter skjermen.

Praktisk det, så skjermen ikke dør hvis du mister mobilen (i veska) på en stein, så knuser skjermen fordi trykket går rett igjennom i og med at det ikker er noe hardt materiale som beskytter.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Jeg hadde tenkt til å få skaffet meg min Nokia N95 nå, isteden for 24. Juli.

Skal til Tyrkia den 8. Juli, og mulighet for å ringe over W-Lan med Vyke osv, gir meg langt rimeligere priser når jeg skal ringe hjem til dama mi.

 

Men så kommer stefaren min da, som alltid skal prike på alt mulig.

Og han sier jeg er dum hvis jeg kjøper den før vi drar,

siden den streke sola og 30-40grader i Tyrkia vil skade telefonen,

om ikke ødelegge den helt.

 

Er det noe jeg burde være veldig redd for?

Burde jeg ikke ta med telefonen til Tyrkia? Med tanken på været?

Eller er det litt overdrevent fra han sin side?

Blir alltid så usikker og skeptisk når han begynner sånn..

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Sålenge du ikke lar den ligge i solsteken går det nok bra.

 

Ang. CP-191, så gjør det ikke noe for meg at det ikke er noe metall-greier inni, for jeg vil bare beskytte den mot riper og skrammer. Skulle den bli ødelagt har jeg alltids forsikringen :)

Lenke til kommentar

Jeg har hørt rykter om at en ny firmware til N95 er rett rundt svingen. Har jeg hørt feil? Kan noe bekrefte eller avkrefte dette? Og evt når den kommer. Tror jeg leste det i forbindelse med den oppdaterte versjonen av maps som ble trukket tilbake

Lenke til kommentar
Dette skjedde med meg før jeg oppdaterte den, vibreringa forsvant helt. En liten reboot og alt fungerte igjen.

8953757[/snapback]

 

Hei. Hvordan tar jeg reboot da? Blir alt sletta?

 

Noen som vet hvordan jeg kan styre PCen min med noe symbian program?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...