Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Snakket med ei dame på en Nokia stand i dag, og hun kunne informere at de av oss som har fått en slarkete N95 fra første-partiet, vil kunne sende telefonen inn til et verksted i slutten av juli/begynnelsen av august å få dette fikset på garantien. Da kommer nemlig en ny del som skal erstatte en nåværende del til Norge. Dette lover bra! :)

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte meg bilholder i går, og skal sette den inn etterpå.

Gleder meg til å bruke gps nå, måtte holde den i hånda før :p

 

Men de som kjøpte mobilen sin starten av mai, kan dem også sende den inn?

For slarking er, at mobilen virker løs og altfor lett å skyve ned vel?

Lenke til kommentar

Okei, her er det noe muffens med batteri indikatoren.

Ladet telefonen maks opp i går morges etter den hadde gådd tom for strøm i løpet av nattet, trodde jeg hadde glemt å slå av gps`en eller noe slikt.

Brukte telefonen lite i går egentlig, litt meldinger og ringing, ikke noe mere.

Så i går når jeg tok kveld var ennå batteri indikatoren på maks. Sjekket at ingen programmer kjørte.

 

Men nå når jeg våkner på morgenen er telefonen nesten fri for strøm, 1 strek igjen, sjekker en gang til at ingen program kjører.. og det gjør det heller ikke.

 

Har slådd av 3g, BT og WLAN.. så ingen av de skal trekke strøm.

Noe er muffens en plass.

Lenke til kommentar

tydeligvis.. for telefonen har ligget igjennom natten uten en dritt å gjøre..

 

Minner meg litt om N70 som hadde lignende problem hvor dem plutselig kunne bli fri for strøm. Men når man slo telefonen av og på så var det iorden igjen.

 

Prøver det samme med denne telefonen for å se om det samme skjer.

Lenke til kommentar
Snakket med ei dame på en Nokia stand i dag, og hun kunne informere at de av oss som har fått en slarkete N95 fra første-partiet, vil kunne sende telefonen inn til et verksted i slutten av juli/begynnelsen av august å få dette fikset på garantien. Da kommer nemlig en ny del som skal erstatte en nåværende del til Norge. Dette lover bra! :)

8973346[/snapback]

Ville bare understreke dette innlegget, da jeg har selv erfaring med slarkete mobil.

Da min n95 ble svart under FW oppdatering, ble jeg nødt til å sende den inn. Jeg ba da samtidig om at de fikset slarken i dekslet. Dette medførte en laaang vente tid (litt over 4 uker) da de måtte vente på denne delen. MEN, det var absolutt vert det. Nå er mobilen veldig fast og fin. :-)

Lenke til kommentar
Snakket med ei dame på en Nokia stand i dag, og hun kunne informere at de av oss som har fått en slarkete N95 fra første-partiet, vil kunne sende telefonen inn til et verksted i slutten av juli/begynnelsen av august å få dette fikset på garantien. Da kommer nemlig en ny del som skal erstatte en nåværende del til Norge. Dette lover bra! :)

8973346[/snapback]

Ville bare understreke dette innlegget, da jeg har selv erfaring med slarkete mobil.

Da min n95 ble svart under FW oppdatering, ble jeg nødt til å sende den inn. Jeg ba da samtidig om at de fikset slarken i dekslet. Dette medførte en laaang vente tid (litt over 4 uker) da de måtte vente på denne delen. MEN, det var absolutt vert det. Nå er mobilen veldig fast og fin. :-)

8979781[/snapback]

Kødder du? Sendte inn min også og den var på reperasjon i 3 uker(!), og da jeg fikk den igjen i begynnelsen av Juni var den like slarkete! Kan jeg be dem sende den inn nå for å få det fikset altså?

Lenke til kommentar

Merkelige greier dette.

En del av slarken i min telefon er borte nå.. Har vært mye ute i varmen idag, så kan jo hende det er noe lure greier som har skjedd med at ting har utvidet seg.Men slarken er iallefall betydelig mindre

 

Ellers er jeg ganske fornøyd med batteritiden.

Idag har jeg brukt telefonen til følgende:

 

4 timer musikk

2 timer GPS

1 time WLAN og overføring av musikk

10 bilder

 

Sier meg fornøyd med det jeg.. tror overføringen av musikk over WLAN slukte veldig mye strøm.. Så nå måtte jeg putte den på lading igjen, ladet den fullt opp 9 tiden.

 

Og at skurringen i høytaleren til samtaler er borte :)

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...