Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

De to første episodene ble sendt ikveld. Tilgjengelig på nrk.no

 

kanonbra serie!

 

At de ikke er såpass nøye at de får med seg sånt som dette når de lager en så dyr serie

er ganske ubegripelig.

 

Tro meg, dette har både klippere, colorister og sannsynligvis regissør fått med seg lenge før i går. Det har nok blitt tatt en vurdering på det også. Jeg la ikke merke til det, selv om jeg jobber med film og tv til daglig.

 

Da var det verre i Kampen for tilværelsen, hvor halve settet var synlig i en av totalene, med c-stands, lamper og kasser langt inne i bildet.

Lenke til kommentar

Sett de 8 første episodene av Boardwalk Empire nå.. Er det bare meg eller er det fryktelig kjedelig? Føler ingen spenning, ingen "tilknytning" til karakterene eller noe som helst.
Kan godt være at det er mye potensiale der, og tar seg opp etterhvert, men jeg syns serien burde gitt meg noe når jeg faktisk har viet 8 timer til den..

 

Nei, den serien var ikke noe for meg gitt. Vil heller at det skal skje litt og litt i hver episode, så man kommer nærmere "det store smellet" i sesongavslutningen, motfor å se masse tilsynelatende tilfeldige ting før det magisk sikkert flettes sammen i siste episode..

Endret av ergal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...