Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ai ai, for en cast til sesong 2 av Fargo.

 

Ted Danson, Patrick Wilson og Jean Smart skal ha hovedrollene mot Jesse Plemons og Kirsten Dunst. Brad Garret, Nick Offerman og Jeffrey Donovan også med.

 

Skal i tillegg til en yngre utgave av Lou (Wilson) og hans svigerfar Hank (Danson) dreie seg som en krig mellom en kriminell familie i Minnesota (ledet av Smart sin karakter, og med Donovan som hennes like kriminelle sønn) og et stort syndikat som alltid har vært en stor del av Fargo.

 

Perfekt cast til en serie som Fargo.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Tenkte så smått å anbefale, eller opplyse om en serie jeg har hørt lite til ingenting om, før nylig. Serien heter Ripper Street, en britisk serie som har gått tre sesonger, hvor "Bronn" fra GoT har en av hovedrollene. Settingen starter i 1889, en liten stund etter Jack the Ripper-tiden, og det er da en politiserie/detektivserie, men ikke den typiske varianten som vanligvis går.

 

Har bare sett to epispder til nå, men er en positiv optimist, og gleder meg til fortsettelsen. Synes den er spennende. Finnes på Netflix, både norsk og amerikansk..

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg Ripper Street ble litt for kjedelig og lite engasjerende i lengden, selv om konseptet er litt kult med at det er satt til den tiden rett etter Jack The Ripper-mordene.

 

Men ærlig talt sparer jeg "ganen" for mer krim akkurat nå. Broadchurch sesong 2 er dessuten i gang, Justified kommer tilbake om under 2 uker og Bosch har premiere neste måned.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Ferdig med sesong 2 av Orphan Black. Har kost meg veldig, men jeg synes kanskje de har begynt å dra det hele i overkant langt. Jeg håper virkelig at de har en plan og en slutt, og at de ikke bare kjører på videre for å kjøre på.

 

Tatiana Maslany er helt fantastisk, og noen av karakterne er knakende gode. Tenker da først og fremst på Alison, Feelix, Donnie og Vic. Herlige karakterer. Spesielt Alison.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...