Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

James Avery aka onkel Phil i Fresh Prince aka Shredder er død :(

Jeg leste det akkurat, det føles så uvirkelig. Kan ikke fatte at selveste james avery er død):

Lenke til kommentar

Begynte nettopp å se på Suits. Er over hallveis i sessong to. Klarer ikke å legge det ifra meg. Elsker karakterene i serien. Blir trist når jeg har sett det ferdig. Er det noen serier dere kan anbefale som ligner litt på Suits. Helst på Netflix. Har vurdert Mad Men eller White Collar.

Lenke til kommentar

Fikk feilmelding om at det var for mange brukere på Netflix'en min idag. Rota litt rundt i innstillingene og der står det at man kun kan ha to enheter pålogget samtidig. Var sikker på at det var fire før! Nå koster det 119 i mnd om man skal det. Måtte kaste ut to av student-leecher'ne mine. :p

 

Bytta passord nå, men funker fortsatt ikke. Har dobbetsjekket at jeg ikke har det kjørende i bakgrunnen på nettbrett eller mobil også. Kjipt på en dag med regn!

Lenke til kommentar

White Collar vil nok ligne "mest". Selv om Mad Men innehar en masse mannfolk i dress er den veldig langt unna Suits tempomessig. Samme når det gjelder dialog, humor, og karakterer.

 

Da starter jeg på White Collar i morgen. Regner med jeg ser ferdig sesong 2 av Suits i kveld.

 

Ser også at Netflix har gitt ut sesong 4 og 5 av Breaking Bad. Regner med de fleste her inne har sett hele serien. Synes ikke serien har vært så syk som folk skal ha det til. Høres ut som det blir bedre nærmere slutten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...