Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er både litt enig og uenig. Jeg betaler for HBO Nordic, mye fordi jeg tror det er sånn jeg har best mulighet for å påvirke tjenesten til å bli bedre. :)

 

Hvordan kan du påvirke tjenesten til å bli bedre? Manglende kundebase fordi produktet og tjenesten ikke appellerer er et langt sterkere signal.

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som laster ned torrents? Virker som om alle betaler for alt.

 

Liker å betale for underholdning som eg har nytte av, nye ting er jo bare tilgjengeligt på andre metoder , men er vell ingen som bruker torrent, men heller det ingen snakker om.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Hvordan kan du påvirke tjenesten til å bli bedre? Manglende kundebase fordi produktet og tjenesten ikke appellerer er et langt sterkere signal.

Fordi ønsket om å skape verdier (tjene penger) er det som driver alle selskaper fremover. Hvis ingen kjøper tjenesten er det mer sannsynlig at den blir borte enn at den forandrer seg. Når folk er villige til å betale for tjenesten er det signal til selskapet at de dekker et behov hos kunden - alle selskaper er uansett avhengige av å utvikle seg selv og sitt produkt for å overleve i det lange løp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Nazi Per : "....og så fikk Hitler prinsessa og halve det 3. riket , med mulighet for utvidelse !"

 

Borghild : "Nå var det jo ikke helt slik det var , Nazi Per"

 

LOL :D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Nå som jeg er ferdig med nevnte Californication, skal jeg begynne å se noe annet - og har fått tips om Nip Tuck. Noen som har meninger om programmet? Bra/dårlig?

 

Nip/Tuck er fantastisk i 4 sesonger (eller er det 3?). Helt til de flytter til California. Den nest siste sesongen er rimelig svak, men det tar seg opp litt i siste sesongen som får en grei avslutning. Jeg ville anbefalt å se serien, men avslutte serien etter sesong 4. Med mindre du på det tidspunktet ønsker å se ferdig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...