Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stargate SG-1 er bare 6 dager lang. tror jeg må slenge på et par såpeserier for å få opp seertimene mine. En såpeserie havner fort på 3-5måneder.

 

Noen som vet hvorfor Defying Gravity ble kansellert? Serien var jo knallbra og kunne godt havnet på standard med SG-1 og andre serier. Hadde de bare holdt på spenningen rundt dette "romvesenet" så kunne de utført mye. Står ingenting på wiki annet enn at det ble kansellert rundt episode 8 og at de ble produsert 5 episoder etter dette.

Lenke til kommentar

Er jo helt for jævlig å tenke på egentlig, endel serier er jo sett flere ganger (typiske TV2 på ettermiddagen-seriene)....

 

I tillegg til alle timene med film og spilling. Må trå litt varsomt neste gang jeg skal kritisere mine WOW-avhengige bekjente :D

 

Hadde vært artig å få en eldre kar/dame til å gå gjennom den der. Jeg er jo bare 32.

 

 

Er litt eldre enn deg, men kommer til og bruke trakt eller hva den het, pga av syncing mot XBMC.

Lenke til kommentar

Ser det skrives positive ting om piloten til American Horror Story, knall knall.

 

Ikke noe knallserie, men lett å bli revet inn i. Er en mystikk der som gjør at jeg vil se tredje episode også. Hjertet dunket fort opptil flere ganger, men så kan det være at jeg er veldig lettskremt når det kommer til horrorserier og filmer. :p

Lenke til kommentar

Ser det skrives positive ting om piloten til American Horror Story, knall knall.

 

Ikke noe knallserie, men lett å bli revet inn i. Er en mystikk der som gjør at jeg vil se tredje episode også. Hjertet dunket fort opptil flere ganger, men så kan det være at jeg er veldig lettskremt når det kommer til horrorserier og filmer. :p

 

Jepp, det er liksom noe som er dårlig med serien (klisjeer o.s.v., skrevet det tidligere her). Men samtidig er serien veldig avhengighetsskapende.

 

Ser fram til gjesteskuespillerne serien har framover. Zachary Quinto sin første TV-opptreden etter Heroes. Sarah Paulson fra Studio 60, og Eric Close fra Chaos. Jamie Harris startet sin rolle i dag på serien, og sammen med Kate Mara (avbilde i avataren til Jefe) kommer tilbake på serien trolig nok. Eric Stonestreet fra Modern Family er også satt til å gjestespille i en episode.

 

Håper bare ikke Tate er det som det hintes til. Det hadde vært lame. Fått veldig sansen for Constance (nabokjerringa), Tate og Moria (stuepiken) etter ukas episode. Skulle ønske de kunne brukt Denis O`Hare mer, han var god i True Blood og i The Good Wife har han også hatt en god gjesterolle.

 

EDIT: Til tross for at begge seriene egentlig suger, så er American Horror Story ihvertfall bedre enn Terra Nova. :p

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor Defying Gravity ble kansellert? Serien var jo knallbra og kunne godt havnet på standard med SG-1 og andre serier. Hadde de bare holdt på spenningen rundt dette "romvesenet" så kunne de utført mye. Står ingenting på wiki annet enn at det ble kansellert rundt episode 8 og at de ble produsert 5 episoder etter dette.

Det ble rett og slett drept av seertallspøkelset. Det var ikke nok seere til at de fikk fornyet kontrakten.
Lenke til kommentar

Nå har jeg nettop begynt på Buffy the Vampire Slayer (sett 5 episoder), og det er mildt sagt ikke så veldig bra. Men jeg har hørt at det blir bedre. Blir det mye bedre?

 

Blir bedre etter sesong 3 og utover.

 

Såg MacGyver på lørdagskveldene eg. Var høydepunktet hjemme det.

 

Hjemmelaget pizza etterfulgt av en av mine desiderte favorittserier hvis eg skal se bort fra alder osv.

 

Husker også Lørdagskveldene da jeg var yngre, først Lois & Clark: The New adventures of Superman, etterfulgt av MacGyver, etterfulgt av Quantum Leap (Tidsmaskinen).

Endret av chairgame
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...