Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takler ikke stemmen til han som spiller Archer, som forøvrig har stemmen til Bob i Bob's Burgers, og sjefen til Chris i Family Guy.

 

Jeg er helt motsatt, det er stemmen som gjør det for meg!

 

Fy søren nå fikk jeg meg en god latter. Helt utrolig!

 

 

Noen som har en serie å anbefale? Føler jeg har sett alt nå :tease: Fikk anbefalt "six feet under". Verdt det? Eventuelt noen andre bra serier der ute?

 

Du kan jo sjekke de listene som har blitt linket til nå bakover i innleggene.

 

 

Will do

Lenke til kommentar

Jeg er egentlig negativ, men det er også noe som trekker den veldig til meg. Helt klart at Ryan Murphy vil vise fram mye av fetisjen sin i serien. Og har noen karakterer som er virkelig gjort dårlig i serien, spesielt McDermott og dattern til Constance (naboen).

 

Skrev dette om serien i forrige uke i denne tråden:

Hele greia meg AHS ble så merkelig for min del. Jeg likte det jeg så første gang, men jeg fikk en annen mening av å se den andre gang.

 

Egentlig er hele serien full av klisjeer fra skrekkfilmer. Sikkert mange som synes serien var bra, men dette var da ikke stort sett bedre enn en uinspirert remake av gamle skrekkfilmer inn i en tv-serie.

 

Virker ikke mer enn som en serie Ryan Murphy har lagd bare for å utføre sine fetisjer som å lage tv-utgaver av sine favorittscener fra kjente skrekkfilmer. Pluss ting som å vise visse andre ting, nakne kropper, døde babyer og slikt.

 

Likte Denis O'Hare i serien, bare fordi det var O'Hare, ikke pågrunn av karakteren. Britton og McDermott hadde null kjemi og var kanskje mest miscasta i serien. Britton kunne ha forsattet, men McDermott var kjedelig og spilte like bra som en tømmerstokk som skriker og prøver å lage et surt-smileyface.

 

Serien er allerede en liten suksess, da den fikk gode tall. Noe som ikke forundra meg, sikkert noen av Glee-fansen som har funnet ut at det er en kanal som heter FX.

 

Vil ikke si at serien nødvendigvis er så crap som jeg får den til å virke, med dette er slik jeg ser på serien. Det er garantert en ganske hat eller elsk-serie, mer enn hva jeg sett så langt av serier denne sesongen. Og er nok den første FX-serien jeg ikke har likt på flere år (ved unntak av The League har jeg ikke sett enda, men er i planboka).

 

Kommer allikevel til å sjekke ut de neste episoden, før jeg sier dette er det endelig inntrykket jeg har av serien. Men det er inntrykket jeg har etter første episoden. Med så mye som skjedde er det helt klart en av unntakene der første episode burde ha vært 2 timer lang(evt. to første sendt samme kveld).

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Er Archer god underholdning?

Archer er proppfull med morsomme ting. Noe som skjer ofte er en rask ordveksling som jeg ler høyt av, men som jeg ikke fikk med meg alt av, så jeg hører samme setning(er) på nytt og ler høyt av noe helt annet (fra samme setning). Mange av vitsene er faktisk ganske intelligente, med gode ordspill og kule fremmedord. Gode skuespillere med god timing.

Lenke til kommentar

Enig med mannen over. Humormessig er det vel en av de seriene som ligger nærmest Arrested Development. Kanskje ikke tilfeldig at personer som Judy Greer, Jessica Walter, Jeffrey Tambor og David Cross er involvert :p

 

Jeg så også noen over her diskutere hva mannen bak stemmen på Archer også har gjort. Da er det vel naturlig å trekke fram Jon Benjamin Has a Van, og i samme slengen si at det er dritt. Ikke se det selv om du synes Archer er gøy.

Lenke til kommentar

Det blir litt vanskelig å argumentere for at man har et liv med tall som disse. :p

 

 

 

Jeg er oppe i 1 years, 3 months, 3 weeks, 2 days, 11 hours, 13 minutes :blush:

 

Fant til og med Brødrene Dahl. Men nå tør jeg pokker med ikke merke av mer... Ungene kan sikkert bruke det som bevis på forsømmelse.

Lenke til kommentar

Er jo helt for jævlig å tenke på egentlig, endel serier er jo sett flere ganger (typiske TV2 på ettermiddagen-seriene)....

 

I tillegg til alle timene med film og spilling. Må trå litt varsomt neste gang jeg skal kritisere mine WOW-avhengige bekjente :D

 

Hadde vært artig å få en eldre kar/dame til å gå gjennom den der. Jeg er jo bare 32.

Lenke til kommentar

Angående episode trackers. Noen andre som har testet ut RS TV Show Tracker her? Den funker veldig bra og har et bra layout. Enkelt å legge til nye serier, siden du kan velge at den skal søke gjennom på forskjellige sider. Tror det er rundt 20 sider man kan velge mellom. Den viser next episode, hvor lenge du har sett totalt og du kan legge til slik at den oppdaterer automatisk etter at du har sett en episode.

 

Eneste problemet jeg har funnet er at den ikke alltid lagrer seriene du har lagt til. Noe som er litt plagsomt. Om utvikleren hadde lagt til en online profil så hadde den hvert perfekt.

 

Ligger bare på 3 måneder hittil med 33 episoder lagt til.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Angående episode trackers. Noen andre som har testet ut RS TV Show Tracker her? Den funker veldig bra og har et bra layout. Enkelt å legge til nye serier, siden du kan velge at den skal søke gjennom på forskjellige sider. Tror det er rundt 20 sider man kan velge mellom. Den viser next episode, hvor lenge du har sett totalt og du kan legge til slik at den oppdaterer automatisk etter at du har sett en episode.

 

Eneste problemet jeg har funnet er at den ikke alltid lagrer seriene du har lagt til. Noe som er litt plagsomt. Om utvikleren hadde lagt til en online profil så hadde den hvert perfekt.

 

Ligger bare på 3 måneder hittil med 33 episoder lagt til.

Takk for tipset! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...