Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lest mye om Terra Nova nå. Mange forskjellige meninger om serien, men jeg vil altså gi den en sjanse. Er ikke stor fan av å laste ned serier fra bukta. Noen som vet når serien kommer på norsk TV?

Helt sikkert noen som har skrevet det her, men orker ikke å bla igjennom 343 sider :p

 

 

Etter det jeg har hørt så kommer den på tv2 Zebra i november. :)

 

Edit: http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=552897

Endret av Kiro
Lenke til kommentar

Typisk serie tv3 plukker opp etterhvert.

 

Doubtfull, hadde TV3 hadde hatt interesse for dette så de annonsert det nå. TV3 har kjøpt opp rettighetene til Pan Am og The Playboy Club, en veldig "god" combo. Da den ene er på vei til å bli kansellert, og den andre er allerede det.

 

Det er TV2 som sitter på rettighetene etter hva jeg har hørt. Og med tanke på at TV2 har som regel førsterett på de fleste seriene fra Fox så er det nok at serien ender på TV2 etter nyttår.

 

 

Beste kanalen til å kjøpe opp nye serier i høst er egentlig Fox Crime Norge så langt. Nye serier som Prime Suspect, og American Horror Story er bedre valg enn hva som er blitt valgt av de andre kanalene i høst av amerikanske innkjøpte serier til i høst/vinter.

 

Det i tillegg til at kanalen har rettighetene til The Walking Dead sesong 2, som de allerede sender torsdag. 4 dager etter premieren i USA som var i natt.

Lenke til kommentar

Det er ingen norske kanaler som har plukket den opp enda. Takk og lov.

Støtter denne, er virkelig ikke mye å gå på i den serien for meg, skuffer bare mer og mer.

Prøvde å se den, men etter å ha sovnet fra tredje (eller var det fjerde?) episode gav jeg opp.

 

 

Noen andre en meg som gleder meg til Boardwalk Empire sesong 2?

Nei, jeg ser den allerede. Liker utviklinga.

 

TV3 har kjøpt opp rettighetene til Pan Am og The Playboy Club, en veldig "god" combo. Da den ene er på vei til å bli kansellert, og den andre er allerede det.

Litt synd Pan Am gjør det så dårlig. Jeg fikk litt sansen for serien.
Lenke til kommentar

Har lest mye om Terra Nova nå. Mange forskjellige meninger om serien, men jeg vil altså gi den en sjanse. Er ikke stor fan av å laste ned serier fra bukta. Noen som vet når serien kommer på norsk TV?

Helt sikkert noen som har skrevet det her, men orker ikke å bla igjennom 343 sider :p

 

Har snust litt om kanalens premierer, her er hva TV2 har sikret seg:

http://serienytt.no/2011/10/tv2-sikrer-seg-homeland-terra-nova-new-girl-og-apartment-23/

 

Terra Nova, New Girl, Apartment 23 og selve juvelen Homeland.

 

Kommer tilbake med TVNorge-nytt ila november, så fort de har kabalen sin klar. :)

Lenke til kommentar

Digger Ashton Kutcher i two and a half men, synes faktisk det er bedre jeg.

 

Forresten, på introen, eller åpnings melodien. Er det virkelig Ashton Kutcher som synger der? Makan til en lys stemme?

 

Er nesten overbevist over at ingen av dem egentlig synger. Ashton Kutcher i Two and a half men er litt som en mer emo versjon av Kelso.

Endret av Jefe
Lenke til kommentar

Digger Ashton Kutcher i two and a half men, synes faktisk det er bedre jeg.

 

Forresten, på introen, eller åpnings melodien. Er det virkelig Ashton Kutcher som synger der? Makan til en lys stemme?

 

Er nesten overbevist over at ingen av dem egentlig synger. Ashton Kutcher i Two and a half men er litt som en mer emo versjon av Kelso.

Mener det er direkte flaut at man oppfører seg som et barn,slik Ashton ofte(noen unntak) på skjermen. Grow up allready.

Men treffer vel tenårings-demografen de søker. Ga nye Two and a Half men to-episoders-sjanse. Trist at denne serien blomster, mens Community frykter øksa.

Lenke til kommentar
Homeland og An American Horror story. Homeland som den suverene vinneren, mens AHS blir mer guilty pleasure.

 

Det blir kanskje det mest riktige jeg har hørt i dag. Det er noe jævelig dårlig egentlig med AHS, men jeg er liksom noe tiltrukket til det på grunn av en blandingen av noen av skuespillerne og plottet. Det er forferdelig mye klisjeer i serien og noen av skuespillerne som er elendige dog.

 

Relatert til den serien, Sylar kom ut av skapet denne måneden. Yay for him?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...