Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-239845

Ser frem til premiere på Westworld.

 

Det produseres så mye bra for tiden at man skal ha et usunt forhold til sofaen for å rekke over alt.

 

Gjør det? 

 

Min oppfatning er at det produseres mye som er OK+, men de virkelige godbitene som gir deg det usunne forholdet til sofaen er sjeldne. :) 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Hva tenker folket om White Collar?

 

White Collar er min "guilty pleasure" serie. Sett under en kritisk lupe er den vel ikke spesielt bra, men synes det er lettbeint underholdning og liker karakterene.

 

Falt av lasset i sesong 3 tror jeg det var. Tror jeg må plukke opp tråden snart. :) 

Lenke til kommentar

Ser frem til premiere på Westworld.

 

Det produseres så mye bra for tiden at man skal ha et usunt forhold til sofaen for å rekke over alt.

 

Gjør det? 

 

Min oppfatning er at det produseres mye som er OK+, men de virkelige godbitene som gir deg det usunne forholdet til sofaen er sjeldne. :)

Enig. Synes at bunn nivået er betydelig hevet generelt for tv-serier de siste 10 årene.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Så en håndfull episoder av sesong 1 for noen år siden. Orket rett og slett ikke se på det. Elendig skuespill. Spesielt fra han gamle politimannen

 

Haha. Ja, jeg er ikke uenig.

 

Er fortsatt en av mine guilty pleasures. :) 

 

Får pussig nok ganske høy rating på IMDB; nok en grunn til å ikke ta de ratingene så seriøst.

 

Til sammenligning får en av mine favorittfilmer rundt 6 på IMDB.

Lenke til kommentar

Hva er det egentlg man bør følge med på nå av serier nå om dagen? Føler det er en tørkeperiode for gode nye serier.

Kommer ann på hva slags serier du liker. :) Jeg følger med på Flash, Arrow, Supergirl og Legends of Tomorrow fra DC, pluss Lethal Weapon, Supernatural, Star Wars: Rebels og vurderer The Exorcist. Har liten tro på sistnevnte, men vi får se. Westworld ser interessant ut, men er skeptisk til overhytede serier.

 

Marvel har Agents of Shield og Luke Cage, men har droppet begge. Gikk lei AoS når de dro inn Inhumans i sesong to, og det har ikke blitt bedre. I nyeste sesong har de med Ghost Rider, men de har en idiot med bil i stedet for den klassiske motorsykkelen. Luke Cage har absolutt sine stunder, men er alt for lik de andre seriene for min smak. Ikke at det nødvendigvis er negativt, men sliter med å bry meg om hva som skjer, og gir strengt tatt blaffen i skurkene. Been there, done that. Eneste positive er at han og Misty Knight dukker opp i Defenders, og begge to gjør en glimrende jobb i Luke Cage-serien.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

 

Noen som har sett Luke Cage og vet om det er verdt å se?

Veldig treg start, men tar seg opp etterhvert. Men likte du Daredevil og Jessica Jones vil du nok like Luke Cage også. Er veldig mye av det samme, på godt og vondt.

 

 

På godt og vondt...

 

Synes Daredevil og Jessica Jones er forholdsvis oppskrytte serier. Misforstå meg ikke, jeg synes begge var forholdsvis underholdende og sliter ikke med å anbefale de, men fantastiske serier er det ikke etter min mening :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...