Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Oh, herlig å se Black Mirror forsette bra i sesong 3 også. Episoden med Gugu Mbatha-Raw og Mackenzie Davies (fra Halt and Cathc Fire) var nydelig. Hvorfor flere ikke ser denne serien forstår jeg ikke. Det moderne svaret på The Twilight Zone med fokus på mennesker og teknologi, uten at den avsluttende prøver å legge skylden på teknologi hvis historien ender opp med å avslutte på en trist, vond o.s.v. måte.

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-239845

Black Mirror burde kanskje sjekkes ut, ja. :) 

 

Eller starte på Narcos sesong 2? Er den god? Synes sesong 1 var ganske bra, men er litt mettet, kanskje.

 

Eller Justfied? 

 

Egentlig vil jeg bare ha mer Westworld.

 

Decisions, decisions, decisions...

Lenke til kommentar

Du kan se episodene i hvilken som helst rekkefølge. Episoden du nevner er ikke den beste nei, men den har fremdeles noe med seg. Alle episodene har noe positivt med seg så langt synes jeg. 

 

The Entire History of You er nok den beste, og ikke rart Robert Downey Jr. og kona som driver et produksjonselskap også vil lage film ut av den episoden. Episoden gjør meg også litt trist for hvordan elendige roller Toby Kebbell tar i USA. 

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Hahaha, gud det var en merkelig karakter han spilte i Kampen for Tilværelsen (tross en smule mer på den komiske sida han Sivertsen). Fremdeles en av de beste norske seriene som er produsert, og et bevis på at norske times-serier ikke trenger høyt budsjett eller være rent drama for å være bra (selv om Dag allerede viste det).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Krem den ja :) Jeg for min del sliter veldig med motivasjonen for å se videre Mr.Robot til tross for at det ligger ute på NRK en stund. Er liksom så mye annet som frister i og med at jeg ikke syns det har vært så altfor interessant de første 6 episodene.

 

Hvordan er de gjenværende episodene?

 

edit: nå har de fjernet litt episoder ja.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Krem den ja :) Jeg for min del sliter veldig med motivasjonen for å se videre Mr.Robot til tross for at det ligger ute på NRK en stund. Er liksom så mye annet som frister i og med at jeg ikke syns det har vært så altfor interessant de første 6 episodene.

 

Hvordan er de gjenværende episodene?

 

edit: nå har de fjernet litt episoder ja.

Enig med deg der, denne sesongen har ikke ikke vært fullt så bra, men det er noen overraskelser videre, men ikke mer enn det, etter min mening i hvertfall. ?

Lenke til kommentar

Synes at Mr Robot s2 fungerte bedre etter å ha sett alle episodene. Det er noen episoder som ikke holdt helt standarden, men man ser kanskje betydningen etter hvert. Jeg følte det hvert fall slik. Men s1 var bedre og traff nok hardere også..

 

I kveld starter jeg endelig på Black Mirror. En serie jeg ikke har kommer i gang med av grunner jeg ikke forstår selv en gang

Lenke til kommentar

Jeg for min del sliter veldig med motivasjonen for å se videre Mr.Robot til tross for at det ligger ute på NRK en stund. Er liksom så mye annet som frister i og med at jeg ikke syns det har vært så altfor interessant de første 6 episodene.

 

Hvordan er de gjenværende episodene?

 

edit: nå har de fjernet litt episoder ja.

Jeg vet at Maury i tråden ikke liker negativ omtale av serier. Men håper det er greit at jeg 'sier' at serien har fått kritikk for å være kjedelig. ;-) For egen del synes jeg karaktere går litt i ring. Man vet nesten hva alle skal gjøre hver episode. Etter hvert litt mye pseudorealistiske greier. Alt i alt en grei serie, men jeg takker for meg som titter på serien etter denne sesongen. Endret av maanemann
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...