Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Studio 60 = utrolig velskrevet og velspilt serie. For smart for amerikanerne er det en del som påstår.

 

Nå har jeg kun sett 3 episoder, men resten skal sees snarlig.

 

Synes Shark begynner å gå litt på tomgang. Gang på gang glemmer de å gjøre "background checks" også plutselig finner de ut, midt i rettssaken, at det er noe vitnet deres ikke har fortalt om, blir "voldtatt" i vitneboksen, men så går han hen og vinner senere.

 

Første episode var knall, legger den i spoiler hvis det er noen som skal se den senere:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Første episode var forfriskende, en seriemorder som utnytter alle lovens smutthull og vinner over Shark :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
ja liker den serien selv, men den går så fuckings sent på tv3 at jeg ikke gidder å se.

8815220[/snapback]

TV3? Uff, nei. For mye reklame. Sesong 3 er akkurat ferdig i USA, dog.

Lenke til kommentar

Ja!

Hvis du hadde lest siste post på forrige side hadde du visst det du også. ;)

 

Jericho er tilbake folkens!

De har bestemt seg for å sende nye episoder igjen.

De har bestilt 7 episoder og regner med å starte å sende de i den såkalte "mid-season" sesongen, som er sånn ca. rundt Januar-April.

 

June 6, 2007

 

To the Fans of Jericho:

 

Wow!

 

Over the past few weeks you have put forth an impressive and probably unprecedented display of passion in support of a prime time television series. You got our attention; your emails and collective voice have been heard.

 

As a result, CBS has ordered seven episodes of “Jericho” for mid-season next year.  In success, there is the potential for more. But, for there to be more “Jericho,” we will need more viewers.

 

A loyal and passionate community has clearly formed around the show.  But that community needs to grow.  It needs to grow on the CBS Television Network, as well as on the many digital platforms where we make the show available.

 

 

We will count on you to rally around the show, to recruit new viewers with the same grass-roots energy, intensity and volume you have displayed in recent weeks.

 

At this time, I cannot tell you the specific date or time period that “Jericho” will return to our schedule.  However, in the interim, we are working on several initiatives to help introduce the show to new audiences.  This includes re-broadcasting “Jericho” on CBS this summer, streaming episodes and clips from these episodes across the CBS Audience Network (online), releasing the first season DVD on September 25 and continuing the story of Jericho in the digital world until the new episodes return. We will let you know specifics when we have them so you can pass them on.

 

On behalf of everyone at CBS, thank you for expressing your support of “Jericho” in such an extraordinary manner.  Your protest was creative, sustained and very thoughtful and respectful in tone.  You made a difference.

 

Sincerely,

 

Nina Tassler

 

President, CBS Entertainment

 

 

 

P.S.      Please stop sending us nuts  smile.gif

8804978[/snapback]

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvis du synes det er imponerende er det bare å besøke Firefly-siden. Fandom to the max!

 

EDIT: Nei, det var ikke så høyt som jeg trodde. Band of Brothers og Red vs. Blue har veldig høye poengsummer da.

 

EDIT2: Av en eller annen grunn begynte jeg å skrive engelsk. Time to break out the brunost.

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar
Ok...

Jeg lurer på om dere kan hjelpe meg og finne en tegneserie, som gikk på tv for mange år siden (ca. ni år...). Fant ingen "Hjelp meg og finne serien" tråd så jeg bare spør her...

 

Det er lite jeg husker fra denne serien annet enn at sangen i introen var en saksofonsang, og at den handlet om en leopard elns som gikk på to ben (han var menneskelig liksom) også hadde han på seg litt sånn Indiana Jones aktige klær med sånn hatt og sånn... Det var en spennings-tegneserie for barn... Tror den gikk på "Barne tre'ern" for kanskje ni år siden...

 

Noen som kan huske en serie som dette så hadde jeg blitt veldig glad!

Hørte nemlig en saksofon sang for ikke lenge siden, og da begynte jeg og tenke på hva den tv serien het... Men kommer ikke på det! Blir gal av det...!

 

Håper noen husker den serien!

 

:)

8769471[/snapback]

 

Bumper meg selv...

 

Fortsatt ingen som husker det?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...