Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Jeg synes egenlig West Wing er litt kjedelig. Jeg har på følelsen av at den kommer til å bli mye bedre, evt at jeg kommer til å starte å like den mer, så jeg ser nok et par sesonger til før jeg evt stopper.

 

Problemet med West Wing er vel at det er for lite fokus på karakterutvikling i serien. Derimot så får du et veldig godt inntrykk av personligheten til alle, og jeg antar ting vil gå naturlig derfra etter hvert som serien går.

 

Jeg liker også veldig godt det politiske. Har sett Commander in Chief før som var temmelig bra, West Wing er vel hakket mer politisk enn den igjen.

 

Har "bare" sett fem episoder også da. Mye igjen :)

 

 

Edit: Forresten, noen her som ser Entourage? Anbefales! Jeg så de første 3 episodene og syntes den var noe makkverk. Men så så jeg 2-3 episoder til og begynte å falle for stilen serien er i. Nå bare elsker jeg den. Så gjennom alt på en ukes tid. Serien føles først veldig light weight og overfladisk ut, men etter hvert som du ser blir du faktisk sugd inn i den på en veldig kul måte. Og enda bedre, den vises enda! Så ventetiden på en ny episode er bare en uke, istedenfor å måtte vente til høsten :)

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo entourage er morro. Like det heller ikke spessielt når jeg så de første episodene men etterhvert så fikk jeg sansen for det, og måtte få med meg neste. Synes episoden med Bob Saget var så genial. :lol:

 

Og enda bedre, den vises enda! Så ventetiden på en ny episode er bare en uke, istedenfor å måtte vente til høsten :)

Mener du nye episoder eller bare gamle? Hvis nye, hvor da?

Noen som vet når neste sesong starter igjen på tv3?

Lenke til kommentar
Jeg fikk lost for noen dager siden og lurte på om du blir avhengi sånn som Prison Break?

9071946[/snapback]

på season 1 ja , veldig hekta :) men så faller spenningen Rett ned i sesong 2, men om du overlever season 2 så går nivået rett opp på topp igjen i season 3 så dette er helt klart en serie du bør få med deg

Lenke til kommentar
Jeg fikk lost for noen dager siden og lurte på om du blir avhengi sånn som Prison Break?

9071946[/snapback]

på season 1 ja , veldig hekta :) men så faller spenningen Rett ned i sesong 2, men om du overlever season 2 så går nivået rett opp på topp igjen i season 3 så dette er helt klart en serie du bør få med deg

9072539[/snapback]

 

Hm, enig her. Sesong 1 var genial, dabba litt av med to, men bra avslutning. Sesong 3 kom opp på høgden igjen.

Lenke til kommentar
Jeg synes egenlig West Wing er litt kjedelig. Jeg har på følelsen av at den kommer til å bli mye bedre, evt at jeg kommer til å starte å like den mer, så jeg ser nok et par sesonger til før jeg evt stopper.

 

Problemet med West Wing er vel at det er for lite fokus på karakterutvikling i serien. Derimot så får du et veldig godt inntrykk av personligheten til alle, og jeg antar ting vil gå naturlig derfra etter hvert som serien går.

 

Jeg liker også veldig godt det politiske. Har sett Commander in Chief før som var temmelig bra, West Wing er vel hakket mer politisk enn den igjen.

 

Har "bare" sett fem episoder også da. Mye igjen :)

Da kan du glede deg! Jeg så de første fem episodene også tok jeg en pause fordi jeg synes det var litt kjedelig, men bare vent. Etter de episodene tar det veldig av, og etter det inntrykket jeg har av smaken din etter postene i denne tråden tror jeg du kommer til å like det veldig godt. Jeg måtte se 4 episoder av gangen etter de 5 første, orket ikke vente med å se neste episode. :p

Lenke til kommentar
Bradley Whitford er så forbanna tidenes. West Wing rocker vilt, Sorkin er den beste forfatteren i Hollywood.

9079633[/snapback]

Er på tredje episode, andre sesong nå. Syns serien har blitt noe bedre, men er fremdeles ikke henrykt over den. Iallefall ikke på samme måte som jeg var over Studio 60. Romanser f. eks. De går for tregt frem og for lite skjer. I tillegg er en del av det politiske så gørr kjedelig at jeg spiller DS mens jeg ser på episodene. Er fremdeles underholdene da, så jeg ser nok iallefall ut sesongen. Og da ser jeg sikkert alt sammen også :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...