Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Lost er den beste serien ever!

8771610[/snapback]

Plz. Sesong 1 var kult, men jeg datt fullstendig ut i nummer 2.

8771643[/snapback]

Sesong 3 er den beste sesongen noensinne laget av alle serier. Jeg synes det er litt morsomt at så mange datt ut i sesong 2 og ikke hadde peiling på hvor mye det kom til å ta seg opp i sesong 3. :D

 

Det er så morsomt å se Russejentene på TVNorge grine til politiet fordi bussen deres blir avskiltet etter de glemte å betale en avgift. "Ikke vær så kjip 'a!" :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med de siste serie kjøpene mine har jeg nå følgende serier

 

Seriene jeg har

 

Tour of Duty Hele 3 sesonger

StarGate SG1 9 sesoger

StarGate Atlantis 2 sesonger

Married With ...Children 6 sesonger

3rd Rock from the Sun hele, 6 sesonger

Dilbert hele, 2 sesonger

Scrubs , 5 sesonger

Futurama 4 sesonger

Simpsons 8 sesonger

Band of Brothers Mini

Napoleon Mini

Drew Carey Show, 1 sesong

Ducktales, 2 volumer

Chip and Dale Rescue Ranger, 2 volumer

American Dad, 2 volumer

Family Guy, 5 Sesonger

A bit of Fry and Laruie hele, 4 sesonger

Teenage Mutant Ninja Turtles, 1 sesong

A-team hele, 5 sesonger

Nikita hele, 5 sesonger

Blackadder hele, 4 sesonger pluss 2 ekstra episoder

24, 5 sesonger

The Shield, 4 sesonger

House, 2 sesonger

Red Dwarf hele, 8 sesonger

Sopranos, 5 sesonger

Den Amerikanske Borgerkrigen, dokumentar serie

Vietnam Krigen, dokumentar serie

Hornblower hele, 8 episoder/filmer

Firefly hele, 1 sesong

Sharpe hele, 15 episoder/filmer

Babylon 5 hele, 5 sesonger 6 filmer

Crusade hele, 1 sesong

MASH hele, 11 sesonger

Buffy hele, 7 sesonger

Star Trek TNG hele, 7 sesonger

Star Trek DS9 hele, 7 sesonger

Star Trek Voy hele, 7 sesonger

How i met your mother, 1 sesong

Ultimate Force hele, 4 sesonger

177 sesonger sånn ca. fordelt på 40 serier

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Hadde tidligere en liste over alle seriene jeg fulgte med på, men den forsvant. Nå prøver jeg av og til å komme på alle seriene jeg følger med på, men det er rett og slett for mange. Glad jeg har dette forumet, alltid kjekt å lese "Hva synes du om serie XXX?" for så å komme på; "ah! serie XXX følger jeg med på, jo". :ermm:

Lenke til kommentar

Til høsten blir det endelig litt penger til overs for diverse ting. Jeg vet ikke helt hva jeg skal begynne å se til den tid kommer og hva jeg skal bruke mine penger på.

 

Serier som står på min liste som jeg må få med meg (noe reprise):

  • Lost.
  • Jericho.
  • Friends.
  • Las Vegas.
  • Entourage.
  • The O.C.
  • King Of Queens.

Lenke til kommentar

Da har sesong 1 av Dexter blitt sett!

Syntes det var en veldig bra serie! Veldig mystisk og veldig spennende til tider!

Slutten var også en av de bedre. Kan anbefale den på det varmeste til alle de som ikke har sett den.

 

Så da er det bare å vente på at sesong 2 kommer til høsten. I mellomtiden skal Heroes sees! ;)

Lenke til kommentar

Jericho er tilbake folkens!

De har bestemt seg for å sende nye episoder igjen.

De har bestilt 7 episoder og regner med å starte å sende de i den såkalte "mid-season" sesongen, som er sånn ca. rundt Januar-April.

 

June 6, 2007

 

To the Fans of Jericho:

 

Wow!

 

Over the past few weeks you have put forth an impressive and probably unprecedented display of passion in support of a prime time television series. You got our attention; your emails and collective voice have been heard.

 

As a result, CBS has ordered seven episodes of “Jericho” for mid-season next year.  In success, there is the potential for more. But, for there to be more “Jericho,” we will need more viewers.

 

A loyal and passionate community has clearly formed around the show.  But that community needs to grow.  It needs to grow on the CBS Television Network, as well as on the many digital platforms where we make the show available.

 

 

We will count on you to rally around the show, to recruit new viewers with the same grass-roots energy, intensity and volume you have displayed in recent weeks.

 

At this time, I cannot tell you the specific date or time period that “Jericho” will return to our schedule.  However, in the interim, we are working on several initiatives to help introduce the show to new audiences.  This includes re-broadcasting “Jericho” on CBS this summer, streaming episodes and clips from these episodes across the CBS Audience Network (online), releasing the first season DVD on September 25 and continuing the story of Jericho in the digital world until the new episodes return. We will let you know specifics when we have them so you can pass them on.

 

On behalf of everyone at CBS, thank you for expressing your support of “Jericho” in such an extraordinary manner.  Your protest was creative, sustained and very thoughtful and respectful in tone.  You made a difference.

 

Sincerely,

 

Nina Tassler

 

President, CBS Entertainment

 

 

 

P.S.      Please stop sending us nuts  smile.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...