Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg greier ikke å bestemme meg for hvilke serier jeg skal investere i. Kan ikke kjede i hjel meg i sommer. Noen forslag?

8972005[/snapback]

the OC , one tree hill , prison break , 24 er alle serier som fortjener å bli kjøpt!

kan også nevne smallville :)

for tiden ser jeg på two guys and a girl and a pizza place det anbefaler jeg også :) sett 3 sesonger men de fire første jeg nevnet er bare et MUST

Lenke til kommentar
Jeg greier ikke å bestemme meg for hvilke serier jeg skal investere i. Kan ikke kjede i hjel meg i sommer. Noen forslag?

8972005[/snapback]

the OC , one tree hill , prison break , 24 er alle serier som fortjener å bli kjøpt!

kan også nevne smallville :)

for tiden ser jeg på two guys and a girl and a pizza place det anbefaler jeg også :) sett 3 sesonger men de fire første jeg nevnet er bare et MUST

8972069[/snapback]

The O.C. er allerede på plass:) Noen som vet når sesong 4 kommer til Norge? Jeg vet den engelske utgaven allerede er å få kjøpt hos Platekompaniet.

 

Tror jeg går for sesong 1 av Scrubs og sesong 2 av 24 :wee:

Lenke til kommentar

Fikk nettopp vite at jeg skal få en erstatning for Six Feet Under sesong 2 av amazon.com, etter at jeg fant ut at DVDene var ripet opp såpass mye under transport at det ikke gikk an å lese noen av dem. Da fikk jeg beskjed om dette:

 

I am sorry for the problem you experienced with your shipment. As

the cost of return shipping is prohibitively expensive in this case,

you do not need to return the original item(s). 

 

I've also placed a new order for the item(s) to be shipped to you as

soon as possible. The charge for this order is $33.99. We're also

refunding the same amount to your original order.  Both the charge

and refund will be applied to the credit card used on the original

order; the refund should be processed within the next 2-3 business

days.

 

Nå er jeg ikke helt sikker på hva som skal skje, er litt seint på natta. De sender en ny DVD, men de satt den som en bestilling på min konto for 34 dollar, også gir de meg tilbake pengene for den gamle? Er det sånn det er?

Lenke til kommentar

Sommeren er virkelig kjedelig når det gjelder serier gitt. Har sett gjennom hele Veronica Mars nå, og plutselig er jeg tom for serier. Får ta og lete litt gjennom denne tråden og se om jeg finner noe nytt :)

 

Edit: Ingen som har noen forslag forresten? Vet det er mange som spør om dette, men en kan alltids håpe på noe nytt. Liker godt VMars, Smallville, Heroes, Dexter, Shark, Scrubs, 24, studio 60 f. eks. Liker ikke sykehusserier, tre hill, o.c., oz, lost, jericho.

Endret av Blib
Lenke til kommentar

Jeg trodde også sommeren kunne bli litt kjedelig med mangel på serier men neida. Jeg kan se oc, veronica mars og friday night lights. Joda sikkert mange serier jeg har glemt i farten men de er de jeg kom på akkurat nå.

 

Angående friday night lights er det en litt rar serie, og en litt, denne serien kan nå langt eller gå rett i dass. Japp jeg er enig den er veldig amerikansk og melodramatisk eller hva det heter. MEN det er akkurat hva serien trenger og er bygget på, det er nettopp slik den overlever og er så fantatisk spør du meg. Joda det er flott med realitiske og nytenkende og bla bla, men akkurat denne serien fungerer faktisk slik den er. Amerikansk og dramatisk! Nei jeg liker ikke alle sliker serier men dene serien må være sånn for å "pull it off"!

 

Sikkert elendig forklart men ja :)

Lenke til kommentar
Nå har jeg nettopp sett ferdig Oz sesong 1. Beste serien jeg har sett på lenge. Gleder meg til sesong 2 som kommer i posten om noen dager.  :)

 

Edit: Faen, nå fant jeg nettopp ut at releasedatoen er utsatt!  :hrm:

9027529[/snapback]

Avslutningen på sesong 1 var ganske fet! Gled deg, du har mye bra i vente. ;)

Lenke til kommentar
Hmm, godt tips, takker. Kikket på noen minutter av den en gang, virket som høy kvalitet iallefall. Men er ikke det en mer politisk serie, altså, hvordan er den på seriemateriale som sesong-plots og karakterutvikling og slikt?

9027601[/snapback]

Det er jeg ikke sikker på, men man kan anta at det er av høy kvalitet siden det er Sorkin vi snakker om her. Den fikk også en haug med priser i sin tid, 89 priser til sammen i følge IMDb. Også er det 7 sesonger å ta av, og jeg kjøpte den første sesongen til under 200 kr på amazon.com. Need I say more? :p

Lenke til kommentar

ja, presidenten er kvalitet hele veien, meget bra drama og morsome karakterer som har mye utvikling, serien var like god i sesong 7 som i sesong 1, den tapte seg ikke, serien så faktisk ut til å bli enda litt bedre ved av sluttingen av sesong 7, synd det ikke ble flere sesonger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...