Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sjekket akkurat statusen til serien 30 Rock på tv.com og den har fått statusen Returning Series :D Gleder meg veldig til sesong to kommer. Samme med How I met your mother. Det er iallefall noe å trøste seg med når flere andre serier jeg fulgte med på er kanselerte.

Lenke til kommentar
Er Alias en serie verdt og se?

Den ser utrolig bra ut så jeg har litt lyst og kjøpe sesong 1 men er den bra?

9041119[/snapback]

JA! Kjøp den nå! De koster bare 200 kr per sesong nå, kjøp første sesong og kjøp resten hvis du liker den. Den er litt som Lost bare som actiondrama i stedet for reint drama. Synes nå jeg. :D

Lenke til kommentar
Carnivàle

Nowhere Man

Profiler

9062282[/snapback]

Takker. Har startet med West Wing, men er alltid greit å ha et lager av serier liggende.

 

Carnivale startet jeg med, men så bare en eller to episoder. Syntes serien var alt for treg for meg. Har hørt at den holder seg ganske lik hele veien også, så spørs om jeg ser noe mer.

 

Profiler tror jeg gikk på norsk TV en stund, kan det stemme? Mener å huske det var god tv-serie-knask.

 

Nowhere Man er totalt ukjent. Hørtes ut som en slags Day Break, bare 10 år eldre. Takk for tipset!

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Har startet med West Wing, men er alltid greit å ha et lager av serier liggende.

Hva synes du om den? Jeg ble nettopp ferdig med første sesong, den blir bare bedre og bedre. Den siste episoden har jeg sett før, men den er legendarisk, husket fremdeles hva som skjer på slutten selv etter alle de årene det har gått siden jeg så den på TV.

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...