Gå til innhold

Demo av Supreme Commander (PC)


Anbefalte innlegg

Da har jeg akkurat spillt fullversjonen, og kan si at det ikke mangler noen units på demoen, slik noen lengre her oppe muligens trodde.

 

Ellers var de andre lagene meget fete, meg og en kompis spillte lan med hvert vårt lag. Fikk kjørt maskinen min litt da, tror jeg blir nødt til å skru av antialiasing for at det skal kjøre glatt.

 

*spille mer*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg også prøvd fullversjonen :) ja måtte bare si det jeg også.

 

Men skal jeg spoile alt innholdet med units og det hele med og prøve skirmish eller online nå, er jo litt gammel dags jeg da på sånt, men tror.......jeg har bestemt meg nå ettersom jeg ser meg selv skrive dette og ser hvor dumt d virker og slavisk spille campain FØRST, så ja det må jeg nok ja

 

Ahh selfølgelig skal jeg det

Endret av AllColer
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

er det fler enn bare meg som reagerer på at tech 4 unitsene til aeon er litt over powered i forhold til resten av fraksjonene. sleit som et uvær med å bli kvitt en av Galactic Colossus. slapp 3 nuker i hode på den, uten at det gjorden noe nevneverdig skade. først etter å bli beskutt av soul ripper i 8 - 10 min gikk den i bakken......

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC
Sansyneligvis har du nådd maks antall units, dette kan forandres i programmfilene. Det står hvordan en plass i tråden her.

 

Oki, thnx - Skal sjekke det opp.

 

En annen litt irriterende greie er at unite'ne ikke tar hensyn til landskapet når de velger mål. Det hender meg en del at de skyter på mål som er de kan treffe (skudd stopper i fjell etc) istedenfor å velge et som er tilgjengelig.

Men, det er vel slikt vi har patcher for.. :cool:

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar
er det fler enn bare meg som reagerer på at tech 4 unitsene til aeon er litt over powered i forhold til resten av fraksjonene. sleit som et uvær med å bli kvitt en av Galactic Colossus. slapp 3 nuker i hode på den, uten at det gjorden noe nevneverdig skade. først etter å bli beskutt av soul ripper i 8 - 10 min gikk den i bakken......

7960084[/snapback]

 

hihi lol ja men de aeon tech-4 unitsene var jo bare helt kule de de da, jeg skriver akkurat dette etter å ha prøvd den flyvende talerkenen og wow sier jeg bare, grusa jo basen akkurat som independans day. og det likte jeg :D

og ja den har f.eks kraftig skyts men så må den jo helt bort og over målet også da, min ble forresten skytt nedd ganske fort, men ikke før den hadde gjort litt skade.

Vet du nevnte Galactic Colossus men så har vel ikke ripper den akkurat den kraftisgste skytsen av dem alle heller, er jo samme kjør når man skal ta en monkeylord med ripper også. Men hey hva med fatman i UEF da ! den var jo ganske heftig den også da, Kraftig og laaang rekevidde.

Endret av AllColer
Lenke til kommentar

Jeg hadde et lite problem med rallypoint. Jeg hadde ca 6 air factory og pumpa ut masse bombers, og håpet at alle ville samle seg der jeg hadde høyreklikka (hvis det er rp da :dontgetit:), men neida, tre av dem for langt til andre siden av kartet. Slikt fortsatte det resten av kampen.

 

Spiller demoen.

Lenke til kommentar
Det er en bug med det første kartet som gjør at alle waypoints, ser det ut til i alle fall, blir satt til rett over Aeon-basen i sør, som er utenfor området helt til rett før slutten av oppdraget.

7973827[/snapback]

 

Ja, merket at de gikk ut av kartet i starten :D

Flere ganger lurte jeg virkelig hvor alle mine fly var, når jeg hadde skrudde opp til 9 speed (det går jo så trigt å bygge fly :ermm: )

Lenke til kommentar

Noen som kan fortelle meg hvordan jeg får enheter til å flytte seg i formasjon? Har prøvd ørten ganger det som står i manualen, men det skjer ingenting om jeg "Ctrl+Left click'er". Jeg greier altså å stille de opp i formasjon, men når de skal flytte på seg bryter de formasjon og former seg på linje, for deretter å bli plukket ned 1 for 1 - Utrolig plagsomt!

 

Hjelp mottas med stor takk! :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...