Gå til innhold

Demo av Supreme Commander (PC)


Anbefalte innlegg

Super fart som alltid, Gamer leverer alltid godt! Max speed all the way, så synd jeg må sitte barnevakt på denne nedlastingen og.. men det gjør ikke noe spess.. har lasta ned rundt 75% og har måtte resume downloaden 3 ganger. Men siden det bare er 10 minutter igjen, gjør det jo ikke noe, siden jeg alikevel skal sitte å surfe rundt på forumet og andre sider. og der mens jeg skriver måtte jeg faktisk resume den fjerde gangen! =D Burde lastet ned torrenten kansje.. men like greit å bare vente på FTPen, siden jeg allerede sitter på pcen. Verr hvis jeg skulle laste ned over natten.

 

Gleder meg, håper pcen min takler spillet da! Genialt at spillet takler dual screen. Fatter ikke at strategispill tar hensyn til disse brukerne. Er evig plagt av musa sklir ut av skjermen og jeg trykker på skjermen med windows, og detter ut av spillet.. + for dual screen støtte!

 

Nå gjennstår det bare å se om spillet er noe bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var også denne delen jeg syns var litt for tidskrevende, ikke fordi det er for komplekst, men fordi jeg syns at så og si alt av enheter/bygninger koster alt for mye ressurser, og tar alt for lang tid å bygge.  I tillegg syns jeg ting gikk i stykker alt for fort, noe som forsåvidt hadde vært helt ok,  hadde det ikke vært den lange konstruksjonstiden og høye resursforbruken.

 

I alt et godt spill, og dette kan jeg si bare fra demoen, men jeg satser på at det kommer litt balansering etterhvert som spillet får prøvd seg på Internett (multiplayer).

7888996[/snapback]

 

Det gjelder bare å finne triksa for resssurser, er mange måter man kan fikse dette på.

 

Selv syns jeg det flyter veldig greit i skirmish.

Lenke til kommentar

Synes demoen var skikkelig kul, virker som det kan bli det meste strategispillet av denne typen siden warcraft 3.

 

flere enn meg som savnet et lite minimap?

 

 

noe jeg lurer på; hver gang jeg prøver å oppgradere ACUen så forsvinner alt jeg har av strøm umiddelbart. Selv om jeg har bygd tusenvis av strømbygg. Hvordan løser man dette?

Lenke til kommentar
Synes demoen var skikkelig kul, virker som det kan bli det meste strategispillet av denne typen siden warcraft 3.

 

flere enn meg som savnet et lite minimap?

 

 

noe jeg lurer på; hver gang jeg prøver å oppgradere ACUen så forsvinner alt jeg har av strøm umiddelbart. Selv om jeg har bygd tusenvis av strømbygg. Hvordan løser man dette?

7890776[/snapback]

 

Minimap finnes, klikk på "Strategic map" som er nede i venstre hjørne, der finner du også economy map, miltary map osv.

 

For at du skal kunne håndtere store oppgradering/konstruksjoner trenger du å ha lagret opp mye strøm på forhånd, dette gjør du ved å plassere energy storage ved siden av strømfabrikker.

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar

I skirmish kan man lage T3 fusion rectors, det er først når du har en del av disse du kan oppgradere ACU.

T3=tech3 altså du må oppgradere fabrikken din til Tech 3 før du får muligheten til å bygge en Tech 3 ingentingoggjør, og han bygger mye fancy, inkludert exprimental units.

 

Om du tar ressourse relocaton på commander og sub commanders, blir disse kraftverk i seg selv. Produserer vell en 12 mass og 3500 i energy da. Oppgraderingene krver litt da, så du må ha litt å gå på.

 

Edit: svært med leifer da

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Noen så vett koss eg snur på kamera, sånn at eg får sett d fra siå?

7888229[/snapback]

Hold ned space og bruk musa. Det spretter tilbake når du slipper, med mindre du bruker kommandoen /cam_free i chat.

 

HUD-en kan moddes til du blir grønn hvis du har ultralav oppløsning. :p HUD-størrelse handler vel om hvor mye man kan se på en gang av slagmarken, og siden man kan zoome ut, synes ikke jeg det har noen betydning at den er stor, selv ved lave oppløsninger.

 

Edit: Gode, gamle TA kan fremdeles spilles på nett, og det er en hel del som gjør det (meg selv inkludert). Prøv Phoenix Worx (der befinner jeg meg), hvor du får metagame med ranks og Intergalactic War om ønskelig, eller helt enkelt på Warzone.

 

Skulle gjerne ha sett flere nordmenn der. :)

Endret av TrondH86
Lenke til kommentar

Heh, like bra som beta'en... det eneste jeg ikke har testet enna som kommer i retail er forskjellen på AI nivåene. Skal bli artig å se hvordan CPU'en(e) håndterer prototype/spesial enhetene slik som Monkeylord'en.

 

Ellers har vel dette vært en av de spillene jeg har hatt lengst på pre-order noensinne. Over 3/4 dels år tror jeg det ligger på nå. Den hellige tiden mellom 16-25 februar 2007 er impregnert i skallen min for lengst. :mrgreen::cool:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...