Gå til innhold

Demo av Supreme Commander (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spillet går glatt hos meg (eneste jeg har gjort med instillingene er å sette opp oppløsningen til 1280x1024)... Og du har bedre spesifikasjoner en meg...

Prøv å oppdater driverene :)

7908894[/snapback]

Alle drivere er helt oppdaterte (og offisielle).

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
Hmm, dette gikk ekstremt hakkete. Jeg ligger stabilt på ~10 FPS uansett hva jeg har instillingene på. Har noen opplevd det samme? Trodde jeg skulle få bedre ytelse enn dette med mine spesifikasjoner... (sjekk profil)

Husker en med 8800GTX som hadde ræva fps i beaten, det var reinstall av direct x som måtte til.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Steike, når man har nok strøm til å drive derre rapid artillery tech 4 saken, så er det bare å legge opp for fienden. Hvordan kan man forsvare seg mot noe slikt?

kan noen av de som har spillt betaen si noe om muligheter for å beskytte seg mot det? funker slike anti missil stasjoner=?

Lenke til kommentar
Husker en med 8800GTX som hadde ræva fps i beaten, det var reinstall av direct x som måtte til.

7910855[/snapback]

Oppdaterte DirectX for et par dager siden, faktisk. Tror ikke det er det, men jeg kan prøve.

 

Edit: Gav ingen nevneverdig forbedring.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Hm... Har spilt en del ganger på hard nå, men det virker som om AIen slakker på gassen når den når 40-50k poeng. Den henger som regel ikke mer enn 5k poeng bak opp til 30k, men har opplevd å hatt dobbelt så mange poeng når AI har nådd 60k (også uten å ha angrepet i det hele tatt). Skjer dette hos noen andre her også? (kan vel ikke være meningen å eie i så stor grad på hard :p )

Lenke til kommentar

Tenk å ha nok strøm til og ha 5-10 stk av de rapid artillery sakene da, ligger godt ann da.

Jeg har så langt bare nuka'em jeg.

 

Men noe som var litt irriterans var at man skal kunne holde inne alt knappen mens man bygger for å få bygd 500 units av gangen, men det funket ikke oss meg.

 

Og btw trykk alt+pil tastene så for man myye bedre view mener jeg, når jeg først hadde prøvd vertikalt synsfelt så følte jeg at jeg fikk mye bedre oversikt, tenkte bare jeg skulle nevne d også.

Lenke til kommentar
Men noe som var litt irriterans var at man skal kunne holde inne alt knappen mens man bygger for å få bygd 500 units av gangen, men det funket ikke oss meg.

7918468[/snapback]

Du kan jo bare bygge én unit, og trykke på Cycle Production Queue (eller noe slikt). Da flytter den automatisk ferdige units på slutten av køen igjen. Hvis du f. eks. vil ha en stor hær med dobbelt så mange av A som av B, så køer du bare to A og én B, og trykker på nevnte knapp (ved siden av Pause Building eller noe i den dur). Da vil den hele tiden pumpe ut 2 A, 1 B, 2 A, 1 B, osv. Hvis du vil ha det til å gå raskere, så bygger du flere factories og trykker på Assist og trykker på fabrikken som produserer. Jeg tror faktisk du bare kan høyreklikke på den aktive fabrikken. Da vil den andre fabrikken/de andre fabrikkene automatisk produsere nevnte units. Er ikke helt sikker på hvordan det virker, men jeg vil gjette at de produserer nestemann i køen til den aktive fabrikken, så hopper den aktive fabrikken over denne. Systemet er helt genialt, egentlig. Merk dog at det ikke vil være noen production queue i fabrikken(e) som hjelper til, men de bygger likevel.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

ja det var jo greit og vite, tenkte først at det var like greit og bare få de andre fab til og bygge sitt eget på egen hånd men så sank det inn for meg hvor mye enklere det du sier er da, har forresten brukt engeeniers til d opp til nå jeg.

 

ang den hotkeyen som ikke funket så kan det jo vær at det bare er i demoen self også.

 

Lurer på hvor stort dette spillet kommer til og bli med tanke på multiplayer, blir vel ikke no mer starcraft da tenker jeg, ikke en gang i korea.

Lenke til kommentar
ang den hotkeyen som ikke funket så kan det jo vær at det bare er i demoen self også.

 

Shift kan vell brukes for 5 eller 10 i slengen. Tidligere i betaen virket vell alt som en hot knapp for 50 i slengen, dette ser ut til å være tatt bort av en eller annen grunn, eller så er det jeg som blander knappene.

 

Men det har aldri vert en for 500 tror jeg.

 

Som siddis sier, så er det beste å trykke på den pila nede til venstre for fabriken, når den er valgt, da kan man produsere som man vil, uten å trykke seg i hjel.

Genial knapp foresten. Feks 5 assultbots, så 1 aa, og en scout og så gjenta knappen.

 

Ai en var ganske slapp ja, men det var den vell i TA også helt til moddene kom.

Håper AI en er litt sprekere i retail, uansett kan jeg love dere at det finnes noen alvorlig dyktige spillere online som dere skal få bryne dere mot :D

 

Selv GPG gutta får bank av dem.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...