Gå til innhold

Post bilde(r) av dine konsoller med spill etc


boundishh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Handlet julegave til meg selv - et nytt "hjerte" i lydanlegget - Hjemmekino-receiveren Pioneer VSX-LX70 :)

 

Den har full oppskalering alle kilder til 1080p med mulighet for å slippe ovescan. Blir moro å prøve på blant annet Wii, for å ikke snakke om min gamle N64 :)

 

Ser at det finnes et "THX GAMEMODE" - høres bra ut, skal prøves!!

 

Litt rotete men har akkurat satt den opp - 7 høytalere pluss sub, Wii, Xbox360, dvd-spiller med blant annet 5.1 annaloge utganger (for sacd og dvd-a) det blir utrolig mange ledninger.

 

IMG_0936.jpg

 

=) Jeg digger Kappa 600, er du fornøyd? Center'n rokker værre.

Er veldig fornøyd med disse selv

Lenke til kommentar
Jeg må da så gjerne spørre.. Hvilket land er du fra.. (Siden du brukte noe asiatisk språk på Ps3'en din)

 

Noreg! Du da?

 

Om du søker litt på nettet, få finner du ut at GT5P bare er ute på japansk enda. Må vente til over nyttår og enda lengre før det kjem på engelsk.

Går nokså greit med japansk... litt problemer er det av og til... Men det er som Windows, du veit kva som står der samme kva språk som er der.

 

Men aldri spelt GT5P før så måtte knipse noken bilder for å få ein japansk dude til å oversette litt til meg.

Lenke til kommentar
Hvor stor oppløsning har den prosjektoren?

 

Det er 1280*720

Bildet som er vist der, er ikkje noke bra bilde for å vise bildekvaliteten på den da.

Var jo for å få vist han japsen kva som stod på skjermen.

 

dscn4767wd2.th.jpg

 

Dette bildet viser nok det bedre, kordan det er ingame.

 

 

 

dscn4771pr3.th.jpg

 

 

Eit bilde av bordet, rattet, girspaken, pedalene, ps3'n og center talern.

Lenke til kommentar
Handlet julegave til meg selv - et nytt "hjerte" i lydanlegget - Hjemmekino-receiveren Pioneer VSX-LX70 :)

 

Den har full oppskalering alle kilder til 1080p med mulighet for å slippe ovescan. Blir moro å prøve på blant annet Wii, for å ikke snakke om min gamle N64 :)

 

Ser at det finnes et "THX GAMEMODE" - høres bra ut, skal prøves!!

 

Litt rotete men har akkurat satt den opp - 7 høytalere pluss sub, Wii, Xbox360, dvd-spiller med blant annet 5.1 annaloge utganger (for sacd og dvd-a) det blir utrolig mange ledninger.

 

IMG_0936.jpg

 

=) Jeg digger Kappa 600, er du fornøyd? Center'n rokker værre.

Er veldig fornøyd med disse selv

 

Kappa 600 er jeg veldig fornøyd med, har hørt en del andre høytalere i samme prisklasse (20k) men aldri hørt noen som låter like bra. Også elsker jeg utseende på de :)

 

Jeg bruker Kappa Surround som "back surround" og Kappa 200 som "surround" og Kappa sub som ... sub hehe

 

Den automatiske romkorreksjonssystemet på Pioneer receiveren får høytalerene til å låte utrolig bra. Skikkelig "hakeslipp" :thumbup:

post-25455-1198847561.jpg

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Handlet julegave til meg selv - et nytt "hjerte" i lydanlegget - Hjemmekino-receiveren Pioneer VSX-LX70 :)

 

Den har full oppskalering alle kilder til 1080p med mulighet for å slippe ovescan. Blir moro å prøve på blant annet Wii, for å ikke snakke om min gamle N64 :)

 

Ser at det finnes et "THX GAMEMODE" - høres bra ut, skal prøves!!

 

Litt rotete men har akkurat satt den opp - 7 høytalere pluss sub, Wii, Xbox360, dvd-spiller med blant annet 5.1 annaloge utganger (for sacd og dvd-a) det blir utrolig mange ledninger.

 

IMG_0936.jpg

 

=) Jeg digger Kappa 600, er du fornøyd? Center'n rokker værre.

Er veldig fornøyd med disse selv

 

Kappa 600 er jeg veldig fornøyd med, har hørt en del andre høytalere i samme prisklasse (20k) men aldri hørt noen som låter like bra. Også elsker jeg utseende på de :)

 

Jeg bruker Kappa Surround som "back surround" og Kappa 200 som "surround" og Kappa sub som ... sub hehe

 

Den automatiske romkorreksjonssystemet på Pioneer receiveren får høytalerene til å låte utrolig bra. Skikkelig "hakeslipp" :thumbup:

 

Flott, flott. Men vil du ikke få mere surroundfeeling av å bruke surroundhøyttalerene som sidehøyttalere, ok ikke backsurround? Mulig jeg surrer, men trodde det var slik. hmm

 

Er enig, jeg syns selv disse er konge i sin prisklasse! Diskanten er veldig oppløst, selvom den kan være litt skarp til tider hvis man ikke har rett elektronikk. Skulle dog ønske den hadde litt mere den typiske punchbassen som man ofte får ved flere mellomtone-elementer. Men er absolutt fornøgd.

Må sies at Cherry er diggest :D

 

Har du profil på AVforum? Vil se mer!

Lenke til kommentar

Takk for positive tilbakemeldinger;)

 

Logitech Anlegget fungerer utmerket!

Lyden er i mine øre veldig, veldig god både i film, i spill og i musikk. Har et veldig lite rom, så med sub`en plasert i det ene hjørnet rister det skikkelig når feks en håndgranat ekspolderer. Anlegget tar ikke så stor plass plass og ser i mine øyne veldig pent ut. høytalerne kan enkelt monteres på veggen uten ekstra veggfester. Man får sinsykt mye lyd for pengene, anlegget ligger på rundt kun 2500kr og har ingen kokurenter i samme prisklasse! Go for it;)

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar

 

 

Her følger endelig mitt oppsett.

Har dessverre bare hatt kamera med telelinse tilgjengelig, men det får duge. Ting ser bare litt mindre ut enn de egentlig er :)

 

En vanlig spillkveld foregår i dette miljøet:

post-11092-1196935534_thumb.jpg

Sony Bravia kdl-46w 2000 (Full HD), Logitech z5450, Xbox360 (kjøper Elite om få dager), Canal Digital dekoder, Logitech WirelessDJ, Logitech Harmony 525.

 

Spillsamling:

post-11092-1196935771_thumb.jpg

Er et par spill til som skal være der, men som er lånt bort. Byttet i tillegg inn noen spill for et par dager siden.

 

Godstolene:

post-11092-1196935905_thumb.jpg

Mediaseats med sub i ræva. I tillegg kan dere skimte to Stressless'er, men de er greit utslitt nå.

 

Armlenene på stol:

post-11092-1196935969_thumb.jpg

Har god lagringsplass, samt kontroll for sub. Snart kommer minikjøpeskap med plass til 6 pils :)

 

 

Element og forsterker på undersiden av stol:

post-11092-1196935974_thumb.jpg

 

 

Playseat og ratt til 360.

post-11092-1196935980_thumb.jpg

Som dere sikkert ser så er ikke denne fremme 24/7. Ikke det mest kledelige møbelement i en stue.

 

 

WirelessDJ samt halve DVD-samlingen min:

post-11092-1196935986_thumb.jpg

 

 

Lambi of God og Lambi har seg:

post-11092-1196935996_thumb.jpg

Godt man er 26 år, er det ikke?

 

 

Framtidige endringer

- Nytt anlegg i 15 000,- kroners klassen kjøpes like over nyttår. Denon/Nad og B&W ser ut til å bli komponentene.

- 360 Elite og HD DVD-drev.

- Oppgradere universalkontroll. Muligens Harmony 1000

- Nye stresslesser som supplement til Mediaseats.

- Kjøleskap til mediaseats.

 

Litt uinteressant bilde, men stolene kan også slåes sammen og brukes som seng:

post-11092-1196935911_thumb.jpg

 

 

 

Hva heter den typen stoler, og hvor får man kjøpt slike?

 

De så geniale ut med det rommet i armlene.

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Handlet julegave til meg selv - et nytt "hjerte" i lydanlegget - Hjemmekino-receiveren Pioneer VSX-LX70 :)

 

Den har full oppskalering alle kilder til 1080p med mulighet for å slippe ovescan. Blir moro å prøve på blant annet Wii, for å ikke snakke om min gamle N64 :)

 

Ser at det finnes et "THX GAMEMODE" - høres bra ut, skal prøves!!

 

Litt rotete men har akkurat satt den opp - 7 høytalere pluss sub, Wii, Xbox360, dvd-spiller med blant annet 5.1 annaloge utganger (for sacd og dvd-a) det blir utrolig mange ledninger.

 

IMG_0936.jpg

 

=) Jeg digger Kappa 600, er du fornøyd? Center'n rokker værre.

Er veldig fornøyd med disse selv

 

Kappa 600 er jeg veldig fornøyd med, har hørt en del andre høytalere i samme prisklasse (20k) men aldri hørt noen som låter like bra. Også elsker jeg utseende på de :)

 

Jeg bruker Kappa Surround som "back surround" og Kappa 200 som "surround" og Kappa sub som ... sub hehe

 

Den automatiske romkorreksjonssystemet på Pioneer receiveren får høytalerene til å låte utrolig bra. Skikkelig "hakeslipp" :thumbup:

 

Flott, flott. Men vil du ikke få mere surroundfeeling av å bruke surroundhøyttalerene som sidehøyttalere, ok ikke backsurround? Mulig jeg surrer, men trodde det var slik. hmm

 

Er enig, jeg syns selv disse er konge i sin prisklasse! Diskanten er veldig oppløst, selvom den kan være litt skarp til tider hvis man ikke har rett elektronikk. Skulle dog ønske den hadde litt mere den typiske punchbassen som man ofte får ved flere mellomtone-elementer. Men er absolutt fornøgd.

Må sies at Cherry er diggest :D

 

Har du profil på AVforum? Vil se mer!

 

Har profil på AVForum - men den er ikke oppdatert på en stund.

 

Årsaken til at jeg bruker Kappa surround som "Back Surround" er at de er laget for å montere på vegg - og bak sofaen er det en vegg :)

 

Cherry er ikke dumt, men Maple finishen er min favoritt :)

 

Nå skal det til å testes om ikke 480p fra Wii kan oppskaleres til 1080p via Pioneeren og kjøres 1:1 pixelmappet på Full HD tven :)

Lenke til kommentar
Takk for positive tilbakemeldinger;)

 

Logitech Anlegget fungerer utmerket!

Lyden er i mine øre veldig, veldig god både i film, i spill og i musikk. Har et veldig lite rom, så med sub`en plasert i det ene hjørnet rister det skikkelig når feks en håndgranat ekspolderer. Anlegget tar ikke så stor plass plass og ser i mine øyne veldig pent ut. høytalerne kan enkelt monteres på veggen uten ekstra veggfester. Man får sinsykt mye lyd for pengene, anlegget ligger på rundt kun 2500kr og har ingen kokurenter i samme prisklasse! Go for it;)

 

Vurderer dette anlegget.. (logitech x-5500 ikke sant?)

Men hvor mange optiske innganger har forsterkeren? Og hvordan har du PS3en koblet til anlegget? Det er vel med optisk (digital) kabel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...