Gå til innhold

Post bilde(r) av dine konsoller med spill etc


boundishh

Anbefalte innlegg

Her har jeg fått min lille krok:

 

 

 

Skal poste litt nye bilder senere. Vi skal pusse opp litt i stua mi også =)

 

Fy f! Akkurat etter min smak, nydelig! Likte utseendet på høyttalerne dine (spesielt rear/side høyttalerne)

Hva slags system har du?

 

Tusen takk! :D

 

Hmm har ingen peiling hva jeg har for noe (Merket er panasonic) jeg fikk alt slik at de slipper å ha meg nede i stua dems... venter nå på glassbord, ny sofa og ny tv-benk :D

 

Men skal spørre han om han husker hva de heter når han kommer fra Oslo :thumbup:

Endret av HighlineDSG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet med kablene er at jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skal skjule de. :p

Har klart å skjule den ene ledningen fra den ene høgtaleren med plakaten, og det hjalp jo litt....

Men til mitt forsvar ser det verre ut på bildet enn det faktisk er, hehe.

 

Sitter ca 3-3,5m fra tven, som er en 32", og det er i det lengste laget, men jeg kan liksom ikke flytte veggene heller..

Selv om jeg sitter et stykke fra tven fungerer det egentlig utmerket, jeg koser meg når jeg sitter/ligger og spiller og jeg føler det ser bra ut, og det er det viktigste for meg. :)

Lenke til kommentar
ok her kan alle som vil poste bilder av sine konsoller uansett hva slags konsoll det er

 

 

(og mod hvis denne er feil plassert så flytt den.. eller om det finnes et slikt emne fra før så steng og send meg link til det emnet)

 

ok her er  mine konsoller(den hvite psp'en klarte jeg og glemme igjen hos min far men det får så være)

hva er vits med 2 psper :dribble: poster bilder av mine gaming kroker neste uke :p xD

han har en svart og hvit tenker jeg, og liker å samle. :)

 

Kommer bilde av min konsoll-samling snart. Ihvertfall de som er i bruk

Råe maiden plakater :)!
Lenke til kommentar

Her er noen bedre bilder av der jeg spiller! :)

IMG_4214.jpg

IMG_4215.jpg

IMG_4231.jpg

IMG_4218.jpg

IMG_4239.jpg

IMG_4244.jpg

 

Den bærbare står ikke der fast, men er en ypperlig HD-DVD spiller. HDMI kontakten ligger klar!

Nok lyd og nok bilde! Mer HiFI utstyr er ikke akkuratt første prioritert lenger! :p

Anskaffelse av en PS3 er ikke utelukket, men holder for øyeblikket med en 360!

Må også bare bemerke hvor gla jeg er for at det finnes HDMI! :p Kun en ledning opp til tv (pluss strøm da).. Du kan glimte ledning helvette inn til reciver på de 2 siste bildene! Er ikke synlig før du bøyer deg ned og titter inn! :p

Lenke til kommentar

eifoerde: Pent, likte godt tv-benken med plass til høytalere på siden! Og det hadde kanskje vært en ide å ringe hushjelpen? :p

 

DarkerGlow: Utrolig lekkert! Hvordan alt er satt og og at alt står i stil! Hva slags tv og anlegg er det du har?

Ser ut som det er en Pioneer Kuro 50" :innocent:

Er ganske sikker på det.

 

Skal få satt opp utstyret mitt snart sånn det skal værra og da får jeg sende inn litt bilder.

Mitt klarer riktignok ikke å konkurrere noe særlig med mye av det som er lagt inn her :)

Endret av hailgodset91
Lenke til kommentar
Både tven og reciveren er pioneer! Du har rett i at det er det er den nye kuro tven ja, bare at jeg har 50" plasma, ikke 42"! :p

Har du link til den Pioneer receiveren, og evt. høyttaler-pakke du har kjøpt? Skal kjøpe meg ny TV og hjemmekinoanlegg(egen tråd her), og trenger da litt hjelp :p

Bra lyd fra anlegget anntar jeg? :)

 

EDIT: 12 tommers sub og eller?

Endret av [NOR]Andreas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...