Gå til innhold

Post bilde(r) av dine konsoller med spill etc


boundishh

Anbefalte innlegg

Finner ikke link til hele høytalerpakken! Men har hele settet til JBL. Nærmere bestemt JBL Northridge E-100. (Link til fronthøytalere) Frontsettet består av 2 10" i hver høyttaler itillegg til en 12" sub på siden. Kan ikke klage over lyden!

Reciveren er som sagt en pioneer. Link!

 

Etter en titt i tråden din ser jeg at dette gjerne ikke er helt i din prisklasse.. Selv om fronthøytalerene til JBL var veldig billige nå! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er da rommet mitt på hele 6 kvadratmeter. Jeg sparer plass ved og bolte senga mi på veggen og å utnytte dødplassen i krokene, men likevel... hmm...

 

Siden Xboxen ligger bak stigen opp til senga ble dette litt vanskelig, men det gikk forsåvidt greit.

 

Ok, spill og skjerm først. Får bare beklage at jeg ikke klarte å legge alle ut uten å velte alt, så ja, det er min groteske tommelfingernegl dere ser som holder opp GH3. Skjermen er 22" og er TV, data og Xbox-skjerm.

post-99668-1200088041_thumb.jpg

 

Så er det selve burken med gitarene. Dette er bak stigen, og spillene ligger vanligvis i hyllen over Xboxen. Legg merke til rotet som dominerer overalt, til og med i hyllene.

post-99668-1200088005_thumb.jpg

 

Og et overblikk over det hele, hvordan det hele ser ut. Det var verre før. I mellomtiden hadde jeg på magisk vis støttet GH3 opp mot noe.post-99668-1200088084_thumb.jpg

 

Huff, det er så utrolig mye rot der :(

 

PS: Buruglestygg faceplate på Xboxen, blir helt flau. Kom med i pakken. Angrer grenseløst på at jeg kjøpte den.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...