Gå til innhold

Post bilde(r) av dine konsoller med spill etc


boundishh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde du rydda kablene bak der hadde det sett 10 ganger bedre ut med en gang.

 

Men ellers bra.

Ordner sånt når en bedre forsterker er på plass. Enda litt "work in progress". Blir nok til å skifte ut sofaene med godstoler også. Bah, blir jo aldri fornøyd^^

Ja. Pleier å gjøre det først som sist jeg- ellers blir det jo aldri gjort. :whistle:

Lenke til kommentar
Er det ikke sånn at det anbefales å ha Xbox360 liggende? Pga. riper i spill?

Nei..?

 

Bare de gamle Xbox'ene da?

De gamle Xboxene var ikke laget for å stå vertikalt, bare liggende.

 

beklager men bare må bry meg litt her.

Hvorfor i allverden reklamerte MS med at den kunne og stå vertikalt da når dem lanserte konsollen?

Lenke til kommentar
Er det ikke sånn at det anbefales å ha Xbox360 liggende? Pga. riper i spill?

Nei..?

 

Bare de gamle Xbox'ene da?

De gamle Xboxene var ikke laget for å stå vertikalt, bare liggende.

 

beklager men bare må bry meg litt her.

Hvorfor i allverden reklamerte MS med at den kunne og stå vertikalt da når dem lanserte konsollen?

 

tror du og kjeksmestern forveksler xboxer.. Kjeksmestern mener den svarte gamle xboxen.. Xbox 360 derimot er designet for å stå begge veiene.

Lenke til kommentar
Rotete og jæævlig. flytter ut om 2 uker:P (obsobs store bilder)

 

de ble så latterlig sstore at jeg legger linker istedet:P

 

http://www.home.no/pwnpwnhaxx/stuff/speake...atemp%20001.jpg

http://www.home.no/pwnpwnhaxx/stuff/speake...atemp%20002.jpg

http://www.home.no/pwnpwnhaxx/stuff/speake...atemp%20004.jpg

 

 

FAAN. Jeg ble redd nå as. Er det bare meg eller ser jeg refleksjon av en diger afroman i TVen din? Er det sånn du ser ut eller?

 

 

Antar at det er en plakat bak i rommet ditt.... :p

 

Endret av Baba2
Lenke til kommentar
FAAN. Jeg ble redd nå as. Er det bare meg eller ser jeg refleksjon av en diger afroman i TVen din? Er det sånn du ser ut eller?

 

Antar at det er en plakat bak i rommet ditt.... :p

 

Du ser vel at det ikke er et speilbilde, og at det er TV'en som viser det?

 

Ny spille tv!

Panasonic TH-42PZ70 Full HD Plasma.

Bildet fra Xbox360 i 1080p 1:1 pixel via hdmi er fantastisk.

Component kabel til Wii er bestilt.

Må inrømme at det var litt av en forskjell fra min 9 år gamle 32" crt.....

Me happy :dribble:

 

Den var sykt digg ja! :D

Hvor mye måtte du ut med for den da? :)

Nice Elite også ;) Men, hvor mye varme gir den lampa oppå? :p Jaja, du har jo uansett 3 års garanti fra MS hvis du skulle få RROD for overoppheting. Vet hvertfall at jeg ikke hadde satt en lampe med lys pære inni oppå min Xbox, fordi det gir så mye varme. Hadde en sånn lignende lampe fra IKEA, som sikkert ble 80 grader varm eller noe :p

 

 

 

Men, åssen er Philips 32PFL5322?

Ser Elkjøp har kommet med tilbud på 3999 kr for denne TV'en, 2 uker på rad. Syns det var en fin pris for en 32'' fra Philips. Men hvordan duger bildet på denne? Det er 4000:1 kontrast og 8ms responstid. Leste at det ikke er egen Audio Ut, åssen kan jeg gjøre det da hvis jeg skal få lyd på data høytallere, når jeg skal bruke HDMI fra Xboxen til TV'en?

Lenke til kommentar
Er det ikke sånn at det anbefales å ha Xbox360 liggende? Pga. riper i spill?

Nei..?

 

Bare de gamle Xbox'ene da?

De gamle Xboxene var ikke laget for å stå vertikalt, bare liggende.

 

beklager men bare må bry meg litt her.

Hvorfor i allverden reklamerte MS med at den kunne og stå vertikalt da når dem lanserte konsollen?

 

tror du og kjeksmestern forveksler xboxer.. Kjeksmestern mener den svarte gamle xboxen.. Xbox 360 derimot er designet for å stå begge veiene.

 

Ah my bad ;) Leste ikke godt nok her..

Lenke til kommentar
FAAN. Jeg ble redd nå as. Er det bare meg eller ser jeg refleksjon av en diger afroman i TVen din? Er det sånn du ser ut eller?

 

Antar at det er en plakat bak i rommet ditt.... :p

 

Du ser vel at det ikke er et speilbilde, og at det er TV'en som viser det?

 

Ny spille tv!

Panasonic TH-42PZ70 Full HD Plasma.

Bildet fra Xbox360 i 1080p 1:1 pixel via hdmi er fantastisk.

Component kabel til Wii er bestilt.

Må inrømme at det var litt av en forskjell fra min 9 år gamle 32" crt.....

Me happy :dribble:

 

Den var sykt digg ja! :D

Hvor mye måtte du ut med for den da? :)

Nice Elite også ;) Men, hvor mye varme gir den lampa oppå? :p Jaja, du har jo uansett 3 års garanti fra MS hvis du skulle få RROD for overoppheting. Vet hvertfall at jeg ikke hadde satt en lampe med lys pære inni oppå min Xbox, fordi det gir så mye varme. Hadde en sånn lignende lampe fra IKEA, som sikkert ble 80 grader varm eller noe :p

 

 

 

Men, åssen er Philips 32PFL5322?

Ser Elkjøp har kommet med tilbud på 3999 kr for denne TV'en, 2 uker på rad. Syns det var en fin pris for en 32'' fra Philips. Men hvordan duger bildet på denne? Det er 4000:1 kontrast og 8ms responstid. Leste at det ikke er egen Audio Ut, åssen kan jeg gjøre det da hvis jeg skal få lyd på data høytallere, når jeg skal bruke HDMI fra Xboxen til TV'en?

 

Kjøpte tven under salget på Netshop om tirsdagen for 14k. Lampa som står på Eliten er kjøpt på Bauhaus og skifter farge - det er lysdioder som er kilden - den blir ikke varm i det hele tatt.

 

Hvis du vil ha separat lyd ut til receiver/aktive-høytalere må du kjøpe en slik, hvis du ikke har Elite:

 

http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox360hdmiavcable/

Lenke til kommentar
FAAN. Jeg ble redd nå as. Er det bare meg eller ser jeg refleksjon av en diger afroman i TVen din? Er det sånn du ser ut eller?

 

Antar at det er en plakat bak i rommet ditt.... :p

 

Du ser vel at det ikke er et speilbilde, og at det er TV'en som viser det?

 

 

 

 

 

Hvordan kan du da forklare den kraftige refleksjonen av cdmappen som er på bakken? Er jo da vanskelig å avgjøre om afromannen er en refleksjon eller et bilde på tven! Hvordan kan du forklare at bilde av afromannen ikke overlapper refleksjonen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...