Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal en bruke tiden på etter et langt forhold?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg har nå vært sammen med kjæresten min i godt over et år og hele livet mitt har sirklet rundt henne. Men nå har vi kommet fram til at vi ikke har riktig følelser for hverandre lenger og begge tror vi kanskje passer bedre som bestevenner. Men vi bor litt unna hverandre og derfor vil vi nok ikke møtes så ofte når forelskelsen ikke trekker oss. Så det jeg lurer på er hva jeg skal bruke livet mitt på nå som vi mister hverandre? Jeg spiller alt i band to ganger i uka og går på treningssenter fire ganger i uka, men det er tiden i mellom slike litt større handlinger jeg trenger å slå i hjel. En kamerat av meg sier at jeg skal starte med world of warcraft, noe jeg nekter å gjøre, men en eller annen hobby hadde kanskje hjulpet?

 

Noen som har forslag til meg? Setter pris på det :)

 

edit:

Jeg ville satt pris på skikkelige svar. Svar som "Sitte å runke hele natta" eller "drepe hvite niggere med levende busemenn" er ikke de jeg vil ha.

7800849[/snapback]

 

 

Har du jobb? går på skole? forsett med trening, og bandspillinga... er ikke no galt i å spille et dataspill på fritida, når du ikke har noe annet å gjøre.. men world of warcraft er jo et rpg spill som man blir lett hekta på så vil ikke anbefale det... vær med venner... i helgene gå ut på byen, eller dra på en fest, kom deg videre i livet.. hva gjorde du før du ble sammen med den damen? se tilbake og tenk litt over det.. hva du likte å gjøre da... lykke til

Lenke til kommentar

Skaff jobb.

 

Hvor er du om 10 år? Hva gjør du? Hvem er du sammen med? Hvordan traff dere hverandre? Hvor har du vært i løpet at disse 10 årene, og hva har du gjort?

 

Hvor ønsker du å være om 10 år?

 

Hva skulle du ønske du hadde? Hvorfor, og hva skulle du gjort med dette? Hvorfor ønsker du at du hadde dette?

 

Hva er du glad for at du ikke har gjort? Hva er du glad for å ha opplevd? (ikke begynn med "hva angrer du på at du har gjort").

 

Dra det langt og litt lengre.

 

 

Edit:

 

 

Dette kan du bruke uker om ikke måneder på. Når du har starta er det kjempe gøy!

 

Kan legge til at med en Mac spirer kreativiteten. I begynnelsen er det faktisk overveldende hvor mye du kan gjøre. Nesten skremmende. Kjøpe mac? Ikke mye peng? Mac´er holder seg godt, hva med en brukt til 5 høvdinger? (ikke vet jeg om du får ett slikt røverkjøp, men hvem vet? :hmm: )

Endret av StianGH
Lenke til kommentar

halla -nyhus- tror nokk du veit hvem jeg er og forstår vel mer om din situasjon enn de fleste andre på dette forumet . var ikke meninga å se posten men satt litt her og surra og så plutselig deg ..

jeg veit ganske greit hvordan du har det ..

1. tren

2. snustur m/ meg

3. tren

4. tren

5. prøv å ta ting med ro

6. gjør noe så du slipper og tenke over ting så mye

7. snustur med meg

8. snustur ved gode gamle tjernet invitert av meg

9. drekke litt me meg og andre el bare meg

10. finn på noe å bedrive tiden med.

11. når du føler deg klar for det gå videre i kjærlighetslivet, eller prøv i hvertfall å komme over en av de snilleste personene jeg har møtt.

12. spill musikk sånn du liker det..

13. snustur med meg....

 

 

 

 

 

snustur med meg er da ett veldig HINT i fra meg :=)

 

og lykke til med alt min gode venn , ønsker deg alt godt=)

Lenke til kommentar

Jeg har samme problemet, bare jeg var sammen med min kjæreste i 2,5 år og vi var hos hverandre hver dag. På mandag ble det slutt og jeg har plutselig ingenting å gjøre. Alt er kjedelig, uansett hva jeg gjøre. På jobben blir det bare sugent fordi jeg depper osv.

 

Jeg prøver å få tiden til å gå med div forum, musikk og WoW, men alt er bare kjedelig.

Lenke til kommentar

Det er ofte det som er problemet i lengre forhold. Ofte fordi minst en av dem sirkler livet sitt rundt den andre og ikke bygger på murene rundt slik at en har noe å falle tilbake på.

dette gjør det nokså vanskelig i starten fordi en har sånn sett valgt bort alternativene til fordel for en ting.

 

For min del innså jeg det tidlig i forholdet mitt, så jeg holdt god kontakt med venner og prioriterte dem like høyt som kjæresten, fordi jeg visste de var nyttig å ha. Det hele gjorde bruddet enklere fordi en hadde noe å falle tilbake på.

 

Hva angår ting å gjøre, så er det vanskelig å si noe slik været er nå. Her jeg bor er det nå mørkt og dystert.

I mitt hode kommer da webdesign,spill, foto, sang, film, bygge en data osv.

 

Kanskje det beste er å gjøre det beste ut av situasjonen, og ta til deg det som du likte å gjøre før :)

Lenke til kommentar
Jeg syns ikke 1 år kan klassifiseres som ett langt forhold......

Det samme skjedde med meg men etter 5 år isammen. Men hadde ikke problem med å få tiden til å gå. Kunne vel egentlig gjøre hva jeg ville uten å få kjeft! Det legger du opp til sjøl. Venner, trening, familie...mm

8073595[/snapback]

 

jeg holder en finger på at måten du organiserte livet under forholdet også har noe å si. Jo mer du sa fra deg for å gi henne, jo mindre kan du falle tilbake på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...