Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal en bruke tiden på etter et langt forhold?


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har nå vært sammen med kjæresten min i godt over et år og hele livet mitt har sirklet rundt henne. Men nå har vi kommet fram til at vi ikke har riktig følelser for hverandre lenger og begge tror vi kanskje passer bedre som bestevenner. Men vi bor litt unna hverandre og derfor vil vi nok ikke møtes så ofte når forelskelsen ikke trekker oss. Så det jeg lurer på er hva jeg skal bruke livet mitt på nå som vi mister hverandre? Jeg spiller alt i band to ganger i uka og går på treningssenter fire ganger i uka, men det er tiden i mellom slike litt større handlinger jeg trenger å slå i hjel. En kamerat av meg sier at jeg skal starte med world of warcraft, noe jeg nekter å gjøre, men en eller annen hobby hadde kanskje hjulpet?

 

Noen som har forslag til meg? Setter pris på det :)

 

edit:

Jeg ville satt pris på skikkelige svar. Svar som "Sitte å runke hele natta" eller "drepe hvite niggere med levende busemenn" er ikke de jeg vil ha.

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet jo alt for lite om deg til å foreslå noe som helst :)

7800909[/snapback]

Altså, det er ikke så mye å si. Jeg spiller i band, og det bruker jeg jo fast tid på i uken, og jeg bruker tid på treningssenter, også nevnt. Jobb har jeg dessverre ikke, men dette er kanskje en god tid å få tak i en. Ellers så er jeg såpass dårlig på å aktivisere meg selv at om det ikke er store ting som jeg lett kan forstå er morsomme, blir jeg sittende å sture isteden. Kjipt egentlig. Men jeg har jo da kommet framt til at å sitte å sture ikke er det jeg burde gjøre nå. Det vil vel egentlig bare gjøre ting verre vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Start med Magic The Gathering

..Warhammer

..et rollespill

..en sport

..Counter-strike eller et vanlig FPS-spill

..World of Warcraft(Seriøst, prøv spillet. Du vil bli hektet! Garantert)

7807191[/snapback]

Derfor burde han ikke starte med det :) Alle kameratene mine spiller det, men jeg gidder ikke bli hekta og waste pengene på det :p

Lenke til kommentar
Start med Magic The Gathering

..Warhammer

..et rollespill

..en sport

..Counter-strike eller et vanlig FPS-spill

..World of Warcraft(Seriøst, prøv spillet. Du vil bli hektet! Garantert)

7807191[/snapback]

Magic the gathering: Ikke min ting. Har prøvd det, men var litt kjedelig etter en stund.

Warhammer: Drev med dette før, og fytti så kjedelig det ble til slutt :/

Rollespill: er ikke noe glad i rollespill

Sport: Er jo på treningssenter

CS/FPS: Spiller mye fps, men er lei av det jeg har

WOW: Liker ikke rollespill og vil ikke bli hekta :/

 

Men takk for forslagene :)

Lenke til kommentar

1: Hund eller et annet kjæledyr du må ta deg av. Masse frisk luft, og som en bonus fungerer en liten valp veldig godt for at damer stopper og slår av en prat.

 

2: Kjøp deg et kamera og ta noen turer ut å se naturen med nye øyne.

 

1 og 2 i kombo er jo helt topp.

 

3: Ta dykkelappen....

 

Kremt, alt koster penger.

Endret av dhjerp
Lenke til kommentar
Uhm, hva med å finne deg ei ny dame?

7809067[/snapback]

Litt tidlig enda kanskje ;)

 

Tegnebrette var faktisk en god ide, men litt vel dyrt. Skal kjøpe meg et Nicon speilreflekskamera til sommeren Marley, men akkurat nå tildags har jeg ikke råd til det.

 

jhsveli:

Du bor i moss og jeg bor utenfor drammen. Funker nok ikke så bra ;)

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...