Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal en bruke tiden på etter et langt forhold?


Anbefalte innlegg

Hva skal man bruke tiden på etter et langt forhold?

7800849[/snapback]

 

Finne ny kjæreste så klart :thumbup:

8076981[/snapback]

 

Og hvis du ikke har kommet over henne?

8077057[/snapback]

 

Finne ny kjæreste sa jeg!

 

Life must go on...

8077260[/snapback]

 

Verden er ikke A4, om du greier det, så betyr det ikke at alle andre greier det. TTT sier heller jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor sture over spilt melk (eller noe i den duren)

 

Istede for å sitte hjemme alene, å spise is, å tenke over hva x'n gjør, så prøv heller å glem henne/han og kom deg ut.

 

Det var helt sikkert en grunn til at forholdet ikke fungerte, og det er ikke verdens ende på grunn av det.

 

Men snakker vi lang periode som i 1 år eller 20 år?

Jeg har ikke lest hele tråden, men snakker generelt.

 

tipset mitt gjelder mer for alle under 25 år og et forhold på maks 3-4 år...

 

eller tips og tips, jeg er kun 16 år selv såå.....

Lenke til kommentar
Rebound-chick! (?)

 

Hva betyr det?

8078036[/snapback]

Det betyr at man finner seg en jente man ikke nødvendigvis bryr seg om og bruker henne for å komme over den forrige jenten. Rett og slett noe for å få tankene vekk fra hun forrige, det er mye bedre enn å sitte inne og lure på hva hun driver med.

Lenke til kommentar
Rebound-chick! (?)

 

Hva betyr det?

8078036[/snapback]

Det betyr at man finner seg en jente man ikke nødvendigvis bryr seg om og bruker henne for å komme over den forrige jenten. Rett og slett noe for å få tankene vekk fra hun forrige, det er mye bedre enn å sitte inne og lure på hva hun driver med.

8078079[/snapback]

 

And it works! :love:

Lenke til kommentar
Jammen, -Nyhus- da. Du skal jo stalke meg, det fant vi jo ut!

Og da har du i hvert fall noe å finne på frem til slutten av august ;)

 

Nei, men helt seriøst, om det blir forjævlig må du bare ta deg en tur te Vestfossen. jeg gjør stort sett ingenting (;

8076910[/snapback]

Nja, hovedproblemet, som egentlig dreper begge forslagene, er jo at jeg ikke aner hvordan jeg skal komme meg til Vestfossen :-| Så da kan jeg hverken stalke eller besøke :hrm:

 

Rebound-chick kunne selvfølgelig vært et bra forslag, om jeg ikke hadde hatt for mye respekt for jenter til å bruke de på den måten der. Så da måtte isåfall henne hatt samme innstillingen til meg.

Lenke til kommentar
Jeg syns ikke 1 år kan klassifiseres som ett langt forhold......

Det samme skjedde med meg men etter 5 år isammen. Men hadde ikke problem med å få tiden til å gå. Kunne vel egentlig gjøre hva jeg ville uten å få kjeft! Det legger du opp til sjøl. Venner, trening, familie...mm

8073595[/snapback]

 

jeg holder en finger på at måten du organiserte livet under forholdet også har noe å si. Jo mer du sa fra deg for å gi henne, jo mindre kan du falle tilbake på.

8075053[/snapback]

 

Ja men det høres ut som at det ikke finnes noe verden der ute etter det ble slutt.

For meg så virket det som det var styrt fra damen slik at du egentlig ikke kunne gjøre hva du ønsket. Det er feil i mitt syn. Man skal kunne ofre litt for hverandre!!

Det skal ikke være slik at man skal ligge på knærne og gjøre alt som blir sagt fra damen. Det er helt feil!

Lenke til kommentar
For meg så virket det som det var styrt fra damen slik at du egentlig ikke kunne gjøre hva du ønsket. Det er feil i mitt syn. Man skal kunne ofre litt for hverandre!!

Det skal ikke være slik at man skal ligge på knærne og gjøre alt som blir sagt fra damen. Det er helt feil!

8082703[/snapback]

Vet ikke om den var siktet på meg, men sånn var det nå ihvertfall ikke da. Hun nektet meg aldri noe, det var jeg som valgte å kanskje bli hjemme pga henne. Selv synes hun det var dumt av meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...