Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal en bruke tiden på etter et langt forhold?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har du en "gammel" vennegjeng du var mye sammen med før du ble sammen me hu dama, men ikke har hatt så mye tid med når du var sammen med henne??

 

forslaget mitt er, ta deg en hiva fest med denne vennegjengen, sånn årdentli ranglefest;) dette hjelper garantert... har erfaringer med dett selv, men den erfaringe kan nok ikke skrives her, åpent:P

Lenke til kommentar
har du en "gammel" vennegjeng du var mye sammen med før du ble sammen me hu dama, men ikke har hatt så mye tid med når du var sammen med henne??

 

forslaget mitt er, ta deg en hiva fest med denne vennegjengen, sånn årdentli ranglefest;) dette hjelper garantert... har erfaringer med dett selv, men den erfaringe kan nok ikke skrives her, åpent:P

7810257[/snapback]

Har det. Prøver å få litt kontakt med de igjen.

Lenke til kommentar

humm, etter at ett to år langt forhold krasjlanda for noen år siden. Så brukte jeg 1-2 uker på følgende.

 

-Spilte rundt Diablo 2

- Spilte rund ca 7 forskjellige spill til Playstation.

- Orket ikke gå ut av huset på den tiden (var i sommerferien så det gikk greit)

- Satt hjemme å sturet.

 

Hadde jeg hatt tilgang på WOW så hadde jeg sikkert spilt wow i 2 uker i strekk uten kontakt med omverdenen. Verden min falt i grus, men... Som det meste annet, så gikk det over. Livet gikk videre...

 

Du får bare sitte inne og synes synd på deg i 2-3 uker, til den verste hjertesorgen har gitt seg, gjør det du liker.. Om det er å chille med kompiser eller spise 4 liter krokanis om dagen... Bedre råd kan jeg nok ikke gi deg...

Lenke til kommentar

Litt tidlig enda kanskje ;)

 

Tegnebrette var faktisk en god ide, men litt vel dyrt. Skal kjøpe meg et Nicon speilreflekskamera til sommeren Marley, men akkurat nå tildags har jeg ikke råd til det.

 

jhsveli:

Du bor i moss og jeg bor utenfor drammen. Funker nok ikke så bra ;)

7809531[/snapback]

Joda, det funker. Om ikke annet, så funker det å ta en tur til Asker eller no.

 

Man kan alltids ta seg en tur for å finne på no, samma hvor langt det er :D

Lenke til kommentar

Virker som du har ofret vennene dine litt til fordel for exdama di. Litt er jo vanlig, men dersom man glemme sine venner for ofte så kommer man opp i en slik situasjon som dette.

 

Jeg ser Marley nevnte fotografering her. Kan selv anbefale det. Er utrolig artig å ta en tur å bare fotografere. Jeg er ingen god fotograf så bildene blir ikke akkurat noe å vise frem men jeg koser meg og får en skikkelig fin tur på kjøpet. Enda bedre dersom du får med en kompis og tar med en termos med kaffe eller kakao.

 

Har du PS2? Kjøp Guitar Hero 2. Utrolig artig!! :)

 

Dersom du bare kjeder deg så finn på noe du vil. Begynn på den hjemmesiden du aldri fikk tid til, Organiser Mp3 samlingen bedre, Finn frem fiskestangen + +

 

Dersom det er kjærlighetssorg inne i bildet så vær mest mulig sosial. Du trenger ikek på død og liv finne ny dame med en gang. Ta det med ro og nyt singellivet litt. Det har sine store pluss-sider det også :)

Lenke til kommentar

Kom ut av et 3,5 års forhold rett etter sommern. Jeg ble kjent meg mange nye mennesker og tok igjen 3,5 år med hard festing på 4 mnd. Anbefales!

 

Og ikke stress med ny dame, selvom du får angst for at du skal bli alene, så går det over.

Og pass det for "falske følelser" i starten. Skumle greier.

Endret av wrangler
Lenke til kommentar
Hei!

 

Hva med å ta deg en skikkelig tur til skogs, pilke, sitte foran bålet og se inn i flammene, ta en knert og sove i telt i 15 minus?

 

Mvh

Skogstrollet

7822351[/snapback]

Ganske god ide egentlig. Har en kamerat som er skummelt keen på å gå på ski, så jeg kan sikkert få med meg han å campe litt i villmarka.

 

Virker som du har ofret vennene dine litt til fordel for exdama di. Litt er jo vanlig, men dersom man glemme sine venner for ofte så kommer man opp i en slik situasjon som dette.

 

Jeg ser Marley nevnte fotografering her. Kan selv anbefale det. Er utrolig artig å ta en tur å bare fotografere. Jeg er ingen god fotograf så bildene blir ikke akkurat noe å vise frem men jeg koser meg og får en skikkelig fin tur på kjøpet. Enda bedre dersom du får med en kompis og tar med en termos med kaffe eller kakao.

 

Har du PS2? Kjøp Guitar Hero 2. Utrolig artig!! smile.gif

 

Dersom du bare kjeder deg så finn på noe du vil. Begynn på den hjemmesiden du aldri fikk tid til, Organiser Mp3 samlingen bedre, Finn frem fiskestangen + +

 

Du trenger ikek på død og liv finne ny dame med en gang. Ta det med ro og nyt singellivet litt. Det har sine store pluss-sider det også smile.gif

- Jepp har ofra venner og meg selv til den store gullmedaljen. Har vært på en fest det siste året, fordi jeg alltid har vært opptatt. Ellers er eneste vennegreiene jeg har fått til å være på bandøvinger. Thats it egentlig. Men nå som jeg har sagt ifra at forholdet mitt er slutt, har de bedt meg med på ting igjen. Tror de ga opp en stund. Var ute med vennegjengen i dag og bare satt og prata på en kafe. Det var koselig.

 

-Som sagt, skal kjøpe meg nytt kamera og begynne med fotografering til sommeren, da skolen er ferdig. Guitarhero er morsomt ja, men da jeg spiller ekte gitar, blir det på en måte litt "fattig" for meg. Ønsker heller å sette meg ned å lage nye låter selv, men det er jo ikke alltid i nærheten like morsomt.

 

-Eneste jeg kan komme på som jeg har ønsket lenge er egentlig å skaffe tegnebrett(som foreslått før her) og det tenkte jeg å gjøre også. Kan bli gøy :)

Ellers så er musikksmalingen min så skremmende systematisk at folk "mobber" meg for det, så den tror jeg skal få være i fred ;)

 

-Kjærlighetssorg er det nok ikke, da vi ble enige om å gjøre det slutt. Men det betyr ikke at jeg ikke er lei meg og savner henne som kjæreste. Nå snakker vi sammen hver dag over msn og telefon, så ting blir litt lettere akkurat der. Men jeg har mine triste øyeblikk allikevel, da selve forslaget om å gjøre det slutt kom fra henne og ikke meg. Noe ny dame har jeg ingen planer om å jage etter enda. Tror jeg vil "leve litt" først og heller se hvordan ting går. Vil ikke aktivt lete etter noen, det pleier i mine øyne aldri å fungere.

 

wrangler:

Angst for å være uten kjæreste har ikke helt kommet enda, men jeg kan føle det litt nå og da allerede. Men jeg tror heller jeg lar stormen roe seg, får jeg pådrar meg klamydia og annet fra billige damer på fest. ;)

 

Takk for forslagene. Er også litt godt å prate ut om sånt, så om dere har mer å si/flere forslag, kom gjerne med de.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...