Gå til innhold

Den Store Aksjetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi kunne sikkert gjort det bra mange, hvis vi hadde giddet å gå skikkelig inn for det.

Men de fleste av oss er for late og utolmodige.

Jeg tror det blir alt for enkelt å si at latskap og utålmodighet er grunnen til det. Noen har flaks på den måten at de har interesse for fagfelt som tilfeldigvis gir godt betalt. Andre har dessverre interesser for ting man ikke kan tjene penger på.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har faktisk akkurat samme. 12000.

 

 

Men så vidt jeg husker så har du vært med lenger enn meg, og har sikkert et snitt på 1-tallet?

 

Jeg *hadde* et snitt på 2,40-tallet, men da jeg skulle bytte fra VPS-konto til Zero-konto kom det reguleringer i den ene forbaska dagen jeg var ute for å flytte pengene. Så da røk snittet mitt opp til 5,12.  

Lenke til kommentar

Utenom QEC og NEL. Bare litt i Solon nå. Går opp den også, men har vært veldig still lenge.

Det meste står i NEL.

 

Arctic om QEC: Unrisked NAV of NOK 49/share.

 

We estimate a risked Core NAV of NOK 9.8/share and a risked NAV of NOK 13.2/share. The majority of NAV is related to Questerre’s Utica asset, which we have risked at 50% for core resources and 90% for the resource upside. Unrisked we estimate a NAV of NOK 49/share.

Lenke til kommentar

Tut tut. Nå drar Qec toget. Ta plass

Kjøpte billett på noen og fem kroner, men havnet i bakerste vogn etter en stor skepsis for olje siste år. Uansett greie penger som triller rett vei i øyeblikket.

 

Spørsmålet er hvor lenge man skal være med på turen...

Endret av Pop
Lenke til kommentar

Hallais, jeg er en økonomistudent som nettopp har fått sansen for dette med askjer (jepp pga aksjesparekonto). Men det er den del ting jeg ikke helt skjønner enda. Det jeg egentlig lurer på er hva skjer om du shorter en askje. Hvis jeg hadde shortet noen bitcoin askjer for 5 år siden, ville jeg da hatt en milliongjeld idag enda det bare var snakk om å tjene rundt 500 kroner på den tiden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...