Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja, det er en sannhet med visse modifikasjoner. Helstad hadde en rolle ikke ulik den Konan har i dag, en rolle hvor han trekker innover i banen i motsetning til f.eks Mini som er en klassisk RBK-ving.

 

Tipper Huseklepp blir i Brann, han begynner å få tillit samt at han har lokal tilhørlighet. Tviler på at LSK m.fl vil overby det Brann tilbyr han.

Lenke til kommentar
Det er strengt tatt ikkje om Tippeligaen, men Agin Shabani (Fredrikstad) har fått raudt kort atter ein gong. Først fekk han det i forrige serierunde mot Godset, så i ein kamp for andrelaget berre eit par dagar etter Godset-kampen, og no har han fått raudt kort også i cupen. Well done!  :thumbup:

8957229[/snapback]

 

3 røde kort på 4 dager må vel være en rekord....

Forøvrig ligger FFK under 1-2 mot Nybergsund...rundes cup-bombe?

 

 

 

Pantera

Lenke til kommentar

Muller vs Fevang

 

Selv er jeg fra Bodø og ekte ihugga Glimt fa/e/n!

 

Som sagt så ser jeg dette i et annet perspektiv enn Start og LSK tilhengere.

Start mener så klart at dette er overlagt fra Mullers side. LSK mener stikk motsatt og vil forsvare han.

Selv mener jeg at dette er noe av det styggeste på lenge. Muller har ingenting å gjøre med venstrekneet sitt plantet i annsiktet på Fevang. Fevang bremset til og med opp. Han ville ikke truffet Muller om ikke Muller hadde sparket kneet i han. Og hvis det var fordi han måtte beskytte seg på en eller annen måte, så finns det hundre andre bedre alternativ, enn å sende en spiller med stort brudd i annsiktet og hjernerystelse til akuttmottaket. Tom Nordlie som jeg må påpeke har selv trenet Fevang skuffer meg utrolig mye. Det at han spøker om situasjonen i etterkant. Det gjør meg direkte kvalm. Desverre får jeg ikke personlig sakt til Tom Nordlie at jeg synes han er ei klyse av dimensjoner. Så hvis noen av dere LSK fans kunne formidlet dette på en eller annen måte, så hadde det vært strålende. Også til slutt!

 

Måtte Start knuse LSK i videre fremtid!!

Endret av Victoj
Lenke til kommentar
Tre røde på fire dager. Det er rett og slett godt gjort.. Et hint kanskje?

8959061[/snapback]

 

Eller rett og slett en dårlig uke på jobben.... :D

...men seriøst...det røde kortet han fikk mot Godset, mener jeg var feil (hvis det var direkte rødt da...)

 

Muller vs Fevang

 

Selv er jeg fra Bodø og ekte ihugga Glimt fa/e/n!

 

Som sagt så ser jeg dette i et annet perspektiv enn Start og LSK tilhengere.

Start mener så klart at dette er overlagt fra Mullers side. LSK mener stikk motsatt og vil forsvare han.

Selv mener jeg at dette er noe av det styggeste på lenge. Muller har ingenting å gjøre med venstrekneet sitt plantet i annsiktet på Fevang. Fevang bremset til og med opp. Han ville ikke truffet Muller om ikke Muller hadde sparket kneet i han. Og hvis det var fordi han måtte beskytte seg på en eller annen måte, så finns det hundre andre bedre alternativ, enn å sende en spiller med stort brudd i annsiktet og hjernerystelse til akuttmottaket. Tom Nordlie som jeg må påpeke har selv trenet Fevang skuffer meg utrolig mye. Det at han spøker om situasjonen i etterkant. Det gjør meg direkte kvalm. Desverre får jeg ikke personlig sakt til Tom Nordlie at jeg synes han er ei klyse av dimensjoner. Så hvis noen av dere LSK fans kunne formidlet dette på en eller annen måte, så hadde det vært strålende. Også til slutt!

 

Dette diskuteres vel i en annen tråd....men jeg skal alikevel kommenterer det du sier om Nordlie...

Han gikk jo ut dagen etter å beklaget det han hadde sagt. Og det han "spøkte" om, var ikke situasjonen i seg selv, men kommentarene til Frode Olsen. Enig i at det var unødvendig, men jeg synes det er bra at han beklaget det han sa etterpå.

 

 

Pantera

Lenke til kommentar

Ikke rart det der. Er litt mye å punge ut med tosifret antall millioner for en forsvarsspiller, spesielt når Brann nok trenger de pengene de har til å få fornyet diverse kontrakter med eksisterende spillere.

 

Walde er jo en spennende lokal spiller, men han har jo prøvd og feilet før i Brann. Men det er nå kjekt om man satser på en lokalspiller.

Lenke til kommentar

Fysjda, nå får Brann presset på seg her med både LSK og Stabæk seier, i tillegg til Vikingseier i går.

 

Hva det blir av Brann i dag er jo et åpent spørsmål. Ser ut som om Huseklepp vrakes til fordel for Moen og sentralt er plutselig Haugen på plass etter å ha vært 4. valg som Andresens makker. Grunnet skader og karantener er Brann tom for midtstoppere og det spekuleres i at Hanstveit vil innta midtstopperrolle.

 

Nei, denne kampen kan gå begge veier. Satser på at Brann fortsetter å unngå tap på hjemmebane og drar i land 3 poeng. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...