Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt


LarsP

Anbefalte innlegg

Furuseth Olsen om Stabæk-konflikten;

http://fotball.bt.no/eliteserien/article84274.ece

 

Om dette stemmer så er det hårreisende av Stabæk. Klubber risikerer straff for økonomisk rot, hva med når en klubb bryter arbeidsmiljøloven så grovt som Stabæk her har gjort, om nå påstandene hans stemmer. Om dette representerer noenlunde et riktig bilde av saken, at Stabæk ikke har klart å holde medarbeidersamtale fortrolig og i tillegg går ut i media når spilleren er sykemeldt så er det ting som får selv Vallasaken til å bli liten i forhold.

 

Jeg må si det er trist om dette stemmer og det er en slik klubb som leder tippeligaen. Da tar jeg heller VIF eller RBK.

 

Edit: Må ellers påpeke at siste avsnitt i artikkelen er merkelig. Der virker det som om journalisten tar parti i saken slik han formulerer seg.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

minner om en viss grad av ukultur i Stabæk, ja ... :thumbdown:

 

Det som er litt morsomt er uttalelser ala denne:

 

– Vi må bli litt mer "gærne"

– Litt moro og galskap fra de ansatte gjør bedrifter mer attraktive for kundene, sa reklameguru, forfatter og foredragsholder Ingebrikt Steen Jensen da han møtte de ansatte på Drøbak City og de Amta-ansatte onsdag kveld.

 

Link

Lenke til kommentar
nå har brann sin keeper snart sluppet inn 10 flere mål enn odd sin keeper, så skjønner ikke hvorfor de valgte han på landslaget men men, de har jo skjedd rarere ting

8942753[/snapback]

 

Folk må få opp øyne og innse at Jarstein er bedre enn Opdal :)

 

Frode Olsen er enig med meg btw :)

 

 

EDIT: RBK kjører kampen nå.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
nå har brann sin keeper snart sluppet inn 10 flere mål enn odd sin keeper, så skjønner ikke hvorfor de valgte han på landslaget men men, de har jo skjedd rarere ting

8942753[/snapback]

 

Det er forsvaret som er problemet, ikke Opdal. Forsvaret var rævva i fjor også, men da spilte Opdal helt sinnsykt godt på vårsesongen så Brann slapp ikke inn så mange mål.

 

La meg illustrere; er dette Opdal sin feil?

 

1_jpg_342319c.jpg

 

Se på de tre forsvarspillerne, se på midtbaneankeret. Det er helt håpløst å være keeper mot et lag som spiller så rævva forsvar som Brann gjør og dette kommer ikke til å bedre seg før Brann enten henter inn en kløpper i defansiv organisering, eller henter inn en forsvarsspiller av dimensjoner.

 

2-0 til Lyn nå, RBK vil få det tøft til høsten om de ikke henter inn igjen den ledelsen.

Lenke til kommentar

Seriøst, nå klikker jeg snart. Nok en kamp hvor RBK dominerer banespillet totalt, men alikevel presterer å tape. Håpløse baklengsmål og en uttellingsprosent på 3-5.

 

RBK burde vunnet denne kampen samt kampene mot FFK, Godset og VIF. Det er jaggu meg snakk om 11 poeng det, håpløst.

Lenke til kommentar
slutt å snakke om den synkende steinen rbk, snakk heller om de som skyter oppover med rekordfart som en champagnekork, nemlig odd grenland, det er laget sitt det :)

8946418[/snapback]

RBK er ein utfordrar til gullet, det er ikkje Odd. Derfor diskuterer eg RBK. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...