Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig morsomt å høre på kommentatorene på TVn som igjen beviser at de ikke klarer å holde seg objektive under en fotballkamp. Tror begge to er medlemmer av NTNU-organisasjonen "Heia Bortelaget", forkastelig!

 

Nok et ran, dette har vært en sort sesong så langt.

Lenke til kommentar

Problemet er at RBK har tapt poeng i en 6-7 kamper hvor de burde ha vunnet klart. De spiller ut motstanderne i 90 minutter, men presterer alikevel å tape/spille uavgjort.

 

Dommeren eller ei, RBK burde ha skåret 3 eller 4 mål til før Ålesund utlignet.

Lenke til kommentar

Angrep på keeper Hauge! For FAEN! Makan til håpløs dommer skal du lete lenge etter. Han fortjener lynsjing.

 

Håper Rosenborg trener på angrep og skudd samtlige dager i uken i ferien. Makan til dritt har jeg ikke sett på lenge!

 

Edit:

Og Benny (Kibebe) gjorde en god jobb med å screene vekk keeperen, sier en lykkelig Adin Brown til TV2.

 

Dette må være en første. Vil det å screene keeperen si det samme som å dytte han vekk eller?

Endret av Armageddon
Lenke til kommentar
Angrep på keeper Hauge! For FAEN! Makan til håpløs dommer skal du lete lenge etter. Han fortjener lynsjing.

 

Håper Rosenborg trener på angrep og skudd samtlige dager i uken i ferien. Makan til dritt har jeg ikke sett på lenge!

 

Edit:

Og Benny (Kibebe) gjorde en god jobb med å screene vekk keeperen, sier en lykkelig Adin Brown til TV2.

 

Dette må være en første. Vil det å screene keeperen si det samme som å dytte han vekk eller?

8989436[/snapback]

Å "screene" er selvsagt å skjerme. Vedkommende som oversatte Adins ord trenger tydeligvis et oppfriskningskurs i norsk. Kibebes skjerming var kanskje i hardeste laget og trolig over grensen til obstruksjon og burde nok (slik jeg ser det) blitt frispark til trønderne. Heldigvis ble det ikke det ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...