Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var en jevn kamp frem til andre målet, men så var det slutt, dessverre. Vanskelig å klandre forsvaret for det første, det var rett og slett et nydelig mål. Var vel en typisk "første målet vinner" kamp.

 

Lurer på hva LSK tenker om Rösler-Nordlie byttet. Ingen tvil om hvem som har fått mest ut av laget så langt i alle fall.

Lenke til kommentar
*All ergelser over Müller-hendelsen*

Ja, fy fader den var veldig stygg. Det røde kortet skulle ikke Start-spilleren ha fått tidlig i kampen (gult maks), men Müller. Jeg er overrasket over hvor lett Müller kom seg unna med det der. Beskyttelse eller ei, han gir Start-spilleren juling - rett og slett. Nok en gang skuffet over Tippeliga-dommere.

 

Til slutt, jeg er smigret over Odd i kveld. Jeg vet at det ligger noe i den klubben der og knuste Sandefjord i kveld. Gratts.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
*All ergelser over Müller-hendelsen*

Ja, fy fader den var veldig stygg. Det røde kortet skulle ikke Start-spilleren ha fått tidlig i kampen (gult maks), men Müller. Jeg er overrasket over hvor lett Müller kom seg unna med det der. Beskyttelse eller ei, han gir Start-spilleren juling - rett og slett. Nok en gang skuffet over Tippeliga-dommere.

 

Til slutt, jeg er smigret over Odd i kveld. Jeg vet at det ligger noe i den klubben der og knuste Sandefjord i kveld. Gratts.

8937466[/snapback]

 

Vel, jeg sier meg enig med Bjørnebye:

 

"- Heinz Müller opptrer som alle andre keepere gjør. Det er nesten automatikk i at de går opp med kneet først. Slik jeg oppfattet situasjonen fritar jeg Müller for all skyld. Det er et uhell. Men slike situasjoner er stygge. Du risikerer å bli slått helseløs, sier Start-treneren til VG Nett."

 

Enig i at den var stygg, men jeg mener også at det var et uhell. Ikke faen om Müller gjør dette med vilje. Håper bare (i likhet med alle andre LSK-supportere) at det går bra med Fevang, og at han er tilbake på banen igjen snart.

 

Men utvisninga til Start var nok riktig. Da jeg så kampen på en dårlig web-stream var jeg sikker på at det bare var en skulder-mot-skulder situasjon, og således ikke frispark engang...men etter å ha sett innslaget på TV2 seinere, så går jo Start-spillern tydelig inn i ryggen på Myklebust, og fratar Myklebust (som er på vei igjennom) er opplagt målsjanse. Synd for kampen, men dommern kan ikke gjøre noe annet der.

 

Uansett er jeg glad for 3 poeng i dag. Ikke lett for LSK, når Start legger seg med alle mann i forsvar. Men burde ha scora flere, med alle de store målsjansene.

 

 

 

Pantera

Lenke til kommentar

Jeg er keeper selv og slenger meg på det Frode Olsen sier. Det ligger en innarbeidet automatikk i det å løfte høyre kne i det man går opp i en duell, (venstre hvis man er venstrebent) men å gå opp først med det ene så følge etter med det andre kneet på den måten Müller gjør, det har jeg aldri gjort, og heller aldri sett noen gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...